ننگ است که عقابی زیر بال کرگسی بیاساید
من حق عطا محمد نور، قانونی، مراد و امیر اسماعیل خان و محمدی می دانم. یعنی اینها نمی رفتند و برای بار سوم از یک مهره سست اراده و ترسو حمایت می کردند؟ با کدام ابرو و دستآورد؟ با کدام دلیل؟ با کدام فعالیت؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۸    ۱۳۹۷/۱۱/۲ کد خبر: 157029 منبع: پرینت

من از آقایان: صلاح الدین ربانی، فضل الکریم ایماق، عبدالحفیظ منصور، محی الدین مهدی،واقف حکیمی و... می پرسم به کدام دلیل! شما بالای یک مهره سوخته، ازموده، خنثی، تسلیم طلب، ترسو و فرصت سوز اعتماد کرده اید؟! آیا شما پول گرفته اید؟ زیرا خوب می دانید که دیگر او نه آبروی سیاسی دارد و نه رای!

داکتر عبدالله چرا ۵۴ درصد رای را پاسداری نکرد! او چرا تسلیم پول شد؟
چرا خلاف فیصله شورای رهبری ستاد انتخابات اصلاحات و همگرایی عمل کرد؟!
مگر جناب صلاح الدین شما در تالار مجلس بزرگان خودتان از جای تان بلند نشدید تا حکومت را اعلام بکنید که همین مهره سوخته قبول نکرد؟!

حالا هر گونه تصمیم را من حق عطا محمد نور، قانونی، مراد و امیر اسماعیل خان و محمدی می دانم. یعنی اینها نمی رفتند و برای بار سوم از یک مهره سست اراده و ترسو حمایت می کردند؟ با کدام ابرو و دستآورد؟ با کدام دلیل؟ با کدام فعالیت؟

باز آقای عبدالله کجا جمعیتی است؟ او برگه عضویت خانه پوری نکرده! او در حیات رهبر جهاد و مقاومت عضویت را رد کرده بود.
علیه تان هستیم و دیگر نمی گذاریم مردم را فدای کرشمه و ناز یکی خود شیفته کنید!
چرا از یک سوراخ سه بار گزیده شوید! آخر چرا؟ شما تاریخ و اندیشه های استاد را گهی از تصادف می خوانید! انتقادهای او را در سال های گذشته درخور نظر دارید؟
نمی دانم چرا این نمد گندیده سیاست هنوز برای تان مهم است...
او دیگر مرده و در گورستان تسلیمی ها دفن است. او روایت شکست و ویرانی هست.
چشم داشت از او به مثابه همکاری خواستن از اهریمن یا یک تصادف است.

این نماد ننگ و تسلیمی(عبدالله) ادامه خون و راه مردان دشوار نیست. لطفا شبی که این شکسته را به آرمان مردم ازاده تحمیل کردید چرا نماهای رهبر شهید و قهرمان ملی انجا بود؟ راستی ای مهره خو قطعه قطعه شده حالا چگونه زنده شده است؟

آقای منصور حالا که شکست خورده را تحمیل مردم می کنید! باز چهارسال کی رفته از دهن شان شلغم را دور کند؟
چرا به مردم و تاریخ دروغ می گویید! رای بدخشان، رای جهاد و مقاومت و رای ازادی و وجدان حرام این نامزدتان باد.

ما با کسانی که شمشیر را برای اویز کردن دیوار خانه شان می خرند همراه نیستیم!
شما ها را که شجاعت نوگرایی و ایستادگی را ندارید متهم می کنیم و سنگسار سیاسی می کنیم. وقتی غیر از عبدالله ناکاره گزینه دیگر ندارید و نداشتید خوب شد دیگران رفتند... شرم و ننگ است که عقابی زیر بال کرگسی بیاساید! چرا نگذاشتید مردم این مرده پوسیده سیاست در تاریخ را چوب بزنند! هرچند خواهیم زد و هیچ گاه به وعده ها، جمله ها، ژست ها، موضع گیری تان اعتماد نخواهیم کرد... دیگر او حتی برای کودکان جذاب نیست...

شیوای شرق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شیوای شرق
جمعیت
نظرات بینندگان:

>>>   جمعیت یک حزب سیاسی دارای داعیه نیست بلکه دانشگاه تولید سیاسیون برای بازار سیاست است.

>>>   شیوای شرق وغرب :
آن کسانی راکه تو خیلی برایشان اعتماد داری فکر میکنی دیگران آگاه نیستند ونمی شناسند؟؟؟
پول های دارو ودوای سربازان از شفاخانه داود خان چی شد ؟؟
عبدالله هیچگاهی چنین دزدی علنی نکرده است ،
زمین های تپه نادر خان را کی فروخت ؟ آیبا میراث پگدری اش بود؟؟؟؟
اینها خدمات فرد مورد تائید تو لاست که دربالا نامش را برده ئی ،
قرارداد تعمیر جدید وزارت دفاع یا پنتاگون کوچک رای طور غیر مشروع وجعلی به پسرش داد و او او هم طوری ساخت که میگویند درمقابل برف وباران زلزله مقاومت ندارد ازین خیانت بزرگتر؟؟؟
ر

>>>   آقاي فيلسوف شرق، بخيالم كه مطا لعات تان درست نبوده و چهره ها را معرف واقيعت ها پنداشته ايد، در حالي كه اكثراً چنين نيست ، با پيشرفت تكنالوجي حالا بسيار آسان شده كه مرد را زن و يا عكس آن تبديل كرد، اين كل مرغ ها چهره عقاب را با پول خريده اند ، أصلاً لدوي خَر بيش نيستند، و انشاءالله بزودي خداوند عادل و صابر چهره هاي حقيقي اين بيناموس هاي وطن فروش را نشان ميدهد، و لعنت خدا و ملت مظلوم فدائي اين قاتلان و جهنم جاي ابدي شان باد.

>>>   شرط و مهم این هست که راه روند رشد سیاسی و انتخابات آزاد در کشور باز باشدو باز بماند و حاکمیت به انحصار هیچ شخص و گروهی در نیاید وگرنه سرنوشت افغانستان همیشه در دست دوستان نادان و بیگانه خواهد ماند.

>>>   جناب‌ شیوای‌ شرق‌ بدامان‌ کرگسان‌ ذلیل‌ استعمار‌ خوابیدن‌ با اینکه‌ حرفهای‌ شما در مورد‌ داکتر عبدالله‌ کاملآ بجاست‌ بدتر ازین‌ حالت‌ است‌‌ زیرا‌ این‌ عالیجنابان‌ عزت‌ و آبروی‌ یک‌ ملت‌ را به‌ خاینین‌ تاریخ‌ به‌ هراج‌ میگذارند‌.

>>>   خیر است سر مردا ای روزا میایه هههههه

>>>   شیوا صاحب! بخدا سوگنر برایت راست میگویم که راه اشتباه روان استی، دلم به حالت میسوزد، جان اکه، با اندشه ای که داری، جایگاه ات جمعیت اسلامی نیست! خود را از درون نخور، در میان جمعیت اسلامی اگر با زره بین بپالی، خوبتر از عبدالله عبدالله را نخواهی یافت! اگر در صدد اصلاح جمعیت استی، پس از سر آغاز کن، با این رهبری موجود تا هرکجایی که بروی ضیاع وقت است!
از جدی شدن در مورد عبدالله عبدالله راه را بجایی نخواهی برد، این همه کسانیکه سر ایشان حساب باز نموده اید، در معامله کمتر از عبدالله عبدالله نیستند، هوشیار شو! غیر از جمعیت اسلامی راه های خوبتری هم وجود دارند، جمعیت اسلامی را حضرت پیغمبر (ص) ایجاد نکرده بود، خود را با این تنظیم نابکار ذلیل نساز، تو همیش لاف از مردم سالاری میزنی اما جمعیت اسلامی در قاموس خود مردم سالاری ندارد، خود را دموکرات میگویی، در حالیکه جمعیت اسلامی یک تنظیم افراطی است و این را خوب میدانی. بطور خلاصه، جمعیت اسلامی ختم است راه خودت را جستجو نما.
م.ز

>>>   شیوا! خواب می بینی! 54% رای را عنصری هم نبرده!
ان عقاب تو فیل مرغ است نه عقاب . در قوم سامانی کدام سامان دگر هنوز ّیدا نشده!!

>>>   عقاب وکرکس درتاریخ کشور ما برای یکدیگر معلوم است که کی عقاب است وکی کرکس و توآنرا سرچپه معنی نکن
آرام درجایت بنشین

>>>   اقای شیوای شرق شرم است از کسانیکه دفاع ناحق میکنی که تا دیروز همه شان او را داعیش وعامی داعیش قوم پرست و البته فاشیست مینامیدند و. حالا قهرمان شده اند به تکت انتخاباتی اتمر پرچمی چسپیده ،نمیدانم اینها در دوران جهاد چه اعمال زشت را مرتکب شده اند واقعآ اینها با احزاب چپی در ارتباط بودند. و. مردم غریب وبیچاره وطن ما را از بین میبردند
عبدالله ریحان

>>>   شیوای غرب! درست است که عبدالله یک شخص معامله گر و بی ارزش است. اما خود شما هم کدام راه روشنی در پیش ندارید جز سفسطه سرائی!
نمیدانم شما چرا از رای بدخشان نمایندگی میکنید؟ در حالیکه خودت نه در میان مردم ساکن بدخشان رای داشته ای ونه هم در میان بدخشی های کابل!
بدخشی

>>>   در کشو قوهً قضائیه باید مانند اروپا و آمریکا و دیگر جهان آزاد و دموکراتیک مستقل از دولت و احزاب باشد و قوانین جزایی آن منطبق بر قوانین حقوق بشر جهان باشد،قوهً قضائیه نباید در انحصار و اختیار و مالکیت دولتها و دیکتاتورها گردد. در کشور باید قانون حاکم باشد و از مقامهای بالا و تا تمامی شهروندان تابع قانون باشد، وقتی قانون حاکم باشد، جامعه را اصلاح می کند و جامعه اصلاح می شود وبه عدالت می رسد.

>>>   شیوا صاحب بزرگوار من به دانش و فهم شما، هم شهری عزیزم احترام می گذارم. اما چنانچه می دانید این سیاست است و بسیار طبیعی است که ازدواج های سیاسی دوام نیاورند، در شام عقد شوند و در بام از هم بپاشند و دوم این که شما از کسی که سیات می کند و خاصتا از چهره های امروزی در کشور، انتظار کلانی نداشته باشید و بلکه بهتر این است با حوصله مندی برای ترویج آگاهی و بیداری همه افغان ها از معرفت و قلم تان مایه بگذارید. اهمیت این کار از دید قاصر من از این که که گروه معینی بد گفته شود و طیفی خاصی وصف شود بیشتر است.
زرسنگی

>>>   کدام عقاب منظورت همان عقاب بگیل وفراری درکولاب است حالا فهمیدیم عقاب را شناختیم وتوهم ازهمقطاران شان هستی
بچا بگریزین که عقاب آمد هههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است