سه خبر در قالب سه شایعه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۳    ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ کد خبر: 156882 منبع: پرینت

1- داكتر عبدالله از نامزدي اش در انتخابات ریاست جمهوری به نفع احمد ولي مسعود كنار رفت.
در جلسه كه به تعداد صد تن از بزرگان جهاد و مقاومت در منزل داكتر عبدالله برگزار شده بود، ايشان با حمايت احمد ولي مسعود، از نامزدي اش به نفع احمد ولي مسعود در حضور بزرگان خبر داد.


2- اشرف غنی در حال بررسی افراد جایگزین برای هیات رهبری کمیسیون انتخابات است و تا کنون جایگزین رییس کمیسیون و رییس دارالانشا و سه تن از کمییشنران کمیسیون انتخابات مشخص شده اند.


3- مشاجره تلفنی اشرف غنی و گلبدین حکمتیار:
یک منبع از ارگ ریاست جمهوری گزارش داد که گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی طی تماس تلفنی با اشرف غنی از وی انتقاد کرد و به دلیل عدم تحقق وعده های داده شده در موافقتنامه صلح، او فردی دروغگو خطاب نمود.
حکمتیار در اوج ناراحتی به اشرف غنی گفت که تو فردی دروغگو هستی، تو به هیچ یک از مواد توافقنامه صلح عمل نکردی، محبوسان حزب را آزاد نکردی و آنانی که آزاد شدند طبق روال عادی و مشمول فرمان عفو و تخفیف بودند، حقوق ملکی و نظامی اعضای حزب را اجرایی نکردی.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   اگر حکمت یار غیرت داشته باشد و مسلمان باشد چرا به یک رهبر یهودی مانند غنی تسلیم شد جزای قروت اب جوش

>>>   این کمیشنران خود کفا شده اند حالا بجای شان یک گروپ دیگر را وارد کنید تا آنها هم خود کفا شوند !
اگر جرمی کرده اند چرا به سارنوالی معرفی نمیشوند ؟ شاید دلیلش این باشد که آنچه کرده اند وبه دستور کی کرده اند آنان وحکومت میدانند

>>>   غنی کوچی انسان شرارت انداز و متعصب اهل کار نیست به امین خاطر است که مملکت ما را درآتش سوختاندو میسوزاند.
چون بود اصل گوهری قابل
تربیت را در او اثر باشد
هیچ صیقل نکو نخواهد کرد
آهنی را که بد گهر باشد
خر عیسی گرش به مکه برند
چون بیاید هنوز خر باشد
غنی مغز متفکر شرارت هم جامعه را بطرف نابودی سوق و می دهد چرا گفته اند که کار به اهل کار سپرده شود این غنی روانی اهل کار نیست به امین خاطر است که 28000 سرباز جوان شجاع وطن توسط ترویستان در طی چهار سال حکومت بی برکت این شخص روانی متعصب و قدر طلب کشت شده اند. غنی چگونه خود را از محاصره مردم غیور ما به دلیل بی عاطفه گی در قبال هزاران قتل عام سربازان شجاع و مردم بی دفاع توسط تروریستان از زندان رها ساخته خود نجات می دهد؟
مغز متفکر شرارت که با مردم یک روز با زبان صادقانه و انسانی ادبی حرف نزده است و هر واژه که از دهان اش بیرون می شود جز از گذافه گویی چرندیات، هزیان و توهین به مردم شریف ما نیست.
غنی شوونیست تک قومی خود کامه چهل سال که بیرون از وطن بوده نه به مذهب مردم باور دارد و نه به فرهنگ و عادات مردم آشنایی دارد چگونه مردم غیور با دیانت ما بر او احترام بگذارند؟
غنی عوام فریب دروغگو که غیر از جیغ زدن و رفتار روانی و گزافه گویی آن هیچ جذابیت برای مردم قاقل و دانا چیز فهم کشور ندارد؟

غنی شرات انداز دست نشانده جانکری که ارگ را با اطرافیان اش یک باند ما فیایی به آشیانه شیطانی و مدیریت توطیه علیه اقوام به اقوام تبدیل کرده با کدام جرات از مردم شریف با دیانت ما کمک می طلبد؟
غنی تروریستان را برادران جان برابر خود می شمارد و از زندان ها آزاد می سازد به کدام وجدان از مردم کمک می خواهد؟
غنی مصنوعی بی عاطفه که در غم و اندوه مردم عزادار شریک نمی شود و در کنار مردم قرار ندارد با کدام رویی به مردم شریف ما رجوع می کند؟
اشرف غنی انسان از خودراضی قبل از اینکه از روی درماندگی به مردم خطاب کند باید به خود خطاب کند که او کیست« انسان شرارت » ؟
مردم از تو غنی بی عاطفه مدریت سالم , صداقت سیاسی , عدالت, سپردن کار به اهل کار , امنیت , فقرزدایی « فقر يكي از خطرناك ترين پديده هاي اجتماعي است كه مي تواند حيات اقتصادي، سياسي و فرهنگي ملت ها ی شریف ما را تهديد كند » , برنامه ریزی برای مسیر شغلی افراد بر مبنای برآورد های عینی از نیاز های آتی و اسعداد های بلقوه و ارزیابی عملکرد افراد متخصص باتجربه می خواهند و به همین دلایل مردم نا جارشده اندکارت به استخوان رسیده دست به قیام زده اند.

او مردم غیور بادیانت اکثریت این حاکمان قدرت طلب ما نند غنی عبدالله دروغ گو هسستند ، چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسانها دروغگو بی برنامه در بین مردم رسوا میگردد.
باید گفت نجات اشرف غنی و عبدالله از انزوای چهار دیوار ارگ صرفا با استعفا و معذرت خواستن از مردم افغانستان.

غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری ناداری، گرسنگی و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین خون خوار هیچ درک انسانی ندارد و تنها درک حیوانی مانند کفتار دارد . سیاست و رفتار کردارغنی در مقابل جان بی دفاع سربازان ما مردم شجاغ وطن ما مانند افکار حفظ الله امین خون ریز است به آگاهی همه جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی چه در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی خون خوار در قدرت باعث بحران کلان در کشور است حتی کشور را بسوی تجزیه می برد و در این چهار سال حکومت نابکار بی برنامه غنی فقد آغوشته تعصب قومی بین مردم غیر افغان آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است .

ادامه رهبری این حکومت تنبل و سست ٍ ضعیف بی نظم و بی برنامه در مدیریت امور رفا ه و آسایش شهروندان قضاوت به دست شما هموطنان ! اشرف غنی باید شرایط برای پذیرفتن صدها کادر و ده ها داکتر علوم در هم بخشها سکتوری که دارای طراح های جامع هموطنان ما در خارج وجود ادرد آماده می کرد نه کرده است , خواهشم ایسنت که هموطنان آگاه و قلم بدست یک دوسطر در مورد تبصره کنید. ممنون

>>>   با وجودي كه مخالف شديد عقيدوي و سياسي اشرفو هستم ، مگر كارش در آوردن گلو در داخل ، و اصل و نسبش را به ملت و جهان و حتي براي حزبي هاي خودش آشكار نمودن ، و هم چنان دور ساختن خداي شمال معلم عطاء ، و خلع قدرت و خلع سلاح سازي دوستم و قيصاري لافوكش ، و چند نَفَر ديگر زور گوها، برطرف ساختن اتمر قاتل و به قدرت آوردن امر الله و اسدالله بخاطر محو كردن ابدي زورگوئي پنجشيري ها و استاد سياف ، كاري بود كه بغير از طالب قديم كسي ديگر جرأت و قدرت اين كار را نداشته و ندارند، چون خطر زور گوئي و چور يك عده محدود بيشتر از خطر داعش و طالب است، و با وجود همچو باند ها در قدرت به هيچ قسمي بهبود در زنده گي مردم ، ترقي و تعالي وطن و إعمار مجدد آن امكان نداشت و ندارد.

>>>   راست بگویم غنی ارزش تبصره را ندارد، از بد بدترش توبه . تا وقتیکه به پای خود استاده نشیم و نان از کیسه خود نخوریم روز و روزگار ماکه خوب نمیشه بدتر
هم خواهد شد . اگر مردم به کاندید خوب، وطندوست و دلسوز که شناخته شده باشد رای بدهند متاسفانه شمارش اش را باز هم به اشخاصی مثل کمیسون کثیف فعلی می سپارند .
هرچه بگندد نمکش می زنند - وای به انروز که بگندد نمک .
ادم روانی و منفی باف نیستم ، اما درک میکنم که غنی و کرزی بیحد تخم نفاق را کشتند که جمع شدن مردم را به دور یک محور ناممکن ساخته اند.خدا کند دید گاه ام غلط باشد .خودم به جز امید از خداوند که مردم مظلوم مان را از کام این اژدهار خون خوار نجات بدهد دیگر راه نجات نمی بینم و از درد دل اضافه میکنم که جاسوسان، دزدان، رشوه خوران ،غاصیبین ،قاتلین ........بفهمند که کفن شان جیب نخواهد داشت و مانند سگ خواهند مرد و چانس توبه کردن را نیز نخواهند داشت و دست این مردم پا برهنه و گرسنه در روز اخرت گریبان گیر شان است انشاالله احترام فایقه به نوسینده مقاله

>>>   نظر دهنده سوم شما ... ها‌تاهنوز نفهمیده اید که دولت یعنی چی وملت یعنی چی صرف در چور چپاول لواطت خوش و مصرف هستید خدمت که غنی کرده هیچ کسی کرده نخواهد توانست که معلوم است نی اجداد اش کرده توانست و نی این تفاله چتلی که از نزدش ماننده می‌تواند یگانه شخص آگاه و وطن پرست که در خدمت وطن است اشرف غنی است وبس

>>>   گل بي دين اگر شرم و حيّا ميداشت بايد گوشه تنهايي را انتخاب ميكرد و از ديد مردم خودش را گم ميكرد.
همينكه خودش در بند نيست از غني بايد سپاسگزار باشد.

>>>   رد و بدل حرف های تند غنی و گلبیدین حکمتیار روی مسله ناکامی پسر گلبیدین صورت گرفته و همچان خرید نفر خاص گلبیدین کریم امین که اشرف غنی انرتا در داخل ارگ بنام مشاور خاص با خود یکجا کرده و با گلبیدین پشت نموده است سوزش و درد گلبیدین از ناکامی های پیاپی پلان های گلبیدین که خیال بافی کرده بود گلبیدین را وادار کرده تا با اشرف غنی ریس جمهور پر خاش کند حال گلبیدین حکمتیار درک کرده که اشرف غنی با چه چال و تاکتیک خاص گلبیدین را بنام مصالحه وارد شهر کابل کرد و زندانی قصر مجلل خانه خود اشرف غنی و و هم چنان بد نام تر از گذشته انرا در نزد همفکران اش کرده که دیگر ترمیم ان برای گلبیدین ناممکن است درینکار اشرف غنی ریس جمهور که گلبیدین رات خوار و ذلیل و شرمسار و روسیاه بیشتر از گذشته کرده و مانند کفتار در غار خوابانده و دیگر روی برای گلو نزد دوستان و حامیانش نمانده من درین مورد به اشرف غنی افرین میگویم اما در دیگر کار هایش منتقعد ان بودم و هستم.

>>>   چقدر ساده هستید این حرف ها همگی دورغ است.اینقدر پول و دالر که ریس جمهور غنی به حکمتیار داده به هیچ کسی نداده.از آمدن گلو چند سال میگذرد.
ساختمان.آقای قصاب داخل اش زندگی می کند کم ارزش دارد ویا خرچ خودش با افراد های لندغرش از طرف دولت تامین می شود بدون اینکه به اندازه یک روپیه سودی بحالی این مردم ومملکت داشته باشد بشکند این دست که نمک ندارد

>>>   از به قدرت رسیدن دزد ها و مافیا جلوگیری کنید و دیگه کار ها اضافه گوی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است