پیام صلح یا راز های نامیمون شیطانی دیگری؟...!
اینکه تعدادی دل خود را خوش کرده اند که گویا امریکا در صدد ترک این کشور است، واقعا ساده لوحانه است، زیرا امریکا برای بودن و منافع ملی خویش به اینجا لشکر کشی کشی نموده است نه برای برگشت 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۹    ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ کد خبر: 156893 منبع: پرینت

خلیلزاد در پی چیست؟ و این بازی تا کجا و تا چه وقت ادامه خواهد داشت؟
ای از تبار هرچه سیاهی، سرشت‌تان
رنگ جهنم است تمام بهشت‌تان
"بیداد"

خلیلزاد باهدف شوم و شیطانی خویش که سال های سال در این عرصه از جوانی به پیری رسیده است اینبار از دریچه دیگری وارد میدان شده است، این به هیچ کس دیگر پنهان نیست که خلیلزاد "افغان تبار" امریکایی مامور گماشته شده امریکا است و طی 40 سال اخیر ایشان برای منافع امریکا در منطقه فعالیت نموده است که همه میدانند...

فراموش نباید کرد که این مامور گماشته شده زرنگ و کهنه کار قصر سیاه همزمان در پی عملی ساختن دو هدف معین و مشخص است که می خواهند بقول معروف با یک تیر دوفاخته را شکار نمایند:
1- حفظ پایگاه های نظامی در خاک افغانستان برای تضمین گویا منافع ملی امریکا برای سالیان دراز.
2- تضمین و تامین قوم «افغان» در حاکمیت و قدرت تا آینده های نامعلومی از طرف جامعه بین المللی.

اینکه تعدادی دل خود را خوش کرده اند که گویا امریکا در صدد ترک این کشور است، واقعا ساده لوحانه است، زیرا امریکا برای بودن و منافع ملی خویش به اینجا لشکر کشی کشی نموده است نه برای برگشت و خلیزاد هم در پی تامین منافع امریکا در منطقه است و بدش هم نمی آید که برای حفظ قوم و تبار خویش در قدرت و حاکمیت از هیچ عملی دست بردار نباشد، زیرا وی بارها طی این قریب نیم صده اخیر از هیچ تلاشی و فعالیتی دریغ نورزیده است و هر زمانیکه متوجه شده است که قوم و تبارش به شکست مواجهه شده است فورا وارد میدان شده است و برای نجات اش کوشیده است. بطور مثال از فروپاشی قدرت نجیب الله و روی کار آمدن مجاهدین گرفته الی بوجود آوردن طالبان؛ تحمیل جلسه "بن" ... و الی اکنون به روش های مختلف کوشیده است که تبار خویش را از شکست حتمی جلوگیری کند و این پیام موجود هم همین مفهوم را دارد و شباهت کامل به «خود کوزه و خود کوزه گر و خود گل کوزه» را دارد و صلح یک بهانه است و بس.

تحفه و یا پیامی که امروز خلیلزاد تحت نام خلح سلاح جمیعت و جنبش باخود آورده که گویا "ازخواسته های طالبان است"....، در حقیقت این همان ادامه فریب برنامه دایاک اولی است، که همه از عواقب شرم آور اسفناک اش همه باخبر هستیم و بارها هم در مورد ملاحظاتی جدی داشته اییم و این هم ادامه همان زخم خونین اولی است که تا هنوز مرحم نگردیه است. هدف از خلع سلاح دومی فقط و فقط ادامه این حاکمیت استبدادی است و دست باز گذاشتن این رژیم به جنایت بیشتر و هیچ کسی هم مصون نخواهد بود و حتی برای باشندگان بومی این سرزمین و دفاع از خویش حتی یک سورن هم باقی نخواهند گذاشت و این یک بهانه است که خلیلزاد سال های سال مصروف اش بود و مردم را با ناخن افگار گیر کرده است و این خود زمینه را برای یک رژیم مستبد طالبانی البته با روش دیگری هموار میکند و هرچه که خواستند عمل کنند. فقط حاکمیت را از یک دست به دست دیگری تسلیم میکنند چه طالب نکتایی دارد و چه هم بی نکتایی. فقط یک هدف قدرت و حاکمیت مال یک قوم است و بس.

خلیلزاد و در مجموع امریکا رگ خواب دیگر ملیت های خواب برده را خوب پیدا کرده اند و ذوق و یا به اصطلاح خانه خالی هرکدام شان را به دقت میدانند... از دعوت های عادی گرفته در سفارت تا گوش دادان و تامین کردن خواهشات شخصی و خانوادگی شان را همه و همه را میدانند و مدنظر میگیرند... بعد از این حاضر هستند به هر معامله تن بدهند؛ زیرا بقول معروف نزد امریکا "از سیر تا پودنه شان افشآ است" و اگر بخواهند گاهی لافی بزند مشکلی نیست ولی نباید از خط قرمز بگذرند.

هموطنان ما خوب بیاد دارند که به چه سادگی خلیلزاد، غنی و کرزی آمدند نخست قدرت را بعد از "بن" غضب کردند و سپس سبکسران کوتاه اندیش ما را بنام "دایاگ" خلع سلاح و به تعقیب اش خلع قدرت سیاسی نمودند که امروز هرکدام شان در پست معاون شدن صف بسته اند، بقول "خود کرده را نه درد است و نه درمان" زیرا اینها خودشان دست دوستی به امریکا پیش کردند و از خلیلزاد و اشرفغنی احمدزی صلاح خواستند و اینهم نتیجه اش. ضرب المثل مشهوری داریم: اوغان را اگر صلاح زدی، چهل تنگه دیگر هم تاوان دادی...
بار ها گفته ام و بار تاکید میکنم که اگر تا الحال کسانیکه دیدگاه و تفکر خلیلزاد، کرزی، غنی، عبذالله، اتمر، قانونی را نشناخته نعوذ بالله خدا را هم نشناخته اند.

بناء آن هایی که فراموش کار اند و حافظه تاریخی شان نهایت ضعیف است، برای شناخت بهتر این افراد بار دیگر من برای شان ماخذ و یا منبع تاریخی و یا شواهد عینی و زنده پیشکش میکنم تا بخوانند و بدانند ویاهم اندکی به گذشته مراجعه کنند:
- خلیلزاد (تحمیل جلسه بن؛ تحمیل قانون اساسی و تهدید همراه با کلمات تحقیر آمیز "ما شما را از کولاب آوردیم"...)
- کرزی (کتاب رابرت گیتس...)
- عبدالله و قانونی... (هیجده سال فریب تمام)
- غنی (تعصب و تفکر فاشیستی وضعیت موجود و خلع قدرت. "که ما شما را نیست میکنیم..." شا هد عینی و زنده هم احمد ولی مسعود...)

ایکاش خواست خلیلزاد و یا طالبان چند دانه شکم پرست را خلع ثروت می بود که از معامله دایاگ اولی و معاملات بعدی بدست آورده اند؛ زیرا بقیه مردم نه سلاحی و نه هم دالری دارند...

با عرض حرمت
عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است