عبدالحمید خراسانی: جرم ما چیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ کد خبر: 156839 منبع: پرینت

عبدالحمید خراسانی که نام اش در لیست مجرمان و اختطافگران کابل آمده است، جناب امرالله صالح را مخاطب قرار داده و جویای چند پرسش از جناب وزیر صاحب شده است.

برمردم مطبوعات و وکلای مجلس نمایندگان باید وضاحت دهد و شواهد و مدارک کافی را ارایه نماید تا مجرمیت ما را ثابت نماید، وزیر داخله به این سوال های ما جواب دهد:

۱ماکی را کشته ایم ؟
۲ کدام شخص را اختطاف نموده ایم ؟
۳درقاچاق مواد مخدر درکجامادست داشته ایم ؟
۴خانه مال ویااجناس کدام شخص ویا منازل را دزدی کرده ایم ؟
۵ ازکدام شخص اخازی وبالای کدام شخص زورگویی کرده ایم ؟
در صورتیکه دلایل شواهد و مدارک کافی قانونی ارایه کرده نتوانی اینطور رها کردنی ات نیستم...!

پیام من به منسوبین محترم وزارت داخله این است که شما مردمان مسلکی و با وجدانی هستید حرکت های احمقانه و دستورات مغرضانه این وزیر ناخلف عزت و حیثیت شما منسوبین را زیر سوال میبرد، اگر ما مجرم بودیم پس شما چرا در طول این سه سال بالای ما اقدامات خود را نداشتید که به یکبارگی با وزیر شدن یک انسان مجهول بالای ما حرکت های سرکوپ گرایانه تان را آغاز کردید. درحالیکه وزیر داخله با شخص من خصومت شخصی دارد و شما بهتر می دانید به خصوص فرمانده امنیه کابل رییس تحقیقات جنایی کابل و دیگر ارگان های کشفی و استخباراتی که ما در هیچ یکی از قضایای ذکر شده دست نداشته و نداریم.

ما یک جریان سیاسی با برنامه های مشخص و معقولی داریم که روی همان اهداف مقدس خود کار و فعالیت میکنیم و هیچگاهی به جرایم جنایی دست نزده و با نیروهای امنیتی خود همکار بودیم ولی وزیر داخله ... مسایل شخصی و عقده های شخصی خود را می خواهد انتقام اش را از ما بگیرد با استفاده از امکانات حکومتی که این خودش یک خیانت بزرگ ملی است که نیروهای امنیتی باید موضوع را کاملا درک کنند و نباید حرکت های مغرضانه در برابر ما داشته باشند و ما را مجبور نسازند تا در برابر شان ایستادگی کنیم.

ما با نیروهای امنیتی طرف نیستیم و آنها دشمن ما نیستند و ما جرمی را مرتکب نشده ایم و این را همه مردم و مسوولین امنیتی هم می دانند، پس موضوع را درک نموده و پیروی از اوامر خلاف وزیر خود نداشته باشید. با انجام وظایف قانونی تان ما احترام قایل هستیم در برابر مجرمین ولی بگذارید که ما مشکل شخصی خود را با وزیر یکطرفه کنیم!

عبدالحمید خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالحمید خراسانی
امرالله صالح
نظرات بینندگان:

>>>   میگویند کسی زمانیکه از ریاست برطرف شد چارملیون دالر پول اپراتیفی رابا خود برد حتی امریکائی ها هم نتوانستند دوباره ازان واپس بگیرند چرا نامش در لست نیست ؟؟؟

>>>   فکر کنم وزیر داخله کمی تحت تاثیر غنی لالا رفته و اقدامات مغرضانه در موضوعات شخصی خود میکند او اول از پنجشیری ها شروع کرد اما فکر کنم موفق نخواهد بود چون این اشخاص و افراد هم سلاع دارند و هم زور ،این اقدامات بغیر حس بد بینی و. عدم انسجام روابط دولت با مردم است ،اول یک طرع منظم و بجا پلان کند ودفعتآ اقدام در کار های این اشخاص و افراد نکند بدین معنا که اسناد لازم را جمع آوری نمایند تا باشد که در وقت محکمه شواهد کافی موجود باشد
عبدالله ریحان

>>>   عبدالحمید خراسانی جوان شجاع ، دلیر وطن دوست

عبدالحمید خراسانی جوان شجاع ، دلیر دارای ایده حب وطن که دعای پشت حماسه رزمی از گذشته گان خود دارد و ادامه دهنده را ه قهرمان ملی احمدشاه مسعود بزرگ است بنا نسبت عبدالحمد خراسانی با نسبت احمدشا ه مسعود بنی اعامام از اولاده خواجه عبدالله حرار ولی میباشند.
و اقعاُ در درازای تاریخ خراسان اولاده ای خواجه حرارولی یعنی خواجه زادگان پنچشیر ، شریف دعای پست از گذشته گان خود در حماسه رز در تاریخ خراسان امروز افغانستان می با خود دارند. احمد شاه مسعود قهرمان ملی و عبدالحمد خراسانی از اولاده ای خواجه عبدالله احرار ولی یکی از نوابع قرن پانزده میلادی است که زمینه عرفان وتصوف در منطقه ماور النهر یا خراسان بزرگ شهرت زیادی داشته است و وی از مشاهیر فرقه نقشبندیه است و قبره وی در روستا ی کمانگران در پانزده کیلومتری سمرقند زیارتگاه مردم کشور ازبکستان و بخصوص اهل سلوک می باشد. سلطان محمد خان نورزخیل بازارک جد بزرگ قهرمان از اولاده ای خوا جه یزدالد ین و سپسالار غلام حیدر خان جد بزرگ عبد الحمید خراسانی از اولاده خواجه نصر الدین ؛ خواجه یزالدین و خواجه نصرالدین پسران خواجه عبدالله « احرارولی » می باشند به این حساب نسبت سپسالارغلام حیدر خان تا واخ و سلطان محمد خان نورز خیل بازارک باهم بنی اعمام می شوند. مغززین تاواخ و معززین سنگانه بازارک از اولاده جناب خواجه عبدالله احرار ولی هستند و نسبت شان به حضرت خلیه اول ابوبکر صدیق ( رض) از طرف مادری می رسد.
حمله پنچ هزار نفری وفصله کن سپه سالارغلام حیدر خان« عبدالحمید خراسانی » که او داما یکی ازخوانین بلورستان بود در 1895 میلادی به فتح نورستان دست پیدا کرد و به حاکمیت دولت مرکزی افغانستان انجام داد. و از خدمات شایان سپه سالار غلام حیدر خان رایج به فتح نورستان در جلد سوم سراج التواریخ درصفحه 384 درج است.
منبع :
در جلد سوم سراج التواریخ در صفحۀ 384 خدمات سپهسالار غلام حیدر خان در ج است.
نگا یی به سر زمین پنچشیر شجره نامه میر کلان خان جد بزرگ سپسالار غلام حیدر خان. شادروان استاد محمد ها شم انتظار اکرمی 1353 هجر شمی .
ولديه يا مختصر -اين رساله پارسي توسط بابر موسس سلسله بابريان در هند در سال 1528 در هندوستان به زبان ازبكي ترجمه شده است.
فقرات العارفين كه درسال 1910 ميلادي در تاشكند به چاپ رسيد.
پنچشیر سرزمین مرد خیز ( دهبید یان سمرقند خواجه احرا ولی ) حکیم قربان اف باختری به خط کریلک تاجیکی چاب 2012 میلادی.
خوا جه احرا ولی کیست ؟ دوشنبه 11 فبروری 2008 مكتوبات پراكنده كه در «سلسله العارفين» توسط محمد قاضي جمع آوري شده است

>>>   وزیر داخله خاین بوطن و اجنت امریکا است و عبدالحمید خراسانی مرد مبارز شجاع و دلیر است و صالح بچه بد اخلاق تو در آینده از آب تاواخ می توانی گذری ؟

>>>   جرم شما گپ از خراسان است پشتونیزم میخواهد نام خراسان را مدفون سازد

>>>   پروسه دسنگیری باید از مجرای دادستانی صورت بگیرد.
نه اینکه اول دستگیرش کن و بعد جستجو کن که چه جرمی کرده

>>>   اقای خراسانی
جرمت به آتش کشیدن بیرق ملی افغانستان است ِ و قابل توجیع نیست یک گروب از اوباشان هوت خیل بیرق سابق افغانستان را اتش زدند و تو هم بیرق ملی و قانونی افغانستان را به آتش کشیدی.جرمت اینست که زور میگویی!
جرمت اینست که سلاح که حمل میکند مجوز قانونی ندارد . همانند طالبان و داعش دولت را اخطار میدهی .
خودت کدام شاخ استی؟؟؟
بسیار رزمنده است برو در خط صفری با طالب و داعش بجنگ

>>>   اول از دزدهای ارگ نشین شروع کنید.

>>>   دزد را دزد بگير ساخته اند ، از ترس مال خود اول دزدان شريكش را از بين ميبرد. پول هاي زياد را صالح از امريكا ، ايران ، تاجكستان گرفته است ، ملت بايد همه اين ها را محاكمه نمايند تا ملامت و سلامت معلوم شود.

>>>   صالح را زياد بالا بالا كرديم مثل عبدالله مار استين برامد.

>>>   جرم شما اين است كه صالح را نشناخته بوديد. او نفر داكتر عبدالله در حزب روند سبز است و داكتر عبدالله را خود تان ميدانيد كه مار زير استين تان است كه از يكطرف خود را عضو جمعيت معرفي ميكند و از طرف ديگر خودش رهبر حزب روند سبز است و صالح عضو حزب عبدالله است نه جمعيتي.
وسلام دعا گوي شما

>>>   جرم جانیان مثل این حمید خر اسانی نیاز به ثبوت و تحقیق ندارد خودش در ویدو های که از شبکه های اجتماعی نشر شده گندافشانی کرده ، و اگر این باطل خر اسانی دستگیر نشود شعار های صالح هم عوام فریبانه خواهد بود

>>>   یک سوال واضح از مسئولان پشتون"که فعلا قدرت را مطلق قبضه کرده اند چرا با فرهنگ خراسانی مبارزه میکنید؟ چرا میخواهید نام شعرا و دانشمندان خراسانی را مدفون سازید؟ آیا هراس دارید که آنها خراسان را میستودند؟ آیا تمدن و فرهنگ خراسانی ما در اوج افتخار و شکوه نبود؟ آیا خراسان یک نام سمتی قومی و لسانی است؟ خیر
ما فارسی زبانان در همی حال که وطندار افغانستان هستیم انتظار داریم مفاخر و مظاهر تمدن خراسانی ما که بیش از یک هزاره سابقه دارد تبلیغ شوند بسیاری از کشورها با دو نام معرفیت میشوند چه اشکال دارد حداقل یک نام و صفت از کشور ما همین نام زیبای خراسان باشد "به نام محل برآمدن خورشید است" و هم این نام تاریخی با بیش از ده قرن سابقه است که در آثار شعرا و نیاکان ما مدح آن به طور فراوان یاد میشود همه ما از تاجیک و هزاره و اوغان و ازبک و بلوچ در نام خراسان داخل هستیم هیچ مربوط به یک قوم نمیشود و موجب تمامیت خواهی نیست.
_احمدی بلخی

>>>   چون همین وزیر تجربه کافی ندارد
اگر می داشت باید وقتیکه اقدام به دست گیری وی نمو ده بود چرا نتو است گرفتار کند چو ن حیثت و ابروی همه نیروهای امنیتی را خراب کرد

>>>   خصوصیت حکومت های دیکتاتوری آن است که عامه مردم در ملا عام میترسند هویت واقعی خود را افشا کنند شاید آنها را همان طور که دیدیم در جنبش رستاخیز و جنبش روشنایی واقع شد مورد انتحار قرار دهند و بعد ربط به داعش بدهند..! یادم هست روزی در رادیو میشنیدیم همه مردم عراق صدام را دوست دارند اما بعد ها دیدیم همه اش دروغ بود وقتی دیکتاتوری پاشیده شد معلوم شد صدام منفور ملت عراق است و مردم عراق جشن گرفت و مردم کردها توانستند هویت واقعی خود را افشا کنند قذافی نمونه دیگر دیکتاتوری لیبیا بود همه میگفتند بسیار رهبر مقبولی است هیچ کس جرات نداشت از او انتقاد کند. اما باز وقتی دیکتاتور به هلاکت رسید معلوم شد او در در قلب مردم نبود در این وطن ما هم اشرفغنی با مفکوره پشتونیزم دیکتاتوری خود را پیش برده است اکسریت مردم ما فارسی زبان هستند اما از ترس این دیکتاتوری آدم کش جرات ندارد در یک مظاهره وسیع بگوید من افغان نیستم افغان نام قبیله تو است اما یک روز خواهد آمد وقتی این شیشه دیکتاتوری شکست مردم ما با آزادی اعلام میکنند ما افغان نبودیم و نیستیم و نخواهیم شد.
عبدالرحمان خراسانی_بلخ

>>>   جرم شما این است که تسلیم پشتونیست ها نشدید

>>>   صالح صاحب كاري كه تو عليه قوم خود ميكني عاقبت خوب ندارد. مغرور چوكي چند روزه نشو كه بقا ندارد. همين قوم است كه ترا صالح ساخته. روزي پشيمان ميشوي و ان پشيماني سودي ندارد. همين قوم ترا نبردارد كسي ديگر برنميدارد. ايا ميتواني يك ماه در پكتيا بدون عسكر زندگي كني؟ ولي در مناطق قومت با افتخار ميتواني. پس قوم را از دست نده چون بدون قوم تو هيچ چيز نيستي و به يك امضا خانه نشين ميشوي.

>>>   یگانه را مهار کردن تمامیتخوائی و هژمونی شئونیست های اوغان ملتی فقط اتحاد سیاستمداران تاجیک هزاره اوزبیک و بقیه نیرو های غیراوغان باهمدیگر است. تنها هرکدام اینها جدا جدا بازنده هستند.

>>>   عبدالحميد خراساني صاحب يكي از رهبران با نفوس و با رسوخ تاجكهاي ازاد و مستقل است بازي با او بازي با ابروي تاجك است . بنابرين به صالح صاحب كه مرد دانشمند ماست ميرسانيم لطفا كاري كه عاقبت خوب ندارد را انجام ندهند چون خراساني يك مجرم نه بلكه رهبر يك جريان سياسي فكري است.

>>>   خراساني رهبر ازاده و با افتخار تاجك ها است. با اين فشار ها نميتوان جريان عدالتخواهي را خاموش ساخت برعكس او بيشتر محبوب خواهد شد و بيشتر مردم گرد او جمع خواهد شد.

>>>   ملا تره چرا در لست نيست ؟

>>>   خراساني همچون قهرمانان گذشته ما يعقوب صفاري و كاوه اهنگر داراي درفش پر افتخار ازادي است. با اين فشار ها نميتوان قهرمانان را از حق شان دور ساخت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است