حمله انتحاری در شهرک عینو مینه قندهار
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۰    ۱۳۹۷/۱۰/۴ کد خبر: 156630 منبع: پرینت

فرد انتحار کننده در شهرک عینو مینه این ولایت قندهار مواد انفجاری همراه اش را انفجار داد.
در نتیجه یک حمله انتحاری در شهرک عینو مینه قندهار، دو غیرنظامی کشته شده و سه تن دیگر زخمی شدند.
این حمله عصر امروز سه شنبه رخ داده است.

عزیز احمد عزیزی سخنگوی والی قندهار به خبرنگار تلویزیون یک گفت که در پی این انفجار، دو غیرنظای کشته شده و سه تن دیگر زخمی شده اند.
حمله کننده خودش را در میان خانه های بلوچ ها در سرک سوم عینو مینه انفجار داده است.
سخنگوی والی قندهار افزود که انتحار کننده زیر تعقیب بوده و زمانی که پی برده که راه دیگری برای فرار ندارد، خودش را در این بخش عینو مینه انفجار داده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله انتحاری
قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   حال پیدا کنید که انتحاری فرزند کی است
از کجا است
در کجا بود
خویش و تبارش کی است
چرا انتحاری شده بود

>>>   غنی هم یک آدم خائن وطن فروش که مثل دیگران‌گرفتار کند و همه شان مردار کند او در فکر ریس شدن آینده خود است هر کس به رای بدهد از او کرده بی ....ووطنفروش کسی نیست مثل سم خود وار یک قیام عمومی شود از سرک تا پچک در داده شوند با ز یک انسان پیدا خواهد شد که بدون ملا بدون سیاست حکومت داری بکند از دیوانه چیزی جور نمیشود .

>>>   راستی هم انتحاری از روی مجبوری خودرا در شهرک عینو انفجار داده وگرنه این شهرک مربوط براردان طلبه ای کرام است شهرک عینو در اصل زمین های مربوط وزارت دفاع بود که کرزی وبرادرانش با زرنگی امر استملاک ان را از مرحوم مارشال فهیم اخذ نمودند برای این که در اینده کدام سندی علیه کرزی اریه نشود برادران خودرا نزر جناب مارشال فرستادتا امر این منطقه را به نفع احمد ولی کرزی وسایر برادران بگیرند وچنان هم شد در ابتذا برادران کرزی بالای تقسیم پول که به صد ها ملیون دالر میرسید اختلاف داشتند وبعدا به تقسیم این غنیمت موافقت کردند با وجود این شهامت مرحوم مارشال برادران کرزی حتی یک نمره زمین هم ازین شهرک برای نزدیکان مارشال ندادند به هرصورت درین شهرک باز سازی وعمران بسیار عالی صورت گرفته وملیارد ها دالر باد اورده وبه غنیمت گرفته شده از امریکای ها!!! به مصرف رسیده وبهترین شهرک افغانستان محسوب میگردد
حاجی بسم الله

>>>   دولت باید عاملین این جنایت را شناسایی کند تا ما بفهمیم طرف ما کیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است