نظامیان آمریکایی، داعشی ها را نجات دادند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ کد خبر: 156909 منبع: پرینت

نظامیان آمریکایی، طی یک عملیات غافلگیرانه، داعشی ها را از چنگ طالبان نجات دادند.
نیروهای ویژه ارتش آمریکا به زندان این گروه در شمال غرب کشور در منطقه «جواند» بادغیس حمله کرده و 40 زندانی داعش را آزاد و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به نوشته آناتولی، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد که کماندوهای آمریکایی و نیروهای ارتش افغانستان به زندان این گروه در منطقه «جواند» بادغیس حمله کرده و 40 زندان گروه داعش را آزاد کردند.

وی اضافه کرد: نیروهای ویژه مشترک آمریکا و افغانستان به زندان طالبان حمله کرده و ضمن کشتن دو نگهبان این زندان، 40 عضو داعش را آزاد کردند که به نظر می رسد که نیروهای آمریکا تنها به دلیل آزاد کردن این افراد این عملیات را طراحی کرده بودند.

ذبیح الله مجاهد خاطر نشان کرد: هر زمان که طالبان با گروه داعش وارد مبارزه شده، نیروهای آمریکایی به حمایت از آنها پرداخته و مواضع طالبان را بمباران هوایی و گلوله باران شدید توپخانه ای کرده‌اند.

مجاهد ادعا کرد زمانی که طالبان گروه داعش را در منطقه جوزجان محاصره کرده بود نیروهای آمریکا از طریق چرخبال 200 داعشی را از میدان نبرد خارج و به منطقه نامعلوم منتقل کردند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نظامیان آمریکایی
داعشی ها
نظرات بینندگان:

>>>   به نظرمن تمویل کننده مالی وتسلیحاتی داعش دراافغانستان نیرویهای امریکای است به خاطر کشتن شیعه افغان وبحران قومی ومذهبی درافغانستان این کار را انجام مید

>>>   ای مردم ساده لو شما تا حال ندانسته اید که داعیش زاده امریکا و تمویل کننده ارامریکا است
این موضع را دولت مردان ما هم می دانند مگر به خاطر دالر چیزی نمی گویند

>>>   داعش یک پروژه امریکایی است و اشرف غنی و اتمر مدیریت تمویل، تجویز، تمرین و پخش آن‌ها را در صفحات شمال به عهده دارند. پلان آمریکا حمایت از افراطی‌ها و تروریست‌ها در منطقه برای در گیر کردن ایران، روسیه و جمهوری‌های اسیایی شوروی قابل است. این بار اول نیست که ارتش آمریکا به کمک داعشی‌ها میروند. در سوریه و عراق ارتش آمریکا بار‌ها به جای مواضع داعش مخالفین داعش را بمبارد کردها ا‌ند. و یا وقتی با مکان‌های داعش اسلحه و خوراک پرتاب کرده ا‌ند، گفته ا‌ند، اشتباهی شد.

>>>   سگ زرد برادر شغال. طالبان = داعش.

>>>   وقتی طالب یا داعش عسکر اردو ویا پولیس بیچاره که بخاطر امرار معاش وجهت سیر کردن اعضای خانواده ای خوددر صف دولتی ها می پیوندد واسیر میگردد بی درنگ اورا گردن میزنند ویا تیر باران مینمایند ولی داعشی ها رادر زندان نگهداری مینمایند وزمینه ای فرار انهارا مهیا میسازند و...اگر جرم سرباز دولتی این است که انها در خدمت دولت وامریکا است یکبار هم امریکا ودولت نابکار انها را حتی از محاصره ای دشمن نجات نداده اند چه رسد که ان بیچاره ها اسیر باشد ودر زندان طالب بسر ببرد وبروند انهارا ازقید دشمن های لدود نجات دهند پس معلوم است که داعش امریکای تر وحکومتی تر از عسکر های روز گشته ومظلوم است نتیجه این است که ان سرباز واین طالب وان داعش وعین وغین وحکمتیار و... همه از یک منبع تمویل واکمال میگردند هیچ کدام از دیگری برتر وبهتر نیست با یک فرق که پولیس وسرباز اردو بنا برمجبوریت در خدمت بیگانه ها اند ودیگران مزدور وسر سپرده
لالی از ننگرهار

>>>   داعش عصاره طالب است
طالب اولاد ....بینظیر و انگلیس

>>>   درین مورد هیچ کس شک ندارد

>>>   صد درصد آمریکا موردی اطمینان نست

>>>   خود کرده را نه درد است نه درمان
عیش کنین بآرمان تا رسیده اید

>>>   طالبان، القاعده ،داعش ،جبهه النصره ، اینها را آمریکا ساخته است با فتوای مفتیهای سلفی و وهابی اگر غیر از این بود باید تعجب میکردید آمریکا در حال غارت منابع نفتی عراق و سوریه و لیبی و حتی مهمترین متحدش عربستان است

>>>   جنگ های مهندسی شده و طراحی های گوناگون ازطرف سیاست مدار های حرفوي همیشه به اجرا گذاشته میشود.آنها ی که در مناطق تروریست ها گذری پیدا می شود وبعد از مدتی غیب میشوند.آنها داعش نیستن.آنها لباس شخصی های نیروهای مسلح افغانستان هستند که با آموزش مهندسین آمریکایی.درهمان قسمت های ناامن اعزام میشوند .وبعد از عملیات های موفقانه دوباره به جایگاهی اصلی شان توسط چرخبال های آمریکایی برگردانیده می‌شود.
وسلام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است