تعهد کام ایر به مسافران
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۷/۱۱/۶ کد خبر: 157081 منبع: پرینت

اگر شما با طیارهٔ خارجی به جایی پرواز کنید؛ بر اساس وعدهٔ شان در ساعت چهار و ده دقیقه و هشت ثانیه و دوازده میلی ثانیه پرواز می کنند. اگر خدای ناخواسته بدون‌دلیل خاصی سی ثانیه تاخیر کند، شرکت ایرلاین رسما از تمام‌ ملت مومن خارجه معذرت خواهی نموده و جبران خسارهٔ وقت و زمان مسافرین را می کند.

اگر شما با طیاره کام ایر در افغانستان به جایی پرواز کنید، بر اساس وعدهٔ شان ساعت چهار بعدازظهر پرواز می کنند، ساعت یک بعد ازظهر شما را به میدان هوایی میخواهند، شما فرصت کافی دارید تا همراه مسافر دیگر از داستان زندگی تان شروع تا سرنوشت ائتلاف سیاسی بابه قدوس و ماجرای ختنه سوری بچهٔ ماما دار دار و پیمان اتومی کوریا و امریکا قصه کنید، ساعت چهار بدون اینکه خبر تاخیر را بدهند شما مجبور هستید تا ساعت پنج نگران رسیدن تان به مقصد باشید، چون بر اساس قانون کام ایر نباید نگران شوید، مجبورید لدو بزنید و به آینده محقق در حکومت آینده فکر کنید، ساعت شش شام میشود و شما همچنان بر اساس قانون کام ایر بدون اطلاع قبلی باید منتظر باشید؛ احتمالا ساعت‌هفت شام ‌پیلوت طیاره کام ایر سرش را از چتکانی بالا میکند و احساس میکند گرسنه شده است، ساعت هفت شام نان را خورده و به طرف طیاره میرود. ساعت هشت شام احساس می‌کنند باید پرواز کنند و به مسافرین صبور و با حوصلهٔ کشور توصیه میکنند که: مسافرین محترم طیاره گلپی ایر می‌توانند تا رفع پنچری طیر طیاره آهنگ آستاا برو ماه من آستا برو را بشنوند.
شما حق اعتراض ندارید در غیر آن شما حتی نمیتوانید بصورت پایدان کشال به مقصد برسید.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کام ایر
پرواز
نظرات بینندگان:

>>>   اگر هموطنان ما استفاده ازین طیاره را برای مدتی به تاخیر بیاندازند تا خود را عیار کند چه مشکلی دارد بخداوند قسم به موتر وقت تر میرسی افسوس که راه امنیت نیست و این کام خام هم از موقع استفاده مینماید و افرادش چقدر کبر و غرور دارند من اگر قدرت میداشتم اصلا اجازه چرواز به این نو به منصب رسیده را نمیدادم .
مزاری

>>>   شما باید هنوز خوش باشید که این طیاره ها شما را صحت و سلامت به مقصد میرساند.
زیرا در کشور های غربی حد اکثر از یک طیاره بیست تا بیست و پنج سال استفاده میکنند و بعداً با وجودی که ماشین اش نیز جور باشد،به تقاعد سوق داده میشوند و از رده پرواز خارج میشوند.
زیرا بدنه های این طیاره ها،بمرور زمان در اثر فشار،تخریب میشوند و روزی در هنگام پرواز در اثر فشار از یکدیگر جدا میشوند و طیاره سقوط میکند.
شرکت طیاره نیز خود را مقصر نمیداند و میگوید که همین هفته پیش ماشین طیاره را کنارول کردیم،جور و طیار بود.
این که این طیاره چهل سال قیامت دارد و بدنه آن در اثر فشار داخل طیاره ضعیف شده بود و از هم پاشیده بود،هیچکس نه در قصه آن است و نه هم کنترول میکند.
چرا کشور های اروپایی برای طیاره های شما اجازه فرود در میدان هوایی شان را نمیدهد؟
چون آنها میدانند که این طیاره ها کهنه و فرسوده هستند.
مسؤلین بعضی ازین شرکت ها به کشور های اروپایی میروند و یگان طیاره یی را که میفهمند میعاد استفاده آن ختم شده است و از رده پرواز خارج میشوند،با قیمت ارزان میخرند و به افغانستان می آورند و شامل لین پرواز های خود میکنند.
اگر شما از اروپا لباس لیلامی می آورید و آن را میشویید و میپوشید،کدام خطر شما را تهدید نمی کند.اما اگر شما یک طیاره کهنه را میخرید و شامل پرواز های خود میسازید،در حقیقت با حیات مردم بازی میکنید.
در افغانستان نیز هیچ مرجع کنترول کننده نیست و اگر هم باشد،با دادن رشوه برای طیاره خود اسناد حدید جور میکنند و شامل پرواز میسازند.

>>>   خلاصه گل بیادر در این وطن (افغانستان به هیج وجه قانون تطبیق نمی شود و بس
هههههههههههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است