آیا حنیف اتمر شایسته اینهمه حمایت بود؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۵    ۱۳۹۷/۱۱/۱ کد خبر: 157009 منبع: پرینت

آیا جهاد و انقلاب و مبارزه علیه کمونیزم و فاشیزم، دروغ و بی جهت بود؟ آیا همه چیز برای آن بود تا امروز امثال آقایان در کنار یک کمونیست متعصب، تنگ اندیش، قوم گرا و متهم به جنایت قرار بگیرند؟

اگر اتمر، شایسته این میزان از کمک و همکاری و حمایت و پشتیبانی جهادی و مجاهدمآبانه است، پس مبارزه با کمونیزم نیز دروغی بیش نبود و کسانی که آن مبارزات را انجام دادند و از خون و هستی مردم افغانستان، قربانی گرفتند، باید محکوم شوند.

این در حالی است که اتمر هیچگاه از آن گذشته ننگین و نفرت انگیزش فاصله نگرفته است. همین مجاهدینی که امروز در لیست بلندبالای حامیان او در انتخابات ریاست جمهوری، حضور دارند، دیروز که اتمر مشاور امنیت ملی اشرف غنی بود، او را به حمایت از داعش، پرورش انتحاری ها، حمله به اعتراض های خیابانی و صلح آمیز جوانان و کشتار مردم در خیابان های پایتخت متهم می کردند.

از یاد نمی بریم که یکی از مطالبات محوری رهبران حزب جمعیت پس از تیراندازی مستقیم نیروهای دولتی به تظاهرات جنبش رستاخیز تغییر و به دنبال آن، حمله انتحاری به هدف قتل عام دسته جمعی رهبران حزب جمعیت اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای قربانیان آن، برکناری بی چون و چرای حنیف اتمر بود. چگونه است که امروز یکبار دیگر همان چهره های معترض حق به جانب، پشت سر اتمر، صف می کشند و به حمایت از او، وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری می شوند؟

سید باقر سجادی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
مجاهدین
نظرات بینندگان:

>>>   باقر جان جهاد مجاهد واقعي ، شهادت مؤمن و مبارزه مبارز راه خدا همه اش واقيعت بوده و است ، اين كساني كه نه ديانت دارند و نه ايمان ، مشتي اوباش بيش نبوده و نيستند، اين بيچاره ها پيرو شيطان هستند ، و حتي بعض شان استاد شيطان اند ، مجاهدين واقعي كساني بودند كه با شكم گرسنه عليه متجاوز ميجنگيدند، اما حبه از مال مردم و يا بيت المال نمي دزديدند، اين پيروان شيطان مداري هاي بي آبرو ، ناموس فروش، بدون عقيده بخدا و روز مجازات هستند، و هميش كوشيده اند خود را در عقب جبهه پنهان نمايند و جيب برادر شهيد خود را بزنند. خداوند صبور است ، اما منتقم و عادل و جبار و متكبر هم است ، انشاءالله در حيات خود ما و شما شاهد بربادي و زيان و خسران دو جهاني اين فرعونهاي وقت خواهيم بود، خداوندا ما را بي ايمان و بي وجدان و پيرو شيطان نسازي ، قلب هاي ما را با نور هداياتت روشن بدار ، خدايا ما را قدرت كبر و ظلم و فساد ندهي، ما را به راهي هدايت نمائي كه سبب رضاي تو رضاي تو باشد.

>>>   فقط اینها مردم را فریب دادند وخود ها را صاحب ملیون ها هزار دالر. شدند و وطن را توته وپارچه نمودند اولادهااولادهای نردم را تباه کردن وخودها را

>>>   بخاطر اینکه این رهبران فاسد و پول پرست در فکر مردم و ملت خود نبوده ، فقط در فکر قدرت و نگهداری پول های اندوخته شده خویش میباشند ، خون سربازان ومردم بیگناهی که توسط انتحاریان آقای اتمر و اسشتهادیان راکت یار ریخته شده ، به اندازه پولی نزد جهادیون فاسد ، پول پرست ، نوکر صفت ، جبون ، خاین و معامله گر ارزش ندارد.
کوه کن

>>>   برادر نه شنیده ای که سیاست هیچگاه دوست دایمی و دشمن دایمی ندارد سیاست بر مبنای منافع حرکت می کند. از دیروز اگر یاد شود دیروز هیچ کسی پاک نیست . این اتحاد و گروه بندی ها صرفاٌ به خاطر نجات ازین وضع نا هنجار که غنی بمیان آورده میباشد. دیروز فاجعه حمله طالبان به میدان وردک نتیجه ناکامی و بیکارگی کیها است تا به کی مردم ما خون بدهند و جوانان ما شهید شوند چرا پرسان نمی شود !

>>>   امریکا میگوید دلبر که نا کاره برامد شرمنده انتصاب خویشم اشر ف غنی نه به درد ملت و مردم زجر کشیده افغانستان خورد ونه منافع مستور و غیر مستور
امریکا را تآمین توانست . حالا به مهره دومی موقع داده میشود
م .کبیرمدهوش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است