مشابهت‌های کابل با جهنم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۴    ۱۳۹۷/۱۰/۹ کد خبر: 156701 منبع: پرینت

شاخص آلودگی هوای کابل امروز به 501 رسید، یعنی بالاترین درجه آلودگی!
این بدان معنی است که کابل بیش از آن که شبیه به یک پایتخت باشد، شبیه به جهنم است.
شباهت‌های کابل با جهنم به صورت زیر قابل شمارش و دسته‎‌بندی است:

1. جهنم آلوده‌ترین هوا را دارد، هوای کابل هم آلوده‌تر از همه شهرهای جهان است.
2. جهنم برای دوزخیان، ناامن است، کابل هم برای شهروندانش ناامن است.
3. در جهنم بدترین و خون‌آشام‌ترین زمامداران به سر می‌برند، کابل هم بدترین و بی‌مسوولیت‌ترین حاکمان را در خود جای داده است.
4. جهنمی‌ها عصبانی و فحاش و بدزبان‌اند، بازار فحاشی و عصبانیت و بدزبانی، در کابل هم بسیار گرم است.
5. همه جهنمی‌ها در پی فرار از جهنم هستند، اکثر کابل‌نشین‌ها هم اگر بتوانند از این شهر می‌گریزند.
اما تنها تفاوتی که کابل با جهنم دارد این است که دوزخیان به عذاب جهنم عادت نمی‌کنند، وگرنه عذاب نمی‌کشند، اما در کابل مردم به عذاب دوزخ پایتخت، عادت کرده‌اند و نسبت به آن هیچ اعتراضی ندارند!

راحل موسوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
جهنم
نظرات بینندگان:

>>>   حالا که سخن از برزخ و دوزخ است باید حرفی از بهشت هم موجود باشد :
فرد بهشتی با دست بند های از طلا ومروارید آراسته میشودولباسی با حریر وزربفت به تن میکند اوروی بالش های سبزوفرش های زیبا لم خواهد دادبرتخت های جواهر نشان خواهد نشستوپطنوس های از طلاوجام های دربرابر آنان می گردانندودرانجا آنچه دلها آنرا بخواهدودیدگانرا خوش آید هست وشمادران جاویداناید از گوشت ماکیان وهر انچه دوست دارند بهره مند خواهند شد
بهشت خود باغی است با جویبارها از زیر ان روان است دران دوباغ دو چشمهد همواره جوشان است همراه با جویباری از شیرکه طعم آن هرگز تغیر نمیکند جویبار شرای حظی است برای آنان که می نوشند ورود های از عسل خالص ، این شراب رنج مستی نمی اوردو آنهائیکه می نوشند هرگز از مستی رنج نمیبرند
بهشتی تکیه برتخت هائیکه درانجا نه سرما است نه افتابی وسایه های درختان به آن نزدیک است ومیوه های شان راحت برچیدن ، غذا و اسایش هرگز بپایان نمیرسد میوه ها وسایه هایش پایدار است
بیش از همه البته دخترانی همسال با سینه های برجسته ودلبرانی درشت چشم گویی که آنها یا قوت ومرجان اند با بهشتیان همنشین خواهند شد این زنان باکره اهند ودست هیچ جن وانسی به آنان نرسیده است الله آنهارا بکره ساخته ومطابق سنت اسلامی آنها برای همیشه باکره میمانند همچنین پسرانی دور بهشتیان طواف میکنند گوئی که مرواریدی در صدف هستند جوانانی با طراوت همیشگی وچون آنهارا ببینی گمان میکنی مروارید های پراگنده اند
( ر )

>>>   جالب بود.

>>>   یک تفاوت با جهنم دارد که در جهنم یک بخش آن کناراب و یا بدرفت و یا بیت الخلا است که هر یک ساعت بعد،پنج دقیقه تفریح دارند که سر خود را بیرون میکشند.
اما کابل که شمال میشود.تمام چتلی های سرک ها و آشغال و تشناب ها،توسط شمال بر سر و روی آدم ها باد میشود و هیچ تفریح پنج دقیقه یی ندارند.

>>>   یک سوال ازملا ها :
درجنت چرا شیر وعسل درجوی روان است چرا در نل ودهن شیر های از نقره وطلا جاری نمیشود ؟؟؟؟

>>>   من غلام فاروق افضلی مدیر عمومی پلان و حصائیه دانشگاه البیرونی! بسیار کار خوب است

>>>   این سوالات را باید از کمیسیون انکشاف زون پایتخت پرسید. چند روز پیش یک جلسه نمایشی هم درین مورد شهر و شهر داری برگزار کرده بودند.
بهتر است در عوض مرگ موش بخورند. آب نداشت حالا برق هم ندارد. هر روز جلسه دایر می کند بهتراست بشرمند تا اگر وجدنی باشد از عذاب براید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است