اتمر: نوار صوتی قانونی هیچ ربطی به من ندارد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۰    ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ کد خبر: 156821 منبع: پرینت

دفتر مطبوعاتی محمد حنیف اتمر کابل
۱۸ جدی ۱۳۹۷

قانون اساسی افغانستان دستورالعمل و تامین کننده عدالت، نظم، امنیت، خواست اجتماعی و هویت سیاسی تمام شهروندان افغانستان است و به صراحت از حقوق شهروندی ملت مسلمان افغانستان دفاع می کند؛ هر گونه اقدامی که مغایر قانون اساسی افغانستان باشد، تعدی به حقوق مردمان شریف کشور قلمداد می شود.

کلیپ صوتی که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود، و تلویزیون آریانا ادعای بدست آوردن آنرا میکند هیچگونه ربطی با من و یا با تیمم ندارد.
تمامی موارد که در آن کلیپ مورد بحث قرار گرفته اند نظریات شخصی محترم محمد یونس قانونی بوده و نمایندگی از رضایت ما نمیکند.
در مورد ائتلاف با حزب جمعیت و اشتراک یکجا در تکت انتخاباتی مان هنوز بحث جریان دارد و به نتیجه نهایی نرسیده ایم.
با ذکر موارد فوق ما از مردم شریف و مجاهد افغانستان خواهشمندیم تا شکار توطئه های دشمن نشده، بر ما اعتماد داشته باشند.

مردم عزیز کشور خوبتر میفهمند که من، منحیث یک افغان وطندوست با هیچکس معامله نمیکنم. حزب جمعیت یکی از حزب های بانفوس و سربلند کشور است که در راس آن رهبران بزرگ همچون استاد شهید برهان‌الدین ربانی و قهرمان ملی شهید احمد شاه مسعود بوده اند و همراهي چنين حزبي با تيم ما بيانگر وحدت و اتحاد هويت افغانيت و اسلاميت است.

و من الله التوفیق


اتمر: نوار صوتی قانونی هیچ ربطی به من ندارد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
قانونی
نظرات بینندگان:

>>>   قانونی یکی از ....شورای،میخواهد که حنیف اتمر را فریب دهد. اما نمیداند که آن دست شیطات را از پشت بسته است. یکدفعه بقدرت برسد.باز نوبت نابودی جنایت کاران بیست ساله شورای نظار خواهدشد. عاقبت تان بخیر یا بشر.
نجرابی.

>>>   از طبقه ......دوتای شان در یک راه روان نیست هرکس غیب بود دیگری پشت سرش غیبت وتخریب میکند

>>>   اسپ را بر پشت خر بستند
خر هم خر لنگ
حیف این ملت که درگیر اند
درگیر جفنگ

>>>   اتلاف اتمر با همچو یک حزب بدنام و معامله گر یک لکه ننگین به دامن خود اقای اتمر میباشد مردم افغانستان از این حزب بدنام که درطول چند 4 دهه گذشته بدون چور وچپاول دزدی غارت و غصب دارایی های عامه و بیت المال چیزی دیگری درکارنامه های خود ندارد واتلاف با این حزب اقای اتمر همان محبوبیت نسبی که دربین مردم داشت از دست خواهد داد و دراینده مورد نفرین مردم افغانستان قرار خواهد گرفت
عبادالله لغمانی از کالیفورنیای امریکا

>>>   "ریاست خو به ما نمیرسد،" ههههه۰۰۰ بشرمید با این ضعف و قبول عقارت خودتان۰
آیا چه مشکلی وجود دارد که شما تیکه داران قومی تاجیک اوزبیک هزاره و بقیه سران اقوام غیراوغان باهم متحدانه یکدست داخل میدان مبارزه با شئونیزم و تمامیتخواهی اوغان نمیشوند؟
چرا در مقابل همدیگر گذشت ندارید، چرا از امتیاز طلبی های شخصی و گروهی نمیگذرید، و چرا موفق به ایجاد یک جبهه متحد اقوام مختلف بر علیه شئونیزم قبیله نمیشوید؟
"ریاست خو به ما نمیرسد،" ههههه۰۰۰ چرا نرسد؟

>>>   آقای اتمر شما با این حرف های مزخرف تان هیچ وقت اعتماد مردم را بدست آورده نمیتوانید شما در طول چند سال که مشاور امنیت ملی بودن چقدر قبرستان ها را شما آباد کردن و چقدر جفای بزرگ در حق این ملت کردن و چقدر اولاد های مردم را شما یتیم ساختن و چقدر زنان پاک دامن مردم افغانستان را شما بیوه بیچاره ساختن با کدامین وجدان امروز شما بر خواستن رای اعتماد میگرن ؟ آیا شما حزاب وجدان را نمی چشید؟ شما همان مهره های پوسیده هستین که در تاریخ خیانت کرده آمدن به نام های این و آن شما یک روز نقاب اینگلس را به چهره خود میگرن و یک روز هم از هم امریکا را . صرف برای کسانیکه این متن را مطالعه میکند برای شان توسعه میکنم منحیث یک دهقان بچه اتمر و شرکای قدرت شان هیچ وقت به نفع این مملکت کار نخواهد کردن اگر میخواهید دو باره قبرستان های را ایجاد بکنید و عزیزان خود را از دست بدهید اتمر را انتخاب کنید و اگر میخواهید در آینده در افغانستان کشور عزیز ما صلح آرامش بیاید بدون تعصبات قومی و مذهبی به یک شخص اعتماد بکنید که خدمت گذار و فرزند واقعی این مملکت باشد در غیر آن ماو شما به نوبه خود تباه برباد میشویم.
باحرمت احترام فدایی

>>>   اقای اتمر!
دروغ دروغ زیاد زیاد مجاهد هجاهد نگو٫ مجاهدین خو بتو رای نمیتن از رای ما ملحدا خوده محروم میسازی. رفیق ملحد شما.پیروز باشید

>>>   این اعلامیه کاملاٌ با منطق استوار است. آفرین بر اتمر واقعاٌ یک سیاست مدار مدبر است. درین اعلامیه زره یی از احساسات واهی دیده نمی شود. افغانستان به رهبری چنین اشخاص ضرورت دارد تا آنرا از منجلاب کنونی نجات دهد. در غیر آن همان آش و همان کاسه خواهد بود و مردم قربانی خواهد داد.

>>>   اقای اتمر!ازته دل برای موفقیتت دعا میکنم.
برادرت کمونیست ملحدپور

>>>   یگانه را مهار کردن تمامیتخوائی و هژمونی شئونیست های اوغان ملتی فقط اتحاد سیاستمداران تاجیک هزاره اوزبیک و بقیه نیرو های غیراوغان باهمدیگر است. تنها هرکدام اینها جدا جدا بازنده هستند.

>>>   اقای اتمر یونس قانونی را طلاق داد
بریالی صمدی

>>>   قانوني صاحب اتمر را سبق داد

>>>   قانوني قبر اتمر را كتد. حاي كه قانوني پاي بانه ديگران قصه اش مفت است. همين تيلفونك قانوني قبر اتمر را كند و اتمر يك راي هم ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است