حزب جمعیت، مانند تن بی سر شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۰    ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ کد خبر: 156892 منبع: پرینت

حزب جمعیت از زمانیکه رهبر خود استاد ربانی را از دست داد،چون تن بی سر به زمین افتید ومرحله آنارشیسم رهبریی و کمای سیاسی را تجربه کرد.
ساختمان و بافت حزب جمعیت مثل ظرف کریستال است در کوچکترین ضربات سیاسی و در بالا رفتن و پایین رفتن از نردبان قدرت پاش پاش وتکه تکه میشود.
در حزب جمعیت تعداد رهبرنماهای آن از صفوف اش بیشتر است، از همین‌رو قدرت شکنندگی اش نسبت به هرحزب سیاسی بیشتربوده و هر رهبر مالک دوکان خود است.

رهبران جمعیت هرگز وبرای یک لحظه برنامه استراتژیک ندارند و آنها مستدام درسیاست از پالیسی کلوخ گذاشتن و از آب عبور کردن پیروی مینمایند.
ویژگی دیگر رهبران جمعیت، گوش ندادن به طرح ها و نظریات صفوف و هواداران اش برای گزینش خط سیاسی است.
رهبران جمعیت از ضعف های قابل ملاحظه در برابر قدرت و ثروت برخوردار بوده و در این راه به آسانی برگلوی همپیمانان و همرزمان شان گام گذاشته و چون کف دریا بر قدرت های ناپایدار بطور گذرا تکیه نموده و زود از صحنه پرش مینمایند.

زمزمه های انتخابات تقلبی آمریکایی در افغانستان نشان داد که این رهبر نماهای جمعیت چقدر مردمان تشنه قدرت و نوکر مشرب هستند!
آنها هرکدام در یک مسابقه بخاطرجایگاه مقام خود، مدارج قدرت و ماهیت آنرا به شکل قومی نهادینه نموده و بدبختانه خود را در جایگاه نمایندگان قوم تاجیک تبارز داده و با شکسته نفسی عریان به وجاهت سیاسی قوم سرافراز تاجیک لگد زده و بدینوسیله به آسیاب دولت های دست نشانده و تروریستی آب ریخته و به آن مشروعیت می بخشند.

رهبران جمعیت هیچگونه پایبندی به اصول قبول شده و تعهد آرمانی نداشته و از حزب سیاسی شان به حیث مارکیت تجارتی سود می‌برند.
خطوط سیاسی رهبران جمعیت یکبار مصرف بوده و به سمت ترکستان کشیده شده است.
هرگاه تعداد انگشت شمار اخوانی های کژ اندیش و رهبران معامله گر جمعیت را نادیده انگاریم ،نسل جدید جمعیت عمدتا از مرز های اسلام گرای ای افراطی فاصله گرفته و درنظر دارند تا حزب جمعیت را به جامعه مدنی وصل نمایند. هکذا در این برنامه در برابر دیوارهای بزرگ که توسط رهبران معامله گر جمعیت بنا شده است، مواجه می‌باشند.

به اعتقادم با توجه به رفتار ویژه رهبران جمعیت و گرایش آنها به سمت تجارت های سیاسی، آدم فروشی، معاملات پول و قدرت و کوتاه اندیشی، برای صفوف حزب جمعیت لازم است تا در یک اقدام هماهنگ و سراسری با رهبران فروخته شده و قارون های زمان وداع نموده و از میان نسل جدید که از آزمایش سخت بیرون آمده اند، رهبر جدید خود را برگمارند.

آنها در یک الترناتیف دیگر می‌توانند تابخاطر پایان بخشی به این خلای رهبری وبخاطر تحقق برنامه های شان به دور دکتر لطیف پدرام که از تمام جهات با آنها مشترکات عمیق و همسوی دارد و چون دیوار آهنین در برابر تروریسم، استبداد، ارتجاع و امپریالیسم ایستاده است، حلقه زده و خلای رهبری شانرا پوشش دهند!؛
صفوف جمعیت میتوانند یک فابریکه صابون سازی اعمار کرده و همه رهبران معامله گر شانرا ذوب نموده و از آن صابون تولید نموده و فروش آنرا با حزب اسلامی قرارداد نمایند. لکه های حزب اسلامی حکمتیار آنقدر بزرگ است که فقط میتوان آنرا با صابون رهبران فاسد جمعیت پاک کرد!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب جمعیت
تاجیک
نظرات بینندگان:

>>>   ... مشكلات رهبري جمعيت از زمان پيروزي جهاد، و انحصار قدرت توسط كمونستان پنجشير و شمالي شروع شده و تا به حال هم همين عناصر با آن بازي مينمايند.
رهبر جمعيت بايد وزارت دفاع مسعود و داكتر عبدالرحمن شعله ئي را رد ميكرد و كار را به أهل مسلك آن ميداد، مانع خروج حقاني از حكومت وقت ميشد، بجاي سكوت در مقابل خواسته هاي چند اوباش نظاري حقوق مشروع حزب اسلامي حكمتيار، ملا خالص، تنظيم هاي جهادي أهل تشيع و دانشمندان مسلمان غير جهادي را در بدنه حكومت وقت تأمين ميكردند.
اكثر بد بختي هاي جمعيت و بطور عام بدبختي هاي ملت بعد از پيروزي جهاد تا امروز ، حاصل خدمات نا بخشودني اجنت هاي چپي شوراي نظار ، و خود خواهي و كم علمي و حقارت عده رهبران پنجشيري نظاري بوده و است.
و همين أشخاص زمينه قتل آمر مسعود، و استاد رباني و ديگران را برابر كرده و به أهداف شوم شان رسيدند.

>>>   نويسنده مقاله. كه بر بزركواران جمعيت اسلامي تاخت وتازكرده ، بهتراست كه غيظ، كدورت، و چرك هاي قلب خودرا، باصابون محبت، ادب، واحترام بشويد. صوفي صاف شده، بعد درمدرسه حزب اسلامي ونزداستاد ان، حكمتيارزانوي ادب زده ، درس اخلاص، تعهد، انضباط، باكي، ادب، سلوك، ووقار را، ا زان بياموزد.

>>>   جمعیت بیچاره را مجبور به رقص مرده کردند.

>>>   کسیکه درظاهرمدافع اعلای کلمت الله ودرخفاء مبارزه علیه پشتونها ومدافع تاجکها برای بهره برداری سیاسی خود شود طبعی است که تن بی سر میشود به انسانها اگرفریب داده شود به خداوند ج فریب داده نمیشود این یک حقیقت است

>>>   جمعيت موفق ترين حزب در تاريخ معاصر افغانستان است كه از بدو تاسيس تا حال در قدرت است. رهبر مدبر جمعيت پسر فرزانه استد بعد از استاد شهيد جمعيت را به نحو احسن پيشبرد. افتخار به همچو جوان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است