رای دادن به عبدالله جنایت و تیشه زدن به ریشه است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۱    ۱۳۹۷/۱۱/۳ کد خبر: 157047 منبع: پرینت

در انتخابات پیشین ریاست جمهوری بیش از ۷۰ درصد مردم در پشتیبانی از عبدالله قرار داشتند، او برنده قطعی و نهایی بود ولی به دلیل سُست عنصری و معامله گری میدان بُردگی را به حریف واگذار کرد و ریاست جمهوری را به غنی تبریک گفت.

پنجاه درصد قدرت را در چوکات (ریاست اجرایی) آمریکا و سازمان ملل برایش تضمین کردند، اما او به دلیل ضعف های بی شمار شخصیتی و هم برای از دست ندادن پروژه ها و درامد های شخصی از وزارت اقتصاد که خواهر زاده اش وزیر آن بود در برابر انحصارگرایی غنی تا آخرین لحظه خاموشی اختیار نمود.
در نگاهی دیگر غنی برای پشتون ها خدمت میکند و عبدالله هم اقرار میکند که یک پشتون است بنابرین هیچ مشکلی با پشتونی سازی تمامیت قدرت در دولت نداشت و ندارد.

ریاست امنیت ملی در ماه های اول حکومت به اصطلاح وحدت ملی با یک چیغ غنی و دو پتکه سفیرهای آمریکا و انگلستان از طریق این آدم کاملا نامربوط به تاجیک ها از تاجبک ها گرفته شد، در تازه ترین مورد وزارت داخله را هم از دست تاجیک ها رهاند و به غنی بخشید. اکنون تاجیک ها به دلیل حمایت ناسنجیده از این مهره سیاه و خاین هیچ نوع قدرت و اقتداری در داخل نظام ندارند، اگر هم بعضی تاجیک ها در بعضی کرسی های دولتی حضور دارند، حیثیت مامور و مزدور گوش به فرمان غنی را دارند و هر لحظه ای که او بخواهد میتواند آنها را همراه با توهین و تحقیر برکنار میکند و دیگران را بجای شان بگمارد، اگر مقاومت کنند یک پرنده فساد اداری و یا اخلاقی به پای شان بسته میشود و به دادستانی کل معرفی میشوند.

عبدالله در همدستی با غنی دسته تبری شده که روز به روز بیشتر از پیش ریشه تاجیکان را کنده راهیست تا زمانیکه این ملت کاملا نابود نشده عبدالله دست بردار نیست. با رای ندادن به عبدالله و سایر مار آستین ها می توانیم تا حدودی جلو اینها را بگیریم. اگر تنها باشیم بهتر از این است که همراه با خیانت پیشه ها و مارهای آستین باشیم. ما (‌تاجیک ها‌) باید همه یکدست و یکپارچه انتخابات - پشتونیستی را تحریم کنیم و نیروی مان را در راستای تجزیه کشور و ایجاد مملکت مستقل خراسان بکار ببندیم، اینگونه بسیار مفید واقع خواهد شد بجای اینکه حامی خاین ها و مزدور مزدورانی شویم که آبادی خود شان را در نابودی ما می بینند.

امیر آریانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
جنایت
نظرات بینندگان:

>>>   پس به نظر شما به چه کسی رأی باید داد؟!!

>>>   زنده باد احمد ولي مسعود اين دانشمند اول قرن بيست ويك . راي همه به احمد ولي مسعود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است