آمادگی اشرف غنی احمدزی برای یک خیانت جدید
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۰    ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ کد خبر: 156794 منبع: پرینت

برقول تلویزیون طلوع، اشرف غنی احمدزی درنظر دارد تا شفاخانه های وزیر اکبرخان و شیخ زاهد را برای سکتور خصوصی بفروش برساند.
انسان، گاهی مشکوک میشود که ممکن است، کسانی از رحم مادر خاین به دنیا تولد گردد. هرگاه حقیقت این فرضیه را بپذیریم، کرزی و احمدزی هردو از ...

این دو چهره ... نه تنها اینکه صدها میلیارد دالر کمک های جامعه جهانی را در افغانستان حیف و میل نمودند، بلکه تمام هست و بود وطن، شرکتها، تجارتخانه ها، موسسات تولیدی، ترانسپورتی و فابریکه های تولیدی افغانستان را همه و همه حیف و میل کردند، آنها را به قیمت کاه ماش به اقارب و خویشاوندان شان فروختند، زیر بنای اقتصادی افغانستان را به یغما بردند و آن را نابود ساختند.

این دو چهره خاین ملی که ده ها هزار انسان را توسط طالبان وحشی خود به قتل رسانیدند، میلیونها انسان را به درد بی درمان و معلولیت و مریضی مبتلا ساختند، حال درنظر است که چند شفاخانه دولتی هم که از قلم اشرف غنی احمدزی تا کنون افتیده بود، آنرا بفروش رسانیده و پول فروش آنرا به بانک های خارج انتقال دهد. غنی یکجا با خانم اش مسابقه دزدی و چپاولگری را راه انداخته اند.

هرکس به خوبی می‌داند که هرگاه انسان های مریض در چنگال این شرکتهای خصوصی افتید، گوشت و پوست و استخوان شان را از جان شان بیرون نموده و خون شان را نوش مینمایند.

غنی ... هرگاه به خصوصی سازی دل بسته است، باید شرایط جدید را برای سرمایه گذاری فراهم ساخته تا شرکتهای خصوصی با ایجاد موسسات و شفاحانه های جدید چنین خدمات را به انجام برسانند.
اما اینجا هدف ویرانگری و چپاولگری نهفته است. غنی فاسد در لحظات اخیر عمر رژیم فاسد و چپاولگرش میخواهد آخرین خیانت های کلان را در کشور به انجام برساند!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیانت جدید
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خصوصی سازی سکتور صحت برای مریضان پولدار خوب است زیرا کیفیت خدمات بهتر شده و معالجه معیاری میشود .ولی سنگ بر فرق غریب کوبیده میشود وقتی غریب مریض شود باید بمیرد .
وزارت صحت باید در فکر ۸۵ فیسد مردم غریب هم باشد .

>>>   اسمش را فروش میگذارند در اصل ان دوشفاخانه را به الکوزی هدیه میدهند چون در انتخابات مصارف کار است واحیانا بخت یاری نکرد ارباب ها این مرتبه اورا کنار بگذارندبرای رولا غنی ودوفرزند دلبندش بودیجه وزندگی مرفه ضرورت است وهم برای همراهان ونزدیکان جنابعالی حق الخدمه والحمایه لازم است وقتی جناب حضرت ارگ ریاست جمهوری را ترک مینمود تمام لوازم انجا را به اضافه ای ده ملیون دالر کمک نواز شریف باخود بردند وبرای دولت مداران بعدی فرصت نبود که بدی را تکمیل نمایند و دولت کرزی ما یحتاج خودرانقداتامین نموده بودندوبرای غنی صاحب چیزی برای بردن در داخل تمانده مجبور اند تا چاره ای خودرا از بیرون نمایند گرچه درین دوران هزار ها ملیون دالر حیف ومیل گردیده است اما اورا کسی به حساب نمی اورد
اوراز محمد نور

>>>   خاوري صاحب ! كرزي فابريكه و تصدي زغالسنگ كركر و فابريكه سمنت غوري را كه هردو در ولايت بغلان موقعيت دارد را به محمود كرزي برادرش فروخت و كابلبانك را محمود كرزي چور كرد ولي مالك بيچاره ان اقاي شير خان فرنود را كه از تجاران بسيار كهنه كار و لايق كشور بود كه حتي دهه ها قبل شيرخان بندر كندز به افتخار خدمات شان براي كشور به اسم شان گذاشته شده بود زنداني كرده بعدا در زندان كشتند و حرف و شكايت فاميلش را هم گوش نكردند. اين را ميگوييند خيانت و تعصب.

>>>   همه كار گران اين شفاخانه ها متحد شده و از ملت كمك گرفته و جلو خود كامه گي هاي ع و غ و حكومت شانرا گرفته نگذارند كه قدرت هاي جديد اقتصادي مانند هندي ها غيره تجارب منفعت بردن شانرا بالاي منافع ملي ما نمايند.
اكثريت كار گران و مسؤلين اين شفاخانه ها قشر تحصيل كرده طبي هستند، بايد بخاطر آينده فاميل شان و بخاطر منافع مردم بيچاره افغانستان زود، تيز ، و با جرأت اقدام نمايند. هيچ خارجي بخاطر صحت بهتر ملت ما پول خود را در افغانستان سرمايه گذاري نكرده و نميكنند، دروازه اين بازار آزاد و اشغال اقتصادي خارجي ها را بايد بند نمائيم. چندين نسل ما با همين پرسونل طبي هم تداوي و هم وقايه شده بوديم ، حتي بهترتر از اكثر همسايه هاي ما، و تنها پسماني چهل سال جنگ دليل فروش مراكز و منابع طبي و حياتي ما شده نميتواند، و جوانان با استعداد ما توانسته اند اكثر پسماني هاي طبي و علمي چهل سال جنگ را جبيره نموده و تنها مشكل شان خيانت حكومتي است، كه حق را به حقدار نداده اند.

>>>   خاوری صاحب! این کار محمد اشرف غنی نیست، این طبیعت مستبدانه و غارتگرانۀ امپریالیزم است که همه چیز را خصوصی ساخته سرمایه را در انحصار چند نفر میسازد، برای جلوگیری از این جنایت مبارزۀ عمیق و آگاهانۀ ملت تحت رهبری مبارزین آگاه ملت ضروری است.
میهم زرغون

>>>   برادر ها خداوند در جای حق نشسته تشویش نداشته باشید.دراین دنیای زودگذر هیچ چیز غیر از ایمان و راستی دیگر هیچ کاری ارزش ندارد.تاریخ گواه میدهد ازاین داستان ها همیشه وجود داشته.اما آنهای که همیشه این خیانت را درکشور،عزیز ما نمودند یا کشته شدن ویا در آخری عمر اش با ذلت از دنیا رفته وآن تلاش های کثیف شان به دیگران رسیده خائن زیری خروارها خاک خوابیده واما عمل ظالمانه اش را دیگران حیف و میل میکند

>>>   این کرزی و احمدزی کل کشور ها در حال چور کردن است. این ها آنقدر دزد است که از سیر شدن نیست و شرم که هیچ ندارد. خدا یا یک روز حکومت عادل بیاید و این دزد ها را بازخواست کند

>>>   در انتخابات ریاست جمهوری گذشته الکوزی خاین چپاولگر برای کمپاین غنی احمدزی یکمقدار پول را مصرف کرده بود غنی احمدزی با معامله ای که با الکوزی کرده بود زمین های جوار میدان هواهی کابل را در بدل ناچیز قیمت بفروش رساند اکنون که بازهم انتخابات سال اینده ریاست جمهوری نزدیک شده غنی احمدزی ممکن با الکوزی معامله تازه را در مورد فروش شفاخانه جهار صد بستر اردو با یک قیمت ناچیز معامله کرده باشد که این دو مین دستبرد الکوزی از اموال بیت المال است که با زمینه سازی و همکاری غنی احمدزی صورت میگیرد خس دزدان را دادستانی کل زندانی میکند اما دزدان دهان کلان و چپاولگران از دارایی های عامه را که مرتکب خیانت بزرذگ در بیت المال انجام داده چشم خود را کور می اندازد .

>>>   سوال دراین جااست که چرا خریداران درگوشه وکنارمملکت وشهرکابل شفاخانه های جدید اعمارنمی کنند. ودرمقابل خواهان تاسیسات دولتی میباشند. واضح است که جناب متضرردوم جهان دست به دست هم داده دارائی های عامه را سرقت میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است