ولخرجی عبدالله در عشرتکده داووس سویزرلند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۶    ۱۳۹۷/۱۱/۳ کد خبر: 157048 منبع: پرینت

کمپاین برای پذیرش هیات حکومت از جانب طالبان؛ در شرایطی که طالبان همه روزه خون تعداد زیادی از فرزندان این مرزوبوم را به زمین می ریزند!
درحالیکه 126 تن از فرزندان وطن به دست جنایتکاران تروریست بنام طالبان سلاخی می شوند، "ٓسرقومندان قوای مسلح" درهرگونه برآمد خویش از این قاتلین نسبت عدم پذیرش نمایندگان دولت به ملاقات و مذاکرات گله کرده خواهان مذاکرات رویاروی با این قاتلان مردم ما می گردد.

رییس اجرایی کشور نیز از کمپاین برای مذاکره میان طالبان و حکومت کابل عقب نمانده حتی در عشرتکدهٔ زمستانی داووس سویزرلند که زیر نام "فورم اقتصادی" از برای فراهم آوری زمینهٔ چند شب نشینی برای خرپول های جهان سرمایه از جمله روسا و مدیران کمپنی های چند ملیتی و کار گذاران اقتصادی و تجارتی کشور های دارای اقتصاد نیرومند تدارک دیده می شود؛ در یک نشستی از عدم آمادگی طالبان برای مذاکرات با حکومت زبان به شکایت می کشاید.

باید تصریح گردد که فورم اقتصادی زمستانی در داووس سویزرلند هرچه باشد؛ جایی برای نمایندهٔ افغانستان در سطح صدراعظم نیست جز اینکه نمایانگر عطشی از ولخرچی و عیاشی رییس حکومت کشور فقیر، بینوا و غرقه در خونی مثل افغانستان باشد، آنهم در شب و روز هایی که صد ها فامیل داغدیدهٔ وطن از غم و اندوه آه و فغان شان در آسمان بلند است.!

پ.ن: فورم داووس یک جمع آمد فوق العاده پر هزینه بوده و شرکت کنندگان مصارف خود را خود می پردازند!

خرمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
داووس
نظرات بینندگان:

>>>   حیران مانده ام که چرا این گدا های بی ننگ به این گردهم آیی اقتصادی سوپر لوکس آمده اند؟ قرار است از چه حرف بزنند؟دیگر عزت و اعتباری برای افغانستان باقی نمانده است که آنرا به حراج بگزارند.ولله اگرمن باشم از خجالت آب می شوم.اما ع وغ شاید چیز های درچنته باشند که دزدان بین المللی را وسوسه نماید. مثلاً کدام معدن فلزات نجیبه که ما ازان خبر نداریم.

>>>   در همین رابطه (نشست داووس) گزارش جالبِ را در سایت بی بی سی بخوانید و هزینه و مفاد آنرا برای شرکت کنندگان این نشست. بعد میدانید که چرا عبدالله می خواهد در آن سهمگیری کند.

>>>   نوش جانش تو را اگر باخود ميبرد برايش چك چك هم ميكردي . حالا كه نبرده غالمغال داري. بگذار اين دو رگه به نمايندگي تاجك و پشتون فقير عيش و نوش كند ولي يك ازبك و يك هزاره را هم بايد باخود ميبرد.

>>>   بله یک نفر از ازبک و هزاره هم باید جهت خوشی به آنجا میرفت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است