طالبان رییس محکمه شینواری پروان را ربودند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ کد خبر: 156940 منبع: پرینت

طالبان، رییس محکمه ولسوالی شینواری ولایت پروان را ربودند.
وحیده شهکار سخنگوی والی پروان گفت که طالبان رییس محکمه ولسوالی شینواری را در مسیر پروان-کابل ربوده‌اند.

خانم شهکار بیان داشت: سحرگل رییس محکمه ولسوالی شینواری، هنگام رفتن بسوی کابل در منطقه دهن دره استامه ولسوالی شینواری، طالبان وی را از موترش پایین کرده با خود بردند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
پروان
نظرات بینندگان:

>>>   ترورستان طالبان بر علاوه از قاتل بودن صد ها انسان این کشور در حملات انتحاری و قتل های انجام داده فردی شان جاسوسی و وطنفروشی شان به بیگانگان قطاع الطریق و رهزن و دزد هم هستند که بااین همه اعمال ضد اسلامی و انسانی شان ه فریب و دروغ از ایجاد حکومت اسلامی و تطبیق شریعت طالبانی خود شان ساخته پاکستان سخن میزنند در حالیکه همه اعمال ترورستان طالبان خلاف اسلام و شریعت غرای محمدی است طالبان از نام اسلام سوء استفاده میکنند فرمایند بویند در کجای دین اسلام خاکفروش به بیگانگان و قتل انسان های بیگناه و عمل انتحاری و راه گیری و اختطاف مسافرین مجاز گفته شده که ترورستان طالبان این اعمال خلاف شریعت را مکررا انجام داده اند در حالیکه انجام مناسک دینی و مذهبی بهتر و خوبتر از زمان اشغال کشور ما توسط نیرو های نظامی کشور بیگانه و امارت طالبانی ساخت بادار انها بخوبی انجام میگردد ...

>>>   پشتون های غوربند به خصوص شنواری خود طالب هستند.

>>>   قطاع الطريقي حرفه اين اشرار جنايت كار شده يك دولت كه اينها را يك يكي اعدام كند نيست. اگر چند تا از اين اشرار را دولت هم در دروازه هاي شهر از مرتر پايين كرده در چوك كشال كند باور كامل داشته باشيد كه طالب باز غار موش در پشاور ميپالد و طالب پرست ها هم مرغ ميگردند. شما سال ٢٠٠١ تا ٢٠٠٨ را بياد داريد كه يك طالب وجود نداشت همه شان از ترس در غار هاي پشاور پناه برده بودند و طالب پرستان شان هم جرات طرفداري از طالب را نداشت. خدا ببخشد مارشال صاحب فهيم را زور كاكا بود كه انگور در تاكها بود.

>>>   پشتون پشتون پشتون !
اخر چرا هر گناهي را به گردن پشتون ها مي اندازيد ؟؟؟؟؟
به زودي خبر خواهيد شد كه نيم مردم شمالي طالب هستند!
نوروز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است