لالی حمیدزی: استانکزی قاتل جنرال رازق است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۱    ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ کد خبر: 156847 منبع: پرینت

لالی حمیدزی نماینده مردم قندهار در مجلس گفت: معصوم استانکزی رییس امنیت ملی قاتلان جنرال رازق را رها کرده است و بناً خود آقای استانکزی قاتل جنرال رازق است.
هیات بررسی مجلس از عدم همکاری ریاست عمومی امنیت ملی با این هیات در پیوند به بررسی ترور جنرال رازق انتقاد کرده و می‌گوید که این ریاست به تاز‌گی یک مظنون این حادثه را رها کرده است.

به گزارش آریانانیوز، نثار احمد غوریانی رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس در نشست این جرگه گفت: ریاست امنیت ملی ضمن درخواست‌ها و تماس‌های پی هم هیات بررسی مجلس تا هنوز در مورد تحقیق و بررسی دوسیه شهادت جنرال رازق همکاری نکرده است.
آقای غوریانی افزود که سه مظنون ترور جنرال رازق در بازداشت امنیت ملی به سر می‌بردند و به تازگی هیات تحقیق خبر شده است که فرد آنان بدون حکم داده از سوی این ریاست رها شده است.
او بیان داشت، از آنجایی که مجلس یک نهاد اجرایی نیست نمی‌تواند از قوه قهریه استفاده کند و امنیت ملی را مجبور سازد تا اجازه بررسی و تحقیق دوسیه جنرال رازق بدهد.

لالی حمیدزی نماینده مردم قندهار در ولسی جرگه نیز با انتقاد تند از ریاست عمومی امنیت ملی گفت: معصوم استانکزی رییس امنیت ملی قاتلان جنرال رازق را رها کرده است و بناً خود آقای استانکزی قاتل جنرال رازق است.
آقای لالی هشدار داد که مردم لوی قندهار از آقای استانکزی در مورد چگونگی ترور جنرال رازق و اقدامات این ریاست در مورد پیگیری عاملان این حادثه پاسخ می‌خواهند.
به گفته او، هیات بررسی مجلس تمامی بررسی‌ها در مورد چگونگی ترور جنرال رازق را به اتمام رسانده و تنها تحقیق از 3 مظنونی که در بند امنیت ملی است باقی مانده که این ریاست با این تحقیق همکاری نمی‌کند.

با این وجود، امیرخان یار معاون دوم مجلس نیز از ریاست امنیت ملی خواست که با هیات بررسی مجلس همکاری کند تا این مساله به صورت جدی بررسی شود.
آقای امیرخان یار در مورد رهایی یک مظنون از سوی امنیت ملی نیز گفت که این ریاست نباید بدون بررسی و تحقیق متهم را رها کند و کسی که مجرم است باید محاکمه شود.

فرید


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال رازق
لالی حمیدزی
استانکزی
نظرات بینندگان:

>>>   چرا ازجنرال ویسا تحقق نمیشه که بادگارد ( برده جنسی) چطور در یک ماه خدمت سربازی بادگارد شد.

>>>   از نگاه قانون هیات بررسی پارلمان نه سارنوال است، نه پولیس و نه قوۀ قضایه!
فلهذا نه اجازۀ بررسی واقعات جرمی را دارد، نه اجازۀ تحقیق از مجرمین را!
امنیت ملی فقط در زمانی میتواند، نتیجۀ بررسی ها و تحقیقات خود را با نمایندگان پارلمان در میان بگذازند، که کار شان تمام شد و پروندۀ افراد مظنون را به سارنوالی تسلیم کردند - نه در مدتی که تحقیقات و بررسی ها هنوز جریان دارد.
اینطور است، پروسۀ یک پروندۀ جرمی از نگاه قانون.

>>>   سر تو لألي جان نماينده قندهار بلند با اين بي غيرتي ات ، كه قاتل عبدالرزاق را ميشناسي و داخل اقدام براي انتقام رازق نميشوي، وشرميگه بي غيرته .

>>>   ستانكزي هم عجب مخلوقي برامد. بودن همچو افراد در راس دولت كه خود دشمن دولت است در چوكات دولت بمثابه خودكشي دولت است.

>>>   اقای لالی تو یک وکیل بی شواد هستی و تو نمی دانی که این دولت یک دولت کثیف و فریب کار است رازق تو سط امریکا به قتل رسیده است و این دولت به خاطر اینکه پر مردم خا موش شود یک چند نفر بی گناه را برای چند روز بتدی کرده بود و دوباره را=ها کردنشان به خاطر اینکه مردم اشو ب نکنند
حالا باید لالی صا حب تو متو جه شوی
شما فکر کنید مسعود توسط کی به شهادت رسید توسط دو عرب که برای خا نو اده انها امریکا چندین میلو ن دالر داده بود به خا طر اینکه مسعود هر گز خارجی را در وطن نمی خو است این وطن را اشغا ل نماید

>>>   جناب لالی حمیدزی در حفظ خداوندبوده باشید شما نیک فرموده ایدبدون شک استانکزی در قتل جنرال صاحب عبدالرازق دست دارد این نه بخاطر که با جنرال صاحب مرحوم کدام دشمنی وخصومت داشتند بلکه از روی وظیفه وماموریتی که دارند مجبور اند هر انچه مقامات بالا <سی ای ای وای اس ای>امر کنند اجرا نمایند ایشان نه تنها جنرال صاحب رازق را بلکه استاد ربانی وسایر بزرگان اقوام را به شهادت دسانیده .همه عملیات انتحاری وتروریستی را در کشور سازمان میدهند هر وظیفه ای را که برایش می سپارند با امانت داری وبه وجه احسن انجام میدهد متاسفانه کشور ویرانه وبی دروازه ای ما لانه ای جاسوسی بیش ازصد کشور جهان شده ونمایندگی های همه سازمانهای استخبارتی درینجا فعال است هرکه به میل خود نان خودرا به خون ملت ما چکه<تر> نموده زهر جان مینماید وهرچه ازین شهر بی دروازه به چنگش می اید می برند شنیده اند که افغانستان کشور مقاومت گران وازادیخواهان است بیخبر ازین که اگر ما احمد شاه ابدالی وسلطان محمود غزنوی و وزیر اکبر خان وملا مشکی عالم وملا کندل خان داریم کرزی وعین وغین وحکمتیار ومجددی وقانونی وبسم الله محمدی واستانکزی وامر الله صالح هم داریم همیشه ما را به ان سخت گیری ها وسخت کوشی های گذشته مجازات می نمایند ویک بار هم که شده به پاس خدمات واخلاص مندی کرزی وحکمتیار و... مورد نوازش والطاف قرار نمیدهند
تبنگ چی

>>>   استانکزي هر چه باشد با تلاش غنی ....در پست پیشنهاد شده

>>>   این که هر کدام شان میگویند که ما صلاحیت این کار را نداریم.ویا اجازه نداریم.البته راست هم میگویند.اجازه باید از که گرفت .از خود مرکز منافقيت.یعنی موسيچه بیگناه.مرکز شرارت.ریس جهمور غنی هر چیزی که بگويد همان میشود

>>>   یک رازق نیست درحدود پنج میلیون انسان کشته شده هرکس نزد فامیلش رازق است وتومنحیث وکیل باید ازآنها نیز مام میبردی تا چی وقت وطنداری

>>>   لالی تو آدم بسیار کم عقل هستی و. همیشه احساساتی ،بدون تفکر و تدبر به هر خس وخاشاک دست دراز میکنی و. شمالی این خس وخاشاک را بدون اینکه دست ات به آن برسد ازات دور میکند خودت مانند این خس وخاشاک هستی که همیشه لاف وپتاق میزنی و دیگران را مجرم میدانی و. در حالیکه خودت غرق در جرم هستی ،فکر ات بگیر که وزیر داخله تو. را هم در لست مجرمین قرار ندهد
عبدالله ریحان

>>>   قاتلین شهید قهرمان جنرال عبدالرازق معلو وهویدا است همانا دستگاه استخبارات جهنمی سی.آی.ای وآی .اس آی که به فرمایش قومندان عمومی امریکاییها جنرال میلر صورت گرفتت اینکه یک تعداد از دوستان ناخود آگاه میگویند که بادی گار والی این عمل را انجام داده محض یک قسمت سناریو است صرف تننگ را به شکل نمایشی در اختایر او از طرف امریکاییها داده شده بو که بعد از اجرای عمل بالای جنرال صاحب توسط خود سربازان امریکاییها فرآ آن سرباز را دفعتآ به قتل رسند تا موضوع افشانشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است