نماینده غزنی: فساد اخلاقی در کمیسیون انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ کد خبر: 156876 منبع: پرینت

علی اکبر قاسمی، نماینده مردم غزنی در نشست علنی مجلس گفت، فساد گسترده انتخاباتی و اخلاقی در سطح رهبری و کارمندان کمیسیون انتخابات افتضاح و شرم‌آور است.

آقای قاسمی افزود که کمیسیون مستقل انتخابات در رشوت و فساد اخلاقی هم مستقل است، هیچ اداره و مرجع نیست که اعضای کمیسیون را مورد بازپرس قرار دهد.

وی تصریح کرد: تقاضای نامشروع از کاندیدان و هم از کارمندان طبقه اناث کمیسیون انتخابات از سوی رهبری و کارمندان آن شده و این قضیه به کشوری که داد از اسلام و دینداری می‌زند، افتضاح و شرم‌آور است.

این عضو مجلس خاطر نشان کرد که اعضای کمیسیون انتخابات از برخی کاندیدان ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار دالر برای کامیاب کردن آن‌ها رشوه دریافت کرده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
فساد اخلاقی
نظرات بینندگان:

>>>   از یک کاندید بنام خدیجه الهام در بدل رابطه ..... که بسیار مقبول است کامیاب شده است از ولایات شمال کابل است
دقیق است بدون کدام دروغ
خدا این مرده گو خانه را نیست ونابود کند

>>>   کی ها این اعضا را بد اخلاق ساخته اند این را همه میداند که همین نماینده ها مانند .... و چند پلیت دیگر زن و دختر خود را برای آنها میفرسد و برای آنها میفهماند که بخاطر کامیاب بودن فلان من در خدمت تان هستم ضرب المثل است که می‌گوید شراب مفت را قاضی خورده است وقتیکه تو نمایند فساد را برای اعضایی کمیسیون آماده میسازی و از ناموس خود برایش میگذری آنها باید هم فساد اخلاقی کند و هم دلار بگیرد فساد که در گاوخانه دولت بنام پارلمان است ایا در جای دیگری خواهد بود

>>>   بدینترتیب اعضای کمیسیون انتخابات از یک طرف جیب های خود را پر میکنند و از طرف دیگر تانکر های خود را خالی میکند؟
هیچ باز خواست کننده درین ملک نیست.
کسی که از آن بالا نظاره میکند نیز در غم این ملت نیست و هر یک و نیم ساعت دور زمین چرخک میزند و ودکا و ویسکی خود را میخورد.

>>>   ماها میگیم که چرا انتخابات ریاست جمهوری به تحویق افتاده است ولی هنوز کمسیون فاشیست کندی انتخابات پارلیمان را هنوز جمع نکرد است چطور انتخابات ریاست جمهوری برگذار شود
رویانیان

>>>   پشتون فرهنگ درایت و توانائی حکومتداری را ندارد بهتر است آبرومندانه کنار بروند و دیگر سبب بدبختی ملت نشوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است