چرا از بعضی تکت های انتخاباتی بسیار می ترسیم؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ کد خبر: 156761 منبع: پرینت

بعضی تکت های انتخاباتی خیلی ترسناک اند. به باور اکثریت این ها تکت های انتخاباتی نیستند، بلکه تکت های انتقام جویی ترور و فاشیزم اند. چنانچه بی جهت نبود که بسیاری ها تکت انتخاباتی غنی در انتخابات ۲۰۱۴ را تکت فاشیزم می نامیدند. زندگی هم آنرا متاسفانه ثابت ساخت. درین انتخابات بیش از هر وقت دیگر او دندانهای خود را تیز کرده است.

مردم از یک تکت جدید بنام" هیولای انتقام " خیلی ترس دارند. این تکت توسط اردوغان و آی اس ای مدیریت میشود. این تکت کسی دیگری نیست به غیر از تکت گلبدین- دوستم.
یکجا شدن این دو هیولای وحشتناک و سابقه دار، لرزه به اندام بسیاری ها انداخته است. تکت هیولا ها بحدی ترسناک است که مردم احتیاج به تکت فاشیزم زیر رهبری متفکر دوم شده اند.

بسیاری های می ترسیدند که خدا کند پای محقق بیچاره در میان این دو هیولای انتقام نشکند. اما استاد محقق هوشیاری کرد بسیار به موقع خود را از پنجه تکت هیولاها بیرون کشید. ولی او از ترس در تکت یک" تروریست مرموز و خونسرد" بنام تکت اتمر بابا پناه برده است. این در حالیست که او تقریبا در زمان قدرتش بهترین فرزندان مبارزه و عدالت خواه هزاره را در دانشگاه ها، مکاتب، مساجد، تکیه خانه ها و خیابانهامورد ترور های هدفمند قرار می داد.

خوشبختانه در میان تکت های وحشتناک، تکت های بی آزار هم کم نیستند.
بگونه مثال شاید کسی از تکت های بی آزار مثل پدرام و یا احمد ولی مسعود ترس نداشته باشند. این تکت ها برای انتقام و یا نسل کشی و توطئه ساخته نشده اند.
اما پرسش اساس اینست که آیا می توان با تکت های بی آزار تکت هیولا ها، فاشیست های مهربان ویا نامهربان را شکست داد؟

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تکت انتخاباتی
امیرزاده
نظرات بینندگان:

>>>   راكتبار دوباره به غار ا س ا(ISI) فرار مي كنيد

>>>   کسی میترسد که از سوابق شان بی خبر باشد
گلو باهرکه یکجاشد تباه است وناکامی ناکام !
باید ازتکتی ترسید که احتمال پیروزی اش باشد اما مفسد باشد

>>>   نوشتاری ات مثل این میماند گویا یک طفل تازه تجربه حرف زدن میاموزد. انسانم آرزوست

>>>   هارون اميرزاده صاحب. ازاتحاداحتمالي انتخاباتي حكمتيار ودوستم (كه بعيدبه نظرميرسد) درهراس اند ودیگرانراهم ميترسانند شايد تشويش شان بجاباشد مگرجاره چيست كه به رأی مردم بيايندو حكومت بسازند به فكرم خوف مان ازشخص اين دو نيست خوف وترس ازقوت وپايه مردمى شان است .عزيزان بيائيد كمى امرواقع رادرنظربكيريم حكمتيارودوستم دربين مردم وملت شان بسياررأى دارند به اين امر واقع ناچار تسليم باشيم .

>>>   هموطن عزیزم !
گر چند بنده در گذشته یکی از مخلصین خاص جناب حکمتیار صاحب بودم، متاسفانه نسبت بعض تفاوت نظر ها اکنون چندان علاقه به وی ندارم ، در مورد دوستم باید بگویم که در عیان چه بیان ، اما در مورد جناب پدرام و احمد ولی مسعود باید عرض نمایم که این دو چهره شاید از نظر شما چهره های بی آزار باشند، اما باور داشته باشید که همان تکت هیولای که شما از آن بیم دارید ، تکت این جنابان به مراتب خطر ناکتر از آن است .
موفق باشید

>>>   تكت عطا دوستم محقق قويترين تكت است در صورت كه جدا نشوند پيروزي شان هزار فيصد است. ولي اگر كدام پشتون را كانديد دهند ناكام مطلق اند.

>>>   بخاطر كه اين ايتلاف عطا دوستم محقق بسيار قوي است حكومت را از ما ميگيرند .

>>>   ميگوييند نصف ايتلاف از اتمر و نصف ديگرش از غني شده . اگر چنين شده باشد طالع لطيف پدرام خيسته . چون هزاره و ازبك و تاجك دل به ايتلاف نجات خوش كرده بودند كه يك كانديد ازين سه قوم مظلوم از ميان شان معرفي كنند. اگر اينها دوباره معاونيت را قبول كرده باشند شما باور كامل داشته باشيد كه يك نفر تاجك و ازبك و هزاره به اينها راي نميدهد و به حيث خايبن قوم خود نفرين شان ميكنند و اينها بكلي از صحنه سياسي كشور به دور خواهند شد. امروز تمام جوانان هزاره تاجك ازبك و روشنفكران شان همه چيز را درك كرده اند. بدين لحاظ همه به سوي پدرام خواهند رفت و او رهبر واقعي مردم خواهد شد و اگر تقلب در انتخابات صورت نگيرد پيروز خواهد گرديد.
اول خودم با تمام اطرافيانم كه طرفدار ايتلاف استم اگر بدانم معاونيت را پذيرفته اند سرشان نو خواهم كشيد و نامرد خطاب شان خواهم كرد و به هر كانديد مستقل كه از سه قوم مظلوم باشد و كمي درك و فهم داشته باشد راي خواهم داد و مطمن استم مثل من ميليون ها طرفدار ديگر ايتلاف چنين خواهد كرد.

>>>   جناب امیر زاده
حکمتیار و دوستم اقلآ مردانه و مستقل به پیش میروند
افسوس و صد افسوس به حال تاجیکان این کشور (که من هم یکی از ایشان هستم )که نه بزرگان شان نه همت دارند و نه غیرت ، دیروز چه میگفتند و امروز چه کردند
قانونی، معلم عطا و اسماعیل خان از عصا چوب حنیف اتمر قایم گرفته و عذر دارند تا به معاونیت قبول شان کند
صلاح الدین، بسم الله خان و عبدالله دستان غنی را می بوسند تا به معاونیت برسند ضیا مسعود در زیر چپن کرزی خیزک و بالک میزند
بنآ قصه جناب امیری همان قصه درخت و سایه درخت است
سیدعبدالغفور

>>>   تو بترس که ترس دروجودت است وما ازهیچ تکت نمیترسیم چون ترس دروجود ما نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است