بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۷/۱۱/۲ کد خبر: 157023 منبع: پرینت

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم
"حافظ سخنور"
حالا که کاملآ ثابت گردید و به اصطلاح این فرشته ها و رهبران نام نهاد بی بدیل شما هرگز دیگر واژه ای به نام «شرم» و «حیا» را نمی شناسند، سر انجام "چلوصاف یکایک شان از آب بر آمد"، عزت و شرفی اگر هم داشتند دیگر از بستر زندگی شان برای ابد بار بسته است.

رفتار و عملکرد شان به هیچ معیار اخلاقی و منطق سیاسی به مثابه یک انسان باشرف دیگر باهم مطابقت نداشته و ندارد، فکر میکنم حالا زمان آن فرا رسیده است که برای یک لحظه ای سکوت بکنید و نفس عمیق بکشید و به گفته بزرگان مان "سر در گریبان خود بکنید"، تا دیر نشده است برای خود و فرزندان خویش و برای نسل آینده سرزمین خویش همین اکنون تصمیم بگیرید... که شما چه میخواهید؟ و بعد از این همه چه باید بکنید؟

باید متذکر شوم که هرچه زودتر به همان اندازه بهتر، قطع روابط با این افراد معلوم الحال وجدان شما را آرام و آرامتر میسازد. مطمین هستم که شما حتما حالا مرد و نامرد را تفکیک کرده باشید، زیرا تا اینجا به خواست آن فرشته های مصنوعی و مامورین بیگانه ها عمل کردید و از قبل هم معلوم بود که این افراد و گروه ها مامورین کشور های بیگانه اند و از شما چون سربازان نیابتی استفاده کردند و بس.

اگرتا الحال به این حقیقت تلخ پی نبرده اید و بازهم به نعره تکبیر در عقب این افراد بخاطر خواهشات شخصی خویش و آنهم موقتی مشغول و ایستاده هستید، در اینصورت مشکل در توانمندی دید و تفکرعقلانی شما است.

هموطن من!
بهتر است اکنون به خود بیایی و سرنوشت را خودت به دست بگیری و تعیین کنی به خواست خدا و خلق خدا عمل بکنی و زمان را بیهوده مصرف نکنی. چاره ای جز پیوستن به آزادگان سرزمین خویش قطعا گزینه دیگری موجود نیست و نخواهد بود.

بدرود
صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انسان
باشرف
نظرات بینندگان:

>>>   همرای چه سرنوشت خود را در دست میگیری؟
همرای رای خویش که در صندوق کثافات انداخته میشود و صندوق ها با رای تقلبی پر میشود؟
همراه تظاهرات تقلبی که توسط خود مافیای دولت و مافیای تقلبی اپوزیسیون دولت براه انداخته میشود؟
همراه طالب های تقلبی و حملات انتحاری تقلبی دولت؟
همراه چه سرنوشت خود را تعیین میکنی؟

>>>   اقای صفوی! پروبلم اصلی تاخر عقلی سرتاسری وفراگیر است که اکثریت مطلق پشت این کودنها ایستاد اند٫اگر عاقلانه چیزی بگویی اسمت کافرست وتجرید جامعه هستی.
عاقل

>>>   این که شعار آقای تمنا جان بوده است که می خواهد ریس جمهور آینده کشور شود . ولی برداشت من از شعار وشعر حافظ از زبان وی این که : دل به زن سومی تختخک می کنید ... یا چطور؟ ومی خواهد یکبار دیګر می خود را درساغرکدام اجمل ګرفته دیګر بیندارد ؟؟؟؟
جامی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است