دیدبان جهانی حقوق بشر خواستاربازجویی از خالد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ کد خبر: 156873 منبع: پرینت

دیدبان جهانی حقوق بشر خواستار بازجویی از اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان شد.

این نهاد جهانی اسدالله خالد، سرپرست جدید وزارت دفاع ملی افغانستان را متهم به شکنجه، قتل و آزار و اذیت در زمان ماموریت های گذشته اش کرده است.

این نهاد همچنین از کشورهای غربی و اروپایی خواسته است که خالد را در لیست تحریم قرار دهند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خالد
دیدبان حقوق
نظرات بینندگان:

>>>   سازمان دیده بان حقوق تروریستها دیگر اعتبار ندارد. همیشه این سازمان منافق از تروریستها حمایت کرده است

>>>   دیدبان حقوق بشر شما ازخاطر فرخنده چه کردید و قتی انتحاری میشود و زن ها سنگسار میشوند و انسان ها زنده به گور میشوند و مسلمانان زنده سوختانده میشود و سیاف و اسماعیل و تنی و ظاهر قدیر و لعلی و همایون دزدی میکنند و انسان ها را میکشد و کرزی 7000 طالب را از حبس رها میکند و غیره وغیره کجا بودید و چه کردید حالا از اقای خالد سخن میزنید این شخص ساله ها است که در افغانستان است چرا تا حال چیزی نکردید و حالا که اقای خالد برخلاف منافع شما و باداران تان کار میکند بیدار شده اید شما خود را مسقره می سازید و هیچ کاری از دست شما نمی اید شما امتحان را داده اید و یاوه سرایی میکنید
بصیر نظری

>>>   حقق بشر اجود ندارد چرا از جنایت های ضید بشری که در جهان است بخسوس در یمن فلسطین افغانستان و سوریه است خبر ندارد

>>>   این کار پاکستان و آژانس اطلاعاتی اش می باشد. زیرا خالد ضد طالب و سیاست پاکستان است. مردم افغانستان حمایتش را از خالد اعلان می کند. خالد نگران نباش. ص. از ایران.

>>>   عجب دیده بان حقوق بشتر کسی که بر ضد ترورستان و حامیانم انها و دفاع از کشور و مردم خود در برابر تروستان طالبان و دیگران شان کگمر همت بسته و از جانب ترورستان طالبان بخاطر قتل ان چندین حمل انتحاری صورت گرفته که در نتیجه شدیدا زخمی شده و پس از تداوی بازهم از تصم اش منصرف نشده حال که سرپرست وزارت دفاع گردیده و طالبان را در تمام جبهات بشکسته نزدیک کرده این به اصطلاح دیده بان حقوق بشر سر بالا کردهخ میخواهد با این خط و نام مانع سرکوب ترورستان طالبان شیطان صفت گردند چه مدافع حقوق بشری که این هم حملات انتحاری و قتل و ترور و ویرانی کشور ما را با انجام حملات انتحاری ترورستان که منجر به کشته شدن صد ها انسانم بیگناه اعم از مرد و زن و طفل و جوان و کهنسال گردیده بازهم جنایت انها را نادیده گرفته علیه کسی که در دفاع کشور و مردمش کمر همت بسته ودر نبرد است این شخص صادق وطن نشانه گرفته خند اور است .

>>>   دیدبان حقق بشر ازکدام حقق بشر حرف میزنید همنون جنایت های ضیدی بشری که در میانمار روخ داد که رو محاکمه کردید یا ملییون ها کودک که در کشور های اسلامی کشته میشود کجا استین همون جنایت های ضیدی بشری که به قول خود تان داعش ویا طالب انجام میدهد کجا استین همون انسان های بگناه را که طالب داعش سر میبورن کجا استین چرا گوش شینوا وچشم بینا در مقابل این ها ندارید اتحام های که برعلیحی جنرال رازق در قندهار زدید بس نیست که نوبت اسداله خالد رسیده است بهتر است دست ازسری خالد بردارید ورنه به واکنش ملت افغانستان سخت مواجه میشوید

>>>   چرا امروز عده ای زیاد از اسدالله خالد دفاع می‌کنند و استد لا ل شان چنین است که او در ریاست امنیت کار می‌کرد و و ظیفه او مبارزه با تروریست ها ، دهشت افگنها ، عاملین انفجارات در شهر ها، عاملین و سازماندگان جنگ های چریکی در قریه جات و محلات دور دست ، حمله بر قطار عراد ه جات مسافر بری ، حمله بر قطار های اکمالاتی ، اختطاف افراد وغیره جنایات..
درست همین اعمال را که امروز طالب و داعش و گروپ های شبیه آنها انجام می‌دهند ، در سال ‌های ۱۹۷۰-۱۹۹۱علیه جمهوری محمد داود و بعدا علیه جمهوری دموکراتیک افغانستان توسط تنظیم های افغانی ساخت پشاور و تنظیم های افغانی ساخت ایران به شکل مزدور در افغانستان عزیز انجام میدادند و علیه این مفسدین اعضای وزارت امنیت دولتی افغانستان که قبل از آن خاد نامیده می‌شد شب و روز در جنگ و مبارزه بودند تا مردم آرام کارو بار و زندگی را پیش ببرند. ما از خالد و انهاییکه دیروز در خاد و امروز در ریاست امنیت وظایف شانرا صادقانه انجام داده و می‌دهند ، قاطعانه دفاع می‌کنیم. دشمنان افغانستان یعنی جهادی های دیروز و طالبان و داعش امروز بیرحم بودند و استند باید در برابر شان بیرحم بود.
ومنالله توفیق

>>>   فکر می کنم که رئیس سازمان دیده بان حقوق بشر پاکستانی و یا امریکایی است که این قدر سر و صدا براه انداخته است.زمانیکه امریکا به عراق حمله کرد شش صد هزار عراقی را کشت این سازمان را خواب برده بود.در افغانستان عساکر امریکایی در قندهار یک قریه را تیر باران کرد کجا بود حتی بالای دگروال افغانی تعرض جنسی کردند چرا صدا خود را نکشیدند.اینکه طالبان تروریست و داعش جنایت کار وحشت و دهشت می آفرینند و صد ها انسان بی گناه و بی دفاع می کشند کجا است این مدافع حقوق بشر؟این سازمان مدافع حقوق بشر نیست بلکه سازمان ضد حقوق بشر است.
تیمور بیگ - کابل

>>>   اين كار سيما ثمر شايد باشد .

>>>   بترین جنایت کار سازمان حقق بشر است که ریشه ای ان در کشور های غربی اجود دارد کاری نکند دار ودسته ای حقق بشر نامشروع را از افعانستان جمع خایم کرد روح اله رویانیان

>>>   سازمان مخوف حقوق بشر خودخوانده تاحالا کجا بود چهارسال بنده خدا خانه نيشين بود چرا نیامدید سراغش و حالا فهمیدید که منافع پليدتان وحامیان تان در خطر است حالا بیدار شدید لعنت خدا بر شما پست فطرت ها.ما مردم افغانستان از کسانی با دل وجان حمایت می کنیم.که بر ضد تروریست وخرابکار ها مبارزه میکنند

>>>   چلوصاف خالد از اب برامد باش كه از صالح چي وقت ميبرايد. اينها را اشرف غني براي نمونه ساختن و ريشخند نمودن تعيين نموده شما ميبينيد كه اخر به بي ابرويي و بيابي هردويش منفك ميشود و انوقت در بين مردم خود هم نظر به كار روايي هاي كه غني بالاي شان انجام ميدهد جاي نخواهند داشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است