معاونت طلب ها حنیف اتمر را بیشتر بشناسند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۹    ۱۳۹۷/۱۰/۹ کد خبر: 156711 منبع: پرینت

در اين شب و روز که تكت هاى انتخاباتى در شُرُف ساخته شدن است، نامزدان تلاش مى كنند تا با آوردن چهره هاى پر نفوذ در كنار خويش، زمينه رقابت را تسهيل و شروط برنده شدن خودرا برآورده كنند. گفته مى شود برخى از عناصر حوزه ما تطميع شده اند تا به تكت آقاى غنى و اتمر بپيوندند و كمر بسته اند تا آنها را بر كاخ بخت و عزت بنشانند و خودرا بر خاك ذلت.

من در اينجا در مورد اشرف غنى چيزى نمى نويسم، براى اين كه حضور او در رآس حاكميت و نحوه سياست گزارى و مديريت اش در اين چند سال پسين، هنر پنهان كارى را از او ستانده و نقاب از صورت اش برداشته و تمام رذايل و فرومايگى هاى اورا آفتابى و همگانى ساخته است. اما در باره حنيف اتمر نكاتى را خدمت معاونيت طلبان ذوق زده فهرست وار تذكار مى دهم و خرسند خواهم بود اگر اين نوشته بتواند نقشى هر چند اندك را در برانگيختن ذهن آنها به تاملات بيشتر و تجديد نظر در اين باب ايفاء نمايد.

١- حنيف اتمر يك عنصر شئوونيست برترى طلب و متعهد به تلاش براى استقرار گفتمان تفوق خواهى و تفرقه گرايى و بسط هژمونى قومى در كشور است؛

٢- او از سوى رهبرى جمعيت اسلامى متهم به اتهامات سنگينى شده است كه تاكنون به هيچ يك از آنها پاسخ نداده و خودرا در افكار عمومى جامعه و حوزه ما تبرئه نكرده است؛

٣- وى از طرف جنبش هاى اجتماعى (روشنايي و رستاخيز) جامعه مدنى، نمايندگان پارلمان و بخش هاى از حكومت، متهم به سازماندهى حملات انتحارى عليه تشكلهاى اجتماعى و تجمعات سياسى در كابل و جاهاى ديگر و ايجاد داعش و انتقال آن به شمال بوده است؛

٤- بر طبق اظهارات خيلى از كلانها، او در قتل هاى زنجيره اى شخصيت هاى حوزه مقاومت و از بيخ بر كندن ستونهاى خيمه قدرت جمعيت در شمال و مديريت كنار زدن استاد عطا از بلخ نقش موثر و تعيين كننده داشته است؛

٥- آقاى اتمر در تبانى با اتاق فكر تماميت خواهان حاكم، مامور شده است تا با ورود به عرصه كارزار انتخاباتى، زمينه جذب برخى از چهره هاى حوزه مقاومت را فراهم نموده و پروژه ريزش رآى دهندگان را در اين حوزه به نفع كانديد اصلى ارگ كليد بزند.

عبدالله پیمان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
معاونت طلب
حنیف اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   پشت انتخا بات نگذرید همه کار های افغا نستان مفت است گاهی انتخابات ریا ست جمهوری به تو یق می افتد فقط این دولت 18 ساله برای 300 نفر است که گاهی دی یک چوکی گاهی در چوکی دیگر ماید

>>>   در سلاخ خانه های کشور های پیشرفته معمولأ دو تا چار حیوان از همان جنسی که قرار است قربانی شوند به صفت لیدر و معاون لیدر (پرورشی و لیدر آینده) وجود دارند و برای رهنمایی حیوانات (گوسفند، گاو،....) نو آورده شده از فارم به کشتارگاه استفاده میشوند. زمانی که حیوانات نو رسیده به نزدیک تیغ سلاخ خانه رسیدند لیدران از جمع جدا میشوند تا برای دوره بعدی استفاده شوند. و حال واه به جان گوسفندان دیگرکه گردن شان با تیغ تیز آشنا و قربانی پیروی کورکورانه لیدران خود میشوند.
این لیدران هم روزی با تیغ آشنا میشوند زمانی که دیگر کهنه شده اند و یا هم لیدران پرورش یافته تازه نفس آماده خدمت اند.
با تاسف این سرزمین بلا کشیده همیشه و معمولأ از زمان شروع هند بریتانوی با همچو لیدرانی نوکر صفت سرو کار داشته است بدون تمیز که این لیدران چپی بوده اند یا راست گرا و یا هم تفاوت زبانی.
به آرزوی بیدار شدن ما گوسفندان!
آرزو

>>>   واقعيت همين است كه معاون ميگيرند تا راي مردم ما كم شود. اگر ايتلاف واقعا ايتلاف باشد پيروز است انشاالله حتي اگر عبدالله و صالح هم با انها برود و حتي اگر پدرام و علومي و چند تا تاجك ديگر هم كانديد كند بازهم برد از ايتلاف است.

>>>   اتمر فاشیزم تر از کرزی است و اولین کسی بود از دوره وزارت داخله خود طالبان را تسلیح و کمک میکرد و دوره اشرف غنی را هم جبهه جنگ را به نفع طالب پیش برد که امروز طالب دست بالا در صلح دارد و در اصل پاکستان صاحب صلح افغانستان شده که این کارها تا جایی مدیون اتمر نماینده (انگلیس-پاکستان) است.
درست است که اتمر سیاستمدار توانایی است ولی او و دیگر پشتونیست ها اشتباه میکنند و در آخر وطن و آبروی پشتونهای خود را به امریکا ، پاکستان و بیرونی ها و حتی مافیاهای غیرپشتون داخلی میفروشند و مردم عام افغان (چه پشتون چه غیرپشتون) را محرومتر میسازد.
اس پ هزاره

>>>   بسیار تحلیل جالب این یک واقعیت انکار ناپذیر است آفرین تان
محمد سرور مجاهد
هروی

>>>   این نظرشخصی شماست اما دروجود حنیف اتمرچیری که شما ادعا دارید دیده نشده

>>>   یک چیز من اضافه می کنم که این ادم به جرم قتل در دیمزنگ و فاریاب حین دستگیری قیصاری و چند جای دیگه متهم به قتل و نسل کشی است و باید علیه این اتمر و غنی در مراجع رسمی شکایت درج شود و از لیست کاندیداتوری حذف گردد.

>>>   ای کاش طالبان مثل اتمر باشد!

>>>   اتهام بستن خیلی اسان بوده ولی اثبات اتهام خیلی دشوار.
اقای ظاهر قدیر هم اتهام بست وقتی هیئت بررسی برای اثبات اتهامات تعین شد از ارایه معلومات خودداری کرد یعنی چیزی برای گفتن نداشت.
قادری

>>>   به یاد باشید
خائن خايف است تا کسی به یادندارد کسی در این مملکت خیانت نموده باشد.جان بسلامت برده باشد.فعلا این تکه داران معرکه هستند .این ها را خداوند ميشرماند ....

>>>   حوزه جهاد و مقاومت باید در صدد تدارکات پیکار دیگر باشند.

>>>   خیانت و جنایت طالبان ترورست چنان جنایت است که اتلر و هلاکو و چنگیز نکرده بودند جنایت های نا بخشودنی طالبان هم چیزی کوچک نیست که بر ان پوشش داده شود از قتل عام گرفته تا حملات انتحاری و انفجاری و سر بریدن ها و ظلم ومظالم طالبان خاین وطنفروش ثبت تاریخ سیاه کشور ماست دوران اشغال جیره خوران و غلامان پاکستان طالبان ترورست سیاه ترین دوره تاریخ کشور ما است .

>>>   برادر های محترم پشت پشتون،تاجک ، هزاره و ........ نگردید زیرا کلان های ما وشما در پشت پرده باهم جور هستند و میخ بر فرق ما و شما میزنند .
بناً لطفاً لطفاً هوشیار باشید تا آب تمام ما وشما را نبرد باز آن وقت پشیمانی به درد نمیخورد.
موفق باشید
فرید از ولایت کابل

>>>   اتمر صاحب دشمن ايران و غلامان ايران است

>>>   اتمر صاحب سگ پاکستان وگارسيون ملکه انگليس.است فعلا که هیچ نقشی درحکومت ندارد فقط با آن پول بعداز ورود جامعه جهانی مثلی گوشت خر مرده با استفاده از مقامش بدست اورده .حالا چه باعث شد که این شغال به این جا برسد درپاکستان نان خشک هم پیدا نمیکرد که بخورد .خودش را چسپاند به خارجی های مستقر در پاکستان البته در آن زمان خارجی از این شخص میخواستن استفاده ابزاری بکند خارجی ها می خواستند این شخص را بفرستن افغانستان بین طالبان.این شخص همگی را فریب داده با آن دالر ها مفتی که اجدادشهم چنین پولی را ندیده بود بخودش حزب درست کرده .خودش را قاطع سیاستمدار های الاغ چران نموده .در دنیا کسی پیدا نشد اسم بز را گذاشتن عبدالکریم.این شخص موقع در پاکستان بود معلوم نیست چه کار های بنفع خارجی نموده اعتمال زیاد شاید مرده گاوی هم کرده دختران مهاجر زیاد بود در پاکستان برای همین کار هایش که بدل خارجی ها نشسته .باور که میشه که یک شخص ساده و عادی یک دفه بیاید وزیر داخله شود هرچه بودجه وزارت را دزدیده لعنتی مثل گوشت خر مرده .هر کسی به این شخص بگويد کارمند خاد نجیب بوده فقط بخاطر که یک هویت ازقدیم داشته باشد این شخص لذت می برد در صورت که چنین چیزی اصلا واقعیت ندارد.
گل محمد لوگري


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است