فشار حکمتیار بر اشرف غنی برای تعیین والی هرات
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۷/۱۰/۵ کد خبر: 156641 منبع: پرینت

شنیده می شود که گلبدین حکمتیار با واسطه گری سفارت آمریکا همچنان بر اشرف غنی فشار وارد می کند که والی هرات از افراد برجسته حزب اسلامی باشد.

اگرچه این موضوع را قبلا اشرف غنی پذیرفته بود اما اسماعیل خان مانع عملی شدن این طرح گردید.

اینک دوباره گلبدین از اشرف غنی خواسته است تا والی هرات از میان سه نفری که وی معرفی می کند باشد. اشرف غنی هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است.

ولایت هرات اکنون بصورت سرپرست اداره می شود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حکمتیار
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   در هر جا که پای از طرفداران گلبیدین باز گردد و خود این ....دستوراتش در انجا قابل عملی باشد همان جا را با لانه شیطانی اش به جهنم برابر میکند از قدرت گلبیدین کرده پف و لاف انها بیشتر است قدرت و نفوذ گلو در بین جامعه ما را در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۴ که قطب الدین هلال معاون خود را در انتخابات گماشته بود و کمتر از دو فیصد رای را گرفته بود و در این انتخابات پارالمانی چند روز قبل که حبیب الرحمن پسر نازدانه اش را کاندید کرده بود رای مردم را گرفته نتوانسته وناکام شده که ناکام ان سبب شد که هر روز علیه کمیسون انتخاباتن تبلیغات از تقلب را بنفع اشخاص و افراد بلند کرد حالا اشرف غنی احمدزی هم درک کرده که گلبیدین از حمایت ضعیف مردمی نسبت بگذشته برخوردار است بحرف ها و تقاضا های ان توجه چندانی نمیکند .

>>>   گلو همیشه معامله فاوست انجام میدهد :
معامله «فاوست» درافسانه های قرون وسطی به کسی اطلاق می شده است که از برای رسیدن به نعمات مادی زنده گی، روح خود را به شیطان می فروشد.)

>>>   چرا این ماجرا جو به ولایات بلخ وهرات علاقمند است ؟ هدفش ترویج وایجاد مشکلات قومی است

>>>   والي قبلي هرات اقاي رحيمي از حزب اسلامي بود به هرات چه خدمت كرد كه باز هم يك حزبي ديگر را ميخواهد والي هرات بسازد.

>>>   موفق باشيد جناب امير صاحب اسمعيل خان. ما مردم هرات شما را پدر معنوي خود ميدانيم. انانيكه با پلان هاي شوم قوم پرستي ميخواهند والي هرات شوند و هرات را به مشكلات مواجه بسازند را هرگز مردم با فرهنگ ما قبول ندارند. جواب ما به همچو اشخاص مغرض و خود خواه واضح است.

>>>   والی موجود هرات نیز گلبدینی است

>>>   اشرف غني زير فشار گلبدين نميرود چون گلبدين خودش يك رقيب اشرف غني است و ميخواهد جاي اشرف غني را بگيرد.

>>>   راكتيار را فعلا همه مردم شناخته اند غير از دو بادي گاردش و چند سرباز كه دولت برايش داده تا مردم او را نكشند ديگر نفر نداره .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است