خلیلزاد خواهان ایجاد دولت موقت گردید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۳    ۱۳۹۷/۱۱/۴ کد خبر: 157067 منبع: پرینت

خلیلزاد در دور چهارم مذاکرات با طالبان خواهان ایجاد دولت موقت گردیده است!

با وجود چیغ زدن های آقای اشرف غنی احمدزی و کف زدن های همراه با خنده آقایان امرالله صالح و سرور دانش در روز ثبت‌نام برای مقام ریاست جمهوری آینده افغانستان که ایجاد دولت موقت را نمی پذیرد و آقای خلیلزاد را احمق خطاب کرده و در سطح شاگرد خود هم قبول ندارد، گزارش های که به بیرون درز کرده است طرح ایجاد حکومت موقت با شرکت طالبان از جانب خلیلزاد در دور چهارم مذاکرات در دوحه پای تحت قطر مطرح گردیده است تا در مورد جدول خروج نیروهای خارجی از افغانستان تصمیم بگیرند.

گرچه گفتگو های هیات آمریکایی با طالبان در حالت سری جریان دارد، اما منابع نزدیک به طالبان از جمله آقای وحید مژده گفته است که طالبان طرح آقای خلیلزاد را رد کرده اند.
با ادامه این مذاکرات روشن خواهد گردید که چه کسانی در افغانستان دولت ساز هستند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت موقت
خلیلزاد
نظرات بینندگان:

>>>   اقای عدالت! قصه غنی وامثالش به گفته مردقدیم درکله پزی است. چیغ زدن های بیجا دلالت بر قدرت نه بلکه مبین احماقت وجنون است. اگر صلحی بمیان اید مربوط امریکا٫ چتلستان وطالب خواهد بود.بجا گفته اند که به اذان ملای غریب کس نماز نمیخواندغنی همان ملای غریب است.
عاقل

>>>   امریکایی ها و روس ها باهم موافقه کردند که روس ها قوای خود را از وینزویلا بیرون میکند و امریکایی ها قوای خود را از افغانستان خارج میکند.

>>>   درود ، جناب خلیل زاد حکومت ائتلافی دوره 18 ماهه از جانب طالبان رو در دوره سوم ملاقات با طالبان رو پذیرفت و منوال بدان شد که نماینده طالبان جناب ستار سیرت ریس جمهور موقعت تعین و متوکل معاون اول رئیس جمهور و جناب کرزی معاون دوم تعین شده و اینکه هر روزه انتخابات و این چرت و پرت ها همش الکی است تا مردم مانن گوسفند در چرا و گرگ ها کار دیگر کنن و این نمایشنامه که هر روزه جان مردم بیگناه رو می گیرد و تا سال های سال ادامه خواهد داشت باید مردم گوسفندی تقاص نادانی خودشان را بدهند.

>>>   دولت موقت صد در صد شدنی است و طالبان افسران سابق حزب خلق اله دست پاکستان هم به این کار توافق دارند تنها مسله اتش بس و رهایی زندانیان سیاسی طالبان از زندان های افغانستان و کشیدن نام طالبان که در لست سیاه امریکا درج است یک سلسله مشکلات باقی مانده انشاءالله عنقریب جنگ در کشور ما به صلح تبدیل میگردد گرچه غنی احمدزی ابلند کردن این صدای حکومت موقت برایش خوشاینده نیست چون قدرت طلبی و خود خواهی و یکه تازی در خون رگ ان جاریست اما اگر خوشش بیاید یا نیاید هم مردم کشور ما و هم جامعه بین المللی بشمول امریکا و قدرت های بزرگ جهان اینکار را بخیر و صلاح کشور و مردم ما میدانند حکومت موقت یکنیم ساله شامل قدرت تمام رهبران سیاسی و نظامی جناح های مختلف شکل خواهد گرفت تا در طول همین مدت زمان زمینه انتخابات شفاف و عادلانه را در کشور ما فراهم کنند

>>>   به نظر بنده ایجاد دولت مو قعت در شرایط کنو نی حتمی و ظروری است غ را چه پروایش است همه روزه مردم ما توسط طیارات خارجی و انتحاری که روزمره کشته می شود ع وغ را چه پروای شان است از هر دو رهبر فا میل های شا ن در کشور های کفری و خود شان در حال جیب پرکردن دالر ها اند

>>>   شما فکر کنید او مردم عبدالله تا دیروز علیه قو ای خارجی جها د می کرد اما امروز در سویس در بین وزیران کشور های خارجی می گوید که ما را باید خارجی ها نگهداری کند شما شاید بودید که دیروز در هلمند توسط طیارات خارجی و ناتو و با عشاره وزیر دفاع بی مسلک خالد که نه تجربه دارد و نه غیرت به تعداد 30 نفر اطفال و زنان در ولایت ذکر شده به شهادت رسیدن و حالا اقای ع وغ می خو اهد که همه مردمان بی گناه ما توسط کفر کشته شود

>>>   راه حل جنگ با پاکستان و تشکیل دولت مستقل کشمیر است

>>>   طالب ها گفته که دولت مو قعت روی کار اید و افسران سابقه با تجربه هم در قوای امنیتی باید جذب شود

>>>   Kohistani
ایا واقعا این کشوراز همه است
وقتی ریاست جمهوری از پشتون باشد طالب پشتون مجازات نشود دزد پشتون مجازات نشود وزندانی های شان از بیرون وداخل رها میشود وهرکه بر ضد میراث گرای صدا بکشد بنام دزد وسقا سرش از تنش جدا شود تنها برای دوسوی دیورند وزارتی بسازند بنام وزارت قبایل وده کرسی فوق العاده به بخشی از نازدانه های کوچی نه مالیه میدهند ونه خدمت زیر بیرق مینمایند در پارلمان ویا برای طالب قومی شان که خسته نشود خانه ها د ر بیرون وداخل کشوراجاره میکنند طالبان شان را توسط چرخبال های نیرو های امنیتی فرار میدهند وهم چرخبال دولتی مرده های شان را در قبرستان های شان در حالی که مرده نیرو های امنیتی در صنددوق عقب موتر تسلیم خانواده های شان میشود برای طالب پشتون شورای مفت خوران صلح ساخته اند که به ملیون ها دالر مصرف ناحق داده اند یک نفر شان در سه پست معاش میگیرد امروز با وجودی که صد ها جنرال را قبل از وقت باز نشسته ساخته اند ریس شورای امنیتی یک ادم کم تجربه ۲۵ الی ۳۰ ساله فارغ از تخصص استخبارای را همزمان سرپرست وزارت داخه هم شده

>>>   یگانه راه آغاز صلح و آشتی ملی اعلان حکومت موقت است تا تمام زمینه های تعدیل قانون اساسی ، لویه جرگه و انتخابات سراسری نه گوسفندی را در کشور مهیا سازد . آنوقت بیبنم که کی تقلب می کند و که ماشین چاپ رای شخصی را در وزیر اکبر خان نصب می کند مگر چوب چهار تراش را هم بر مق.... خودقبول کند.
غنی خواب می بیند که آوردن صلح در افغانستان ۵ سال دیگر را نیاز دارد. ۵ سال دیگر ۴۵ هزار نظامی دیگر باید قربانی داشته باشیم واقعاٌ که این مرد تشنه قدرت و روانی است شرم آور است !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است