مسلمانان آلمانی باید از نظر مالی روی پای خود بایستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۰    ۱۳۹۷/۱۰/۶ کد خبر: 156667 منبع: پرینت

احزاب ایتلافی المان به رهبری خانم مرکل درمورد مالیات مسجد حرف می زنند.
ایتلاف بزرگ دولت المان میخواهد نفوذ کشورهای خارجی را بر مسلمانان در آلمان کاهش دهد. به همین دلیل است که سیاستمداران احزاب برای چگونگی "مالیات مساجد" صحبت می کنند جزییات مورد بررسی می باشد.

سیاستمداران ایتلاف بزرگ دولت آلمان خواهان وضع و اخذ مالیات بر مساجد از شهروندان مسلمان در این کشور شده اند. عضو کلیسا و جماعت های مسیحی هستند، موظف به پرداخت مالیات ویژه کلیساها هستند.

حال رییس فراکسیون دموکرات مسیحی در پارلمان آلمان خواهان آن شده که در آینده مالیاتی ویژه بر مساجد اخذ شود. تورستن فرای، رییس فراکسیون حزب دموکرات مسیحی در پارلمان آلمان (بوندس تاگ) در گفتگو با روزنامه دی ولت تصریح کرد، هدف از وضع چنین مالیتی باید این باشد که اسلام در آلمان از حیطه نفوذ دولت ها و حکومت های خارجی استقلال یابد و فعالیت های خود را بیشتر منطبقبر جامعه آلمان پیش برد.

میشاییل فریزر، مسوول امور حقوقی و قانونی فراکسیون دموکرات مسیحی آلمان نیز نظری مشابه دارد. او گفت: «هدف این است که انجمن‌های مسلمان و مساجد در آلمان از استقلال لازم برخوردار باشند.» به باور او این مالیات سبب ایجاد شفافیت در فعالیت‌ها و امور مالی مساجد خواهد شد.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمانان
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   بهترين كار است .
چرا مسلمانان در آلمان ملا امام از ديگر كشورها وارد ميكنند؟
ملا امامي كه ناشناس است و زبانش را هم كسي نميداند چرا امامت دهد؟
در بين اين امامان بعضي دروغگرايان افراطي و سياسي هم استند، كه بايد جلوگيري شود.
بايد يك مقدار پول ساليانه ماليات (خيرات) از شهروندان مسلمان گرفته شود تا مساجد خود را خودشان مستقل بسازند.
ولي مشكل در پرداخت اين مبلغ خيراتي خواهد بود.

>>>   اقای محترم محمود منجم زاده ... ،در آلمان فعلآ هم مسلمان ها که زندگی میکنند مالیات میپردازند و. اما اینکه مساجد و عبادتگاه های مسلمانان مالیات بپردازند موضوع کاملآ متفاوت است ،چون در کشورهای ارپاهی مساجد و. عبادتگاه ها عاید ندارند آنها فقط استوار به درامد اعضای خود هستند که ماهانه حق اعضویت میپردازند و متکی به کمک های خارجی نیستند ،تمام مساجد مسلمانان سیستم مالیاتی خود. را سالانه درست میکنند و به دولت هم اطلاع داده میشود ،امید به اشتباه ات پی برده باشی
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است