کمیسیون شکایات: کمیسیون به تعهد خود عمل نکرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۲    ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ کد خبر: 156949 منبع: پرینت

در حالیکه کمیسیون انتخابات نتایج ابتدایی انتخابات ولایت کابل را اعلام کرده است، کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌گوید که ۹۵ درصد امکان دارد به فیصله قبلی‌اش در باره ابطال تمام آرای کابل پافشاری کند.

حمیرا حقمل معاون این کمیسیون به رادیو آزادی گفت که کمیسیون انتخابات تا هنوز نیز اسناد را که متعهد به ارایه آن برای باز شماری و تفتیش آرای حوزه انتخاباتی کابل شده بود ارایه نکرده است.

​او افزود: برای کمیسیون انتخابات وقت دادیم تا در ۷۲ ساعت برخی اسناد و شواهد لازم را با کمیسیون شکایات در میان بگذارد اما متاسفانه این روند مطابق تفاهمنامه به پیش نرفت و کمیسیون انتخابات به تعهد خود عمل نکرد، پس تصمیم ما در ارتباط ابطال آرای کابل پابرجا است. نسبت به وضعیت که وجود دارد ۹۵ درصد امکان دارد که ما تاکید برتصمیم قبلی خود نماییم.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شکایات
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   تا جایکه دیدهیشود کمیسوین شکایات انتخاباتی نیز همانند کمیسیون انتخابات صداقت وراستی را که در ابتدا بیش گرفته بودند فدای خیانت وتقلب ورشوت کردند از اقایی ارایایی چنین توقع را نداشتم یگانه شخص که در نظام داد از صداقت و راستی میزد شما بودید اما حال که سکوت شما رامی بینم اندوهگین میشم مبدا که در گرو معامله گیرنمانده باشید
قیام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است