خالد و صالح بیشتر سابقه استخباراتی دارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۵    ۱۳۹۷/۱۰/۹ کد خبر: 156705 منبع: پرینت

با تقرر محترم اسد الله خالد بحیث سرپرست وزارت دفاع ملی و تقرر محترم امرالله صالح منحیث سرپرست وزارت امور داخله امیدواری ها که بعد از این دشمن سرکوب خواهد شد افزود گردیده بخصوص اظهارات داغ اسد الله خالد حین معرفی آن بحیث سرپرست وزارت دفاع میتواند قابل تبصره باشد.

از چندین سال بدینسو تغییرجغرافیایی جنگ، به نفع دولت مطرح بوده اما هرگز با دادن همه قربانی ها جامع عمل نپوشیده از سوی دیگر احساسات این دو جوان که زیادتر سابقه استخباراتی دارند قابل درک و فهم است اما به باور من جنگ خصلتی پویا ونا متمرکزدارد. بعد از این جنگ افغانستان درهمین محدوده باقی نمی ماند.

به عقیده من امریکا به بهانه صلح در تلاش است تا یکبار دیگر به مدیریت جنگ و صلح از لطف و محبت پاکستان امیدوار باشد.اگر مسوولین محترم آرزوی موفقیت در این جنگ خونین را دارند فروکش کردن این جنگ و بدست آوردن صلح نبرد در مسأله با فراخترکردن گسترۀ جنگ به خارج از مرز های افغانستان رابطه دارد و مطالعۀ اوضاع آینده بدون تکیه براین واقعیت (چه تلخ وچه شیرین) عوام گرایی سیاسی است به فاجعۀ قدرت می انجامد. امریکا با توجه به ماهیت سیاست آسیایی خود، در حال حاضر خواهان چنین استراتیژی که جنگ به خاک پاکستان برسد نیست. در چنین وضعیت ماهیت متحرک جنگ ( تغییرومعاوضۀ) مراکزتنش ادامه می یابد وافغان ها باید با استحکام پیوند استراتژیک با نیرو های مسلح خویش ومتحدان، بین المللی ازین فرصت تاریخی به نفع کشوربهره ببرند در غیر آن بزودی انتظار روز های خیلی آفتابی را نباید داشت.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خالد
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   خالده پوپك هم خود را مشهور ساخت هرجا كه نام خالد هم باشد مردم خيال خالده ميكنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است