عبدالله و اشرف غنی در انتخابات ثبت نام کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۱    ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ کد خبر: 156982 منبع: پرینت

داکتر عبدالله در نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
عنایت الله بابر فرهمند معاون اول و اسدالله سعادتی به عنوان معاون دوم در تکت انتخاباتی عبدالله معرفی شدند.

محمد اشرف غنی نیز در نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
امرالله صالح معاون اول و سرور دانش به عنوان معاون دوم وی معرفی شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد که رییس جمهور نظر من را قبول کرد که تقاضا از کمیسیون انتخابات عرص تمدید مهلت ثبت نام برای کاندیدان انتخابات ریاست جمهوری،خلاف قانون اساسی و خلاف قانون انتخابات و مداخله در امور کمیسیون انتخابات بود و نباید این کار صورت میگرفت.

>>>   ایکاش انتخابات واقعی وحقیقی میبود وملت عزیز ما برای تعیین سرنوشت خودحق میداشتند متاسفانه خارجی ها همه حقوق مارا غصب وپامال نموده اند چند مزدور وغلام حلقه بگوش خودرا طلایه دار ملت محروم وبیداد شده قرار داده هرچه دلشان شد با سرنوشت انها بازی میکنندمعامله گری ها در نهایت رسیده ومردم محتاج ومجبور هم در تلاش اب به دنبال سراب روان اندچون خارجی ها در ظرف چهل سال گذشته این قوم قهرمان وبا غرور را چنان مضطر وبیچاره ساخته اند که از همه چیز واز تمام حقوق مسلم از حق رای وانتخاب ازاد ودموکراسی وازادی گذشته اند فقط در انتظاراند تا چند صباح نفس ارام وازاد بکشند بار همه ای این مسولیت به دوش اشغالگران ومتجاوزین است که برای تکمیل برنامه های استعماری خودسه ملیون افغان را به شهادت رسانیدند وبیش از پنج ملیون را به مهاجرت های اجباری سوق دادند واضافه تر از یک ملیون افغان را هم معیوب ومعلول ساختند وبدتر از همه ما همه را دشمن همدیگر وبه جان هم انداختند وخود درین میان در فکر چور وچپاول دارای های مادی ومعنوی انها دست یازیدند واز افغانهای ابرومند وبا عزت یک مشت ملت محتاج ومجبور بجا گذاشتند وهنوز معلوم نیست که این مصایب تا چه وقت ادامه خواهد داشت وکی وچه زمانی از ریختن خون این ملت واشامیدن ان سیر مینمایند انگلیس ها خوب بود شعار میدادند که اختلاف بی انداز وحکومت کن استعمار نوین میگویدبکش وقلع وقمع نما تا حکومت نمای
یتیم بچه ای سانچارکی
پس در همچو یک شرایط ناگوار وطاقت فرسا انتخابات انهم تمثیل وتصویر ان هیچ دردی را دوا نمیکند واین توده ای سرگردان را دیگر هم پریشان میسازد اینها یکی از دیگری بد تر اندهمه نوکر وسر سپرده باهمدیگر در خوب نوکر شدن رقابت دارند نه در غم ارامی ملت اند ودر فکر ابادانی کشور تمام جدو جهد وسعی وتلاش شانبرای بیتر دربند کشیدن واسارت این خلق ازاده وزجر دیده میباشد

>>>   چی کسی شایسته است بانی انقلابی برای رفع مشکل کشور جنگ زده است ؟
گفته های زهرا فرخنده نادری و شکریه بارکزی درعملی پیاده نشد و متفکر روانی مغز گنده دو جهان داکتر ساختگی بنام اشرف غنی بی برنامه در ره طریق وشکوفایی و انسان مریض مبتلا تعصب قومی کشتی لرزان افغانستان را در طی چهار سال به ساحل کشیده نتوانست. متاسفانه كه غني نه تنها كشور ره نجات داده نتانست بلکه به تحترین گودال نفاق کشور راغرق ساختند و نزديك اش سقوط ساخته است.
ملا غنی خود رهبر ارگ نشین طالبان است قتل جنایت ویرانی و کوچیدن گرسنگی وفقر جهل وتاریکی و همچنان با مساعد ساختن زمینه برای حمله طالبان بالای قهر مانان شجاع وطن و سبب قتل سربازان ما در پوسته ها و مسلح سازی طالبان میگردد. سربازان بی کس جنازه های شان را در ارزگان هلمند ، قندهار ؛ قراه بادغیس کنر ها و قندوز رو ی زمین سک ها می خوردند.
پیش ملا اشرف غنی این اصلان مهم که شما تاجیک یا هزاره اوزبیک یا درونی هستید مهم این است که شما غیر اوغان کوچی هستید محکوم به نابودی هستید اولیت استراتژی غنی جا بجایی اسکان کوچیان پاکستان بجای مردم بومی است، آمدن کوچی ها پاکستان با عث خطر عظیم ناهنجاری های اجتماعی در جغرافیا افغانستان در آینده نزدیک مانند ولایت بغلان و قندوز مباشد . آمدن کوچی هم به اساس پلان شوم استعمار کهن برای ایجاد تشدید و گسترش بحران سیاسی ، قومی و زبانی در افغانستان بمنظور قتل و قتال ملت ما است.
چی کسی شایسته است ، کشور جنگ زده ما را از عقب ماندگی تاریخی، جهل تک قومی ، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوزِ بیرون آورد و به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت ملی و امنیت سرتاسری رهنمون کند. هموطنان در بسیاری از کشورجهان نشانداده است که سپردن کار به اهل کار آن در جامعه برکت ، تحول ، شدابی طروت را ایجاد می کند.
بنا ؛ خنم شکریه برکزی، خنم هلیه و خانم زهرا نادري براي كمپاين از اغراق گويي و گذافه گویی در مور غنی مغزه گندیده كرد ولی غنى احمد زی و اطرافيان اش مانند يک باند مافياىی يک گروه فاشيستى را در ارگ جمع كرده است و هر روز مصروف توطئه علیه مخالفین سياسى اقوام غیر افغان ، منتقدین و نیروهای امنیتی است كه به تبار اش ربط ندارند مصروف کشتار است و شكى ندارم كه نیم قلب غنی به قبیله ای اش با طالبان است و نیم دیگر آن با آمريكای ها و اسرائیل برای بدنام ساختن مردم شریف شجاع لیر افغانستان است.
هموطنان نظر به گزارش نهاد های اجتماعی به دلیل بی کفایتی و بیکارگی حكومت ضعیف غنی كه از طریق تلویزیون طلوع به نشر رسيد، 20 مليون انسان يعنى بيشتر از نيم شهروندان افغانستان زير خط فقر نا داری بیچارکی قرار گرفته اند، كه این آمار برای آگاه هان سیاسی خیلی تكاند هنده است.
قابل يادآوريست كه مافياىی ارگ بجاى اينكه فكرى بخاطر إيجاد فرصت هاى كارى و فراهم آورى لقمه نانى به اين فقرا و مردم گرسنه نمايند، تلاش دارند تا در پهلوى نان شان هويت پنچ هزار سال شان نيز گرفته شود و مردم شریف کشور بى هويت شوند
ضمناَ با ید بپذیریم که این حکومت مستبد ثابت ساخت که اهل حکومت وسیاست نیست, بجای وفاق، نفاق را در جامعه ترویج مي كند و بجای عدالت استبداد را پايگذاري مي نمايد، بجاي صداقت خيانت را رشد مي دهد، بجاي وطندوستي وطن فروشي را تعليم مي دهد، بجاي ازاد منشي، غلامي را به امریکا و انگلیس آموزش مي دهد و بجاي اخلاق، بد اخلاقي را در جامعه اسلامی ما مروج مي نمايد فرض است که مردم قیام نمایند.
اگر برنامه ناقلين کوچی توسط غنی احمدزی کوچی تكميل و کامیاب شود و كوچي ها در تمام نواحي نواحی غزنی و شمالمی و شمال جاي يافتند عاقبت اش چنين خواهد بود ، لکد مالی باغ و حاصلات و چرگاه هر روز جنگ و خونريزی با کو چی ها ! باید برنامه اسکان کوچی های جاهل آفت طبیعی آور ا کرفته شود اگر فردا دیر خواهد شد. بلی این مفکوره رقابت سالم من برای بهبود وطن عزیزم افغانستان ا ست..

ظلم کن اشرف غنی امروز فردا می شود
شمر ثانی گر شوی مختار پیدا می شود
مثل فرعون گر همه مردم در کشتن دهی
کودک این سر زمین یکروز موسی می شود
گیرم این قصر ریاست از تو قوم تو شد
قوم طغیان گر آخر غرق دریا می شود
قوم پرستی کن رها پرهیز استبداد را
ورنه از هر کوچه یک خالق هویدا می شود
ملت آزاده را گویید از ما این خبر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است