با دیدن این تصویرها دلم آتش گرفت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۷/۱۱/۶ کد خبر: 157086 منبع: پرینت

همیشه به کشورم دست دعا بلند میکردم که خدایا به کشورم صلح بیاور برای مردم رنج دیده ام آرامش نصیب کن.
حال با سرافکندگی میگویم کشورم را بسوزان به آتش بزن برای همه افغانها مرگ تدریجی نصیب کن برای بزرگان کشورم درد های آزار دهنده یی نصیب کن که هر روز آرزو مرگ کنند.
آمین!

نوت: از این قسم زندگی مرگ بهتر است
از این قسم قهرمانی شکست بهتر است
از این قسم دست آورد از دست دادن همه چیز بهتر است
از این قسم مسلمانی خودکشی بهتر است
از این قسم دولت داری خودرا بدار آویختن بهتر است

کجا شد دین تان؟
کجا شد مسلمانی تان؟
کجا شد غرور افغانی تان؟
کجا شد آن دستانی که با چهار انگشت به سینه ات میزدی و میگفتی من افغانم من شیر هستم من گرگ هستم حال چی هستی و کجا هستی؟
در عوض اوزبیک، تاجیک پشتون و هزاره گفتن بیا بردار اگر تبر داری کارد داری سلاح داری هرچی داری بردار بیا و در مقابل این کافر ها با قبول مرگ مبارزه کنیم که اگر مردیم شهید شویم و اگر کشتیم غازی شویم.

فاطمه مجاهد


با دیدن این تصویرها دلم آتش گرفت

با دیدن این تصویرها دلم آتش گرفت

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تصویرها
زنان
آمریکایی ها
نظرات بینندگان:

>>>   عاقبت پناه بردن به یهود و نصاری همین است خود کرده را تدبیر نیست.

>>>   در تصویر اول برای بانوان درس نظامی میدهد و یک بانوی افغان منحیث ترجمان کار میکند و در تصویر دوم بانوان را از میدان جنگ توسط طیاره نجات میدهند که به دست طالبان و داعش اسیر نشوند.
من خو کدام چیز دیگر در تصاویر نمی بینم.
اگر شما کدام چیز میبینید ،لطفاً بنویسید.
من حیران ماندم که نویسنده چه را دیده است که اینقدر پریشان شده است؟
اگر قوای خارجی به زن احتیاج داشته باشند،میتوانند از خارج از تایلند و فلیپین ث دیگر کشور ها منحیث کارگر در پایگاه های نظامی شان استخدام کنند.
.....
مسؤلین نظامی خارجی آنها را مانده در جان سربازان و صاحب منصبان طبقه اناث که غرض آموزش نظامی آمدند،شروع میکنند؟
و یا این که در جان خانم هایی که از صحنه جنگ نجات داده میشوند،شروع میکنند.
از بس که شما در جامعه تان زندگی مشترک مردان و زنان را از همدیگر جدا کردید،اگر در یک دفتر هم یک زن و مرد همکار را باهم ببینید،هزاران فکر میکنید و حتماً به مامور بیچاره خواهید گفت: نوش،نوش،لا لا.والله خوب مال است،بد نیست.
این است اخلاق شما و نظر شما راجع به طبقه اناث که در جامعه شان میخواهند مصدر خدمت شوند.

>>>   به رضای خود میروند وقتیکه به دیمکراسی اسلام پشت کرده و‌دیمکراسیی کفر را اختیار میکند و خانه های خود را رها کرده به خانه های امن کفار رو میکنید این زدن ها را تحمل نماید خود تان همین دیمکراسی را میخواهید در دیمکراسی غرب این عمل های ناجایز در قدم اول قرار دارد

>>>   چرا دلت اتش گرفت
كدام ةار خلاف هنوز انجام نشده

>>>   خودکرده نه درداست ونه درمان

>>>   اینها همگی دختران همین رهبران وبزرگان افغانستان میباشند که برای اینده خود وفامیل خود خدمت خارجی هارا مینمایند.

>>>   این رهبران ما بخاطر بدست آوردن قدرت از هیچ چیزی دریغ نمیورزند حتی اگر ناموس شانراامریکایی هاببرند

>>>   این کار چه تفاوت با بچه بازی طالبان دارد.
طالبان لواط کار هم جرم شان کمتر از اینها نیست.

>>>   طالب اندیشان غلام صفتان ای اس ای پاکستان باید گفت که درین تصویر های انداخته شده تان چه بوده که با سر وصدا همه را توهین تحقیر کرده اید و دیگر اینکه ایا حالا زن افغان در شهر و بازار با امن گشت و گذار میکند و یا زمان اشغال کشور ما توسط نظامیان پاکستان بزیر نام امارت اسلامی طالبان که زن را در مقابل شوهر اش در شهر و بازار بدون هیچ جرم وگناهی انهم با پوشش چادری کرته وتنبان توسط جاسوسان پاکستان طالبان ترورست ضرب و شتم میگردید و همچنان بچه های مقبول نو جوان را به عناوین گوناگون به دادسن های شان بزور بالا میکردند یبردند طالبان لواطت کار زن ستیز دشمن کشور و مردم ما حال بر هر چیزی خرده میگیرند ایا در زمان اشغال کشور ما کسی سخن حق را گفته میتوانست انزمان بربریت لواطت و خیانت و وطنفروشی بی غیرتی طالبان را از یاد برده اید که حالا نا حق بخاطر دلخوش باداران تان به هر چیزی نقد میگیرید شرم و نفرین باد بکسانی که دوباره امدن امارت اسلامی طالبانی اسلام نما ها جاسوسان پاکستان به کشور ماهستند.

>>>   گرندانی غیرت افغانی ام چون پیش امریکایی هابیایی میدانیم.آخرین صفت که در نزد مردم افغانستان باقی مانده بود غیرت بود که ازبین رفت

>>>   لطفاً این به این قسم عکس ها فکر مردم ر مخشوش نکنید. مردم درسرحد ترکیه یونان از بحر زن ها را نجات دادند.در کشتی فامیل ها همراه مردهای بیگانه سوار شدند.از دست اشرار کی امروز بخاطر دین تجارت معامله می کنند.پول و ثروت پیدا کردند. زن ها از چند منزل خود را انداختن.بس است.از هر جای عکس گرفته نشر می کنید.زن ها خارجی در کابل چادر می پوشند.اطراف است.چادری بسر کنند.فکر مردم به بیراهه نکشید.مردم باز سرگردان نکنید.این دزدها سیاف محقق گلبدین مسعود مردم کابل را کشتند.بیست سال است.بالای شکم های مردم پای مانده حکومت می کنند.دل شما یه نمی کند.طالب به قسم خود مردم را کشت.مجاهدین به قسم خود کشت.هر روز عکس ها مزخرف نشر می کنید.تف بر سر شما.باید طالب هم بیاید.

>>>   غرور افغانی و جذبه اسلامی را مجاهدین به زمین زد! این غلامان ارتجاع سیا پاکستان و ایران و عرب مسول همه بدبختی اند! افتخار به خلقیها این امانتداران ملت و دشمن ارتجاع سیاه!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است