معين وزارت قبايل طالبان، وزیر حج اشرف غنی شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۱    ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ کد خبر: 156986 منبع: پرینت

محمد اشراف غنی طی حکمی مولوی عبدالحکيم منيب را بجای فیص محمد عثمانی به عنوان نامزد وزير وزارت ارشاد، حج و اوقاف معرفی کرد.

در اين حکم آمده است، که به تاسى از حکم مندرج فقره (11) ماده 64 قانون اساسى، تعيين و معرفى مولوی عبدالحکيم منيب به حيث نامزد وزير وزارت ارشاد، حج و اوقاف جمهورى اسلامى افغانستان، منظور است.

مولوى عبدالحکيم منيب ریيس حزب حرکت انقلاب اسلامى مردم افغانستان مى باشد و در زمان حاکميت طالبان، به عنوان معين وزارت سرحدات و قبايل ايفاى وظيفه کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   او نخست معین اداری وزارت مخابرات بود ، یکی از شهکاری هایش درانجا دزدی یا کمی ادبی تر سرقت دوصد لک افغانی پول سردستی وزارت شبانه از سیف وزارت بود ، چون منیب شبانه در وزارت یا هژده منزله می خوابید بود ، فردایش پیاده شعبه رابردند گه گویا کار او است اما همه میدانستند که کار کار ملا منیب است ، یکی دیگر از خصوصیاتش علاقه بیش از حد به پاکستانی هاست ، حتی دران زمان فکر میشد پاکستانی است اما حالا که می بینیم افغانی بر آمد ،

>>>   ملا منیب جاسوس پاکستان از جمله اعضای تنظیم حرکت انقلاب به رهبری مرحوم محمدی که در زمان مهاجرت افغان ها به پشاور زمان کوتای هفت ثور رفته بودند زیر نظر ای اس ای ساخته شده بود که همین گروه مزدور طالبان تمام رهبران و قوماندان انها از جمله اعضای همین تنظیم خاکفروش است و محمدی قبل وفاتش در پاکستان زمان حکومت مجاهدین گفته بود من در خاک افغانستان حساسیت دارم نمی خواهم در افغانستان بروم تا اینکه در وطنفروشی و بی غیرتی و بی وطنی جان داد و گروه مزدور جاسوس ان بنام طالبان تا امروز که هنوز ادامه دارد بدستور ای اس ای پاکستان قتل و کشتار و انتحار و انفجار شانرا درین کشور ادامه داده اند حال که وقت انتخابات ریاست جمهوری در پیش است اشرف غنی اول اینکه منیب و غنی از یک ولایت هتند و دیگر اینکه هردو قومگرا معتصب قوم و زبان اند و دیگر اینکه منیب از جمله باند گروه ترورستی طالبان است بخاطر گرفتن رای و انجام تقلب در مناطق نا امن توسط گروه طالبان به نفع غنی احمدزی و پر کردن ان در صندوق های رای که از نظر ناظرین بدور است این ملا چه ساخت پاکستان را بحیث سرپرست وزارت حج و اوقاف گماشته است غنی خود فریبکار متقلب عوام فریب است چنین اشخاص خاین و مزدور جعلکار متقلب را دوست دارد .

>>>   عمل نيك است ، اي كاش كه غني از اول مشوره اتمر كمونيست را نمي شنيد، و از أشخاص مانند منيب و ديگران در از بين بردن خشونت طالبان استفاده ميكرد.

>>>   غنی به پشتوانه طالب به انتخابات میرو.

>>>   مولوی صاحب منیب یک مسلمان اعتدال پسند است و هیچنوع تعصب مذهبی و قومی ندارد یک انتخاب خوب است .باید یاد اور شد که وزیر قبلی اغای عثمانی نیز یک شخصیت کارکن و مسلمان خوب بوده خدا کند در یک مقام مناسب دگری تقرر یابد .

>>>   دوستان به مولوي محمد نبي محمدي توهين نكنيد كه نغمه خفه ميشود.

>>>   وزير سابق ازبك دوستمي بود ، غني در روز هاي آخر انتقام گيري ميكند. و اين بار با رأي طالبان اكثريت ميشود.

>>>   این وزارت اقوام و قبایل اصلن برای چه وجود دارد؟ این وزارت فقط اهداف شئونیزم اوغان را پیش میبرد و باید مسدود گردد. در اکثر موارد مفاد این وزارت تنها به اوغان های آنطرف خط سرحدی دیورند رسیده و در غیر آن هیچ دست آوردی نداشته.
این احمق ها وقتی داد از وحدت ملی درین کشور میزنند پس ضرورت داشتن یک وزارت بنام وزارت اقوام و قبایل چه است؟

>>>   تا جائیکه بنده مولوی منیب رامیشناسم ادم خیلی باتقوی عالم مدبر است این ابتکار اشرف غنی مورد حمایت قاطبه ملت افغانستان قرار دارد
اسلمی از ده مزنگ کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است