نتایج نهایی انتخابات پارلمانی 9 ولایت اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۷/۱۱/۱ کد خبر: 156992 منبع: پرینت

کمیسیون انتخابات نتایج نهایی انتخابات پارلمانی ولایت‌های ارزگان، نیمروز، زابل، لغمان، پروان، سمنگان، جوزجان، بامیان و دایکندی را اعلام کرد که فقط در نتایج ارزگان تغییر به وجود آمده است.

در نتایج نهایی انتخابات پارلمانی ولایت ارزگان، به‌جای انوشه بارکزی، خانم بی بی گلالی محمدی به‌عنوان برنده شناخته شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نتایج نهایی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   لست وکلا زا که به اشرف غنی دادند،او سیل کرد و گفت:
ای دیگه چه نام است؟
انوشه بارکزی؟
چه ره مینوشه ؟
اینه،گلالی جان محمدی را بجایش مقرر کنید،که اگر خدای نا خواسته در جنگ در میان پارلمان،کدام بوتل آب در بغل دهن اش خورد و دندان اش شکست،وکلا بگویند که خیر است،در جنگ احد نیز دندان مبارک حضرت محمد شهید شد.

>>>   کمیشنران کمیسون های انتخاباتی و شکایاتی همه از یک ابخور اب میخورند فرق در بین شان وجود ندارد این هی و هوی و سر صدای شان که چنان میکنیم و چنین میکنیم همه اش فریب دادن مردم و ارام کردن کاندیدان و طرفداران انها است نه چیزی دیگری یب های شانرا خوب پر از پول وزر کرده اند درین انتخابات پر از تقلب و جعلکاری بنفع کاندیدان دلخواه خود شان و فرمایش از داخل ارگ که داده شده به انها.

>>>   احساساتي نشويد، جيش مسلمان نما امريكا (طالبان) در رأس حكومت آينده افغانستان مي آيند ، مردم عوام خود را با نوع حكومت طالبان عيار نمائيد ، دزدان هفده سال گذشته خود را پناه نموده و فرار نمائيد. در غير آن روزانه در ستديوم كابل به دار آويخته شده در نمايش گذاشته ميشويد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است