آیا آمریکا به صالح و خالد اجازه سرکوب طالبان را میدهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۱    ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ کد خبر: 156840 منبع: پرینت

امرالله صالح و اسدالله خالد دو شخصیت سیاسی ، مبارز ، آگاه ، روشنفکر و ضد طالب ، داعش و گلبدینی های استشهادی و اربابان خارجی و حامیان داخلی آنها که براستی هر فرد آزاده و آزاد اندیش این سرزمین باید با داشتن چنین مبارزین واقعی و فداکاران راه آزادی سرزمین خویش افتخار نموده و بر خویش ببالد.
حال به جوانان آگاه و روشنفکر و مترقی همه اقوام شریف سرزمین ما سوالاتی خلق شده است که:

1 - آیا این دو شخصیت وارسته سیاسی و ضد اجانب در همین سه سال و اندی حکومت وحدت ملی و دومین مغز متفکر جهان جناب آقا و یا بابا اشرف غنی احمدزی کجا بودند؟
2 - آیا در این زمان طولانی و بحرانی وحساس این دو شخصیت لیاقت خدمت را در این مرزبوم نداشتند؟
3 - آیا دومین مغز متفکر جهان جناب اشرف غنی احمدزی توان شناخت از این دو شخصیت مبارز و آزادیخواه را نداشت؟
4 - آیا دومین مغز متفکر جهان جناب اشرف غنی احمدزی روی کدام احداف سیاسی .... خواست که این دو شخصیت وارسته و افتخار آفرین سرزمین ما از میدان مبارزه علیه دشمنان این مرزوبوم دور نگهداشته شوند؟
5 - آیا حضور این دو شخصیت مبارز در چنین شرایطی و چند ماه آخر حکومت وحدت ملی چه پیامدی را در پی خواهد داشت؟
6 - آیا فعالیت های اخیر این دو شخصیت مبارز از حس میهن دوستی شان است یا به دستور همان دومین مغز متفکر جهان عمل می نمایند؟
7 - آیا این دو شخصیت ضد طالبانی میتوانند بر ضد گروه های که حامی آنها آمریکا است عمل کنند؟
8 - جنگ با طالب جنگ با آمریکا است آیا چهره اصلی آمریکایی به این دو شخصیت اجازه سرکوب کردن طالبان و تروریستان را میدهد؟
9 - آیا فکر نمی کنید که این مبارزین راه نجات سرزمین مان از دست اجانب و تروریستان در پشت میله های زندانی بنام دفتر کار در وزارت خانه ها زندانی اند؟
از عزیزان فرهیخته جوانان آگاه و روشنفکر و مترقی همه اقوام شریف این سرزمین عاجزانه تقاضا دارم تا با درنظر گرفتن حق حقه تمام اقوام شریف این سرزمین و بدون توهین و تحقیر به اقوام و دور از تعصب های خانمانسوز قومی ، زبانی ، مذهبی و سمتی محترمانه جواب ارایه نمایند.

هادی میرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
خالد
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   منافع ملی هر کشور را سیاسیون ملی چی در قدرت باشند ویا نه از همه به وجه حسن درک میکنند و دوامدار به خاطری بهبود آن کوشا میباشند به این ارزش ملی اگر هر فرد کشور ما اهمیت قابل شود از هر لحظه زندگی خود به خاطری آسایش مردم و کشور خود دریغ نمی‌کنند .
به این امید که علاوه از این دو فرد دیگران نیز بتوانند که خدمت کشور خود را بدون علایق شخصی و سنتی و حزبی به وجه ملی به پیش برند .
این سرزمین مالکیت معنوی همه افغانها است .

>>>   کدام صالح هموی که از کابل فرار را بر قرار ترجیع داد ههههه

>>>   اسد الله خالد و امرالله صالح از چند روز بدینطرف در بغلان عملیات را برضد طالبانی که پایه های برق را زده اند،رهبری میکنند.
آنها میگویند که عملیات ما به خوبی پیش میرود و اگر خدا خواسته باشد،تا ختم انتخابات ریاست جمهوری سال آینده،هموطنان ما از نعمت روشنی برق مستفید خواهند شد و بخیر و خوبی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را از طریق تلویزیون هایشان مشاهده خواهند کرد.

>>>   تااخرین قطره خون خودازهردویشان حمایت میکنیم
زنده بادامرالله صالح وخالد
زنده باد

>>>   نه باید امراله صالح واسداله خالد زیر سیاست دیگران برود باید مثلی شهید رازق عمل کند

>>>   به.آمریکا.ربطی.ندارد.به.وجدانشان.ربط.دارد

>>>   قاتلین و زورمندان لنده غر و غاصبین زمین و خاینین ملی و جاسوسان ایران و پاکستان و عربستان که مردم از ایشان نفرت دارند باید به جزای ارشد برسند
بصیر نظری

>>>   لالا! طالب خودش به زبان ميگوييد كه با روس ها و ايراني ها ارتباط دارند. موضوع به كل دنيا روشن شده و نقاب از روي طالب بالا شده.

>>>   هرکی در افغانستان خدمت کند ماملت نکرش میشویم فرق نمیکند که باشد ولی باید ضیدی بگانه گان باشد ضیدی جاسوسو های داخلی کشور باشد وضیدی مداخله گرای برونی باشد

>>>   آقای اسداله خالد وامیراله صالح بخیزید کسای بر علیح شما شوعار میته خود شان خاین ملی است این ملت را نجاد بدهید شما قهرمان های روشن فکیر استین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است