مار كبری در كمين است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۷    ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ کد خبر: 156733 منبع: پرینت

نزديك انتخابات است باز ماري بنام عبدالله براي نيش زدن ملت از لانه بيرون آمده است و گفته: خوشحال هستم از طريق انترنت و فضاي مجازي چهار ميليون دوست دارم.!
يكي نيست به اين خوش تيب بگويد
چهار ميليون در فيسبوك دوست شما نيستند دشمن شما هستند و ميخواهند بدانند باز از كدام سوراخ و از كدام زير بوته بيرون مي آيد نيش ميزنيد.
مار كبرا بدجور كمين كرده است
نيشي كه ميزند ميش را مي كٌشد چه رسد به انسان.!

از اجلاس بن تا امروز بيشترين ضربه را شما جلاد به مردم ما زده ايد در اجلاس بن در به كرسي نشاندن كرزي شما سهم بزرگي داشتي، در دو دور انتخابات شما خيانت كرديد، عطا را شما در همكاري با غني بركنار كرديد، نفاق و چند دستگي را در ميان عدالت طلبان و آزاديخواهان شما به وجود آورديد، در قضيه ايشچي و دوستم شما سكوت كرديد، در سركوب جنبش روشنايي شما سكوت كرديد، در قضيه قيصاري و قريشي شما سكوت كرديد، شهرها آتش گرفت، راي مردم فروخته شد هزاران انسان هوادار شما كشته زخمي و رانده شد از اين دولت شما لبخند زديد...

جناب عبدالله فكر كنم حالا چهار ميليون دوست شما در فيسبوك نيست بلكه مراقب جان و جايگاه شان هستند كه شما باز از كدام سوراخ بيرون مي آئيد و با كدام نيرنگ نيش ميزنيد.!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
مار کبری
نظرات بینندگان:

>>>   اقای گل امیری حیف است که به عبدالله کلمه ای زیبای< جناب >را استعمال مینماید برای جاسوس ها ووطن فروشها پسوند القاب احترام گنجایش ندارد بهترین لقبی را که برای عبدالله داده شفیع عیار است که اورا عبدالله ای کچه میخواند این کچه بد تر از افعی وهر خزنده وگزنده ای دیگر برای اسلام وجهاد وملت وکشور خطرناک ومصیبت بار است گرچه اکثریت ملت اورا شناخته دیگر به او باور ندارند ودروغ میگوید که از طریق انتر نیت وفیسبوک چند ملیون رفیق دارد همین اکنون خانمش به اورای نمیدهد ومشاورین دفترش اورا تاید نمی نمایند اوکه باسم قهرمان ملی وجهاد واسلام خیانت بزرگ را انجام داده دیگر روحانیت مسعود عزیز ومارشال بزرگ افغانستان اورا شرمانده وخوار وذلیل مینمایدذلت ازین چه بیشتر که او نتوانست با چهار ملیون دوست فیسبوک خود!!!یک وکیل از کابل انتخاب نماید برای یک وکیل در کابل فقط دوهزار رای کافی است انشا الله این جاسوس دوسره وسه سره خسر الدنیا والاخره بوده واست وخواهد بود
مولانا قربان

>>>   زمانیکه ازین چوکی بی صلاحیت دورشدید آن وقت معلوم میشود چند صد نفر دوست واقعی دارید

>>>   به عبدالله همين بهتر كه جند وقتي پدر گردد برأي طفلكان خود

>>>   عبدالله ديسكو!
غير از دريشي پوشي و ريش جور كردن كدام كار ديگر هم كردي؟ چرا در وقت مسعود قهرمان دريشي كرده نميتوانستي؟ تو استفاده جو و مار استين بودي كه در دو انتخابات مردم فريب ترا خوردند و به احترام شهيد مسعود به تو راي دادند. ورنه تو كي استي و ترا به رهبري يك قوم بزرگ چي؟ همين مردم به تو احترام گذاشتند و با وجود پشتون بودنت به تو اعتماد كردند و فكر كردند زره اي از شهامت و مردم دوستي و جوانمردي مسعود را اموخته باشي ولي نشان دادي كه هنوز سيستم زندگي قبيله اي از وجودت دور نشده و تعفن تعصب و تبعيض هنوز در دريشي هاي رنگارنگت با وجود همه عطر پاشي وجود دارد.
تو با اين كار هايت نه تنها به حق دوستدارانت جفا كردي بلكه خود را زياد كوچك و ذليل ساختي. كسانيكه كه ديروز بخاطر تو و وقار تو از تو دفاع ميكردند امروز ترا مار زير استين خود دانسته از خود ميرانند.
ولي بازهم ما بد بين بيشتر تو نيستيم باز هم به احترام روز هاي كه كنار امر صاحب بودي ازين بيشتر رسوايي ات را نميخواهيم و ترا ازاد ميگذاريم برو به قبيله ات برگرد و ببين كه انجا چقدر اهميت داري!

>>>   استاد محترم کل امیری بسیار از نوشته هایت و شیوه که مطالب را
بیان و مینویسید بسیار مقبول است و حقایق با بهترین ادببات
نوشته میکنید من میدانم که به اسم مستعار نوشته میکنید
ای کاش اسم خود را به خاطر گل بیدین راکتبار تغییر بدهید

>>>   به موللاناصاحب قربان:
قرار مکتوب اصدارشده توسط دغتر ریاست اجرائیه رسانه ها وافراد باید زمانیکه لازم به ذکر است اینگونه خطاب کنند:
( جلالتماب داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی اسلامی افغانستان )
اگر هر رسانه یا فردیکه مطابق دستور عمل نمیکند دراصل مخالف وحدت ملی است وکشور را بسوی بحران میبرد
ر

>>>   به موللاناصاحب قربان:
جناب عبدالله عبدالله عبدالله پنجاه فیصد سایه خدا در روی زمین است

>>>   ديگر بايد اين مار استين أر صحنه سياست افغانستان دور شود. بقدر كافي استفاده كرد، خودرا بمقام ، جاه و جلال رساند. اين بد بخت خو خير نرساند، حالا دست از سر مردم بردارد و شر نرساند.

>>>   اشرف غنی برایش گفته است که اعلان کن که چهار میلیون طرفدار داری و در انتخابات من و تو و دانش صاحب در تمام ولایات کمپاین میکنیم و مصرف کمپاین بدوش وزارت مالیه و وزارت مالیه نیز بخاطر چپ ساختن کارمندان،معاشات کارمندان وزارت مالیه را دو چند میکند و ما هرسه ما در هر ولایت میرویم و هراران نفر را پول داده جمع میکنیم و عکس های خود را بدست اًنها میدهیم که با شعار ها از ما استقبال کنند .
کمیسیون انتخابات از خود ما است و نتیجه را به دلخواه خود ما،همان چیزی که بگوییم اعلان میکنند.
دیگر از خدا ما چه میخواهیم؟
اما بخاطر دیگر ها نیز خفه نشوند،یک چند رای در صندوق گلبدین و دیگر کاندیدات ها نیر می اندازیم که نگویند که یا در افغانستان دموکراسی وجود ندارد و یا صندوق ها صحیح نبودند و رای های مخالفین اشرف غنی را در تحویل خانه کمیسیون انتخابات موش خورده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است