پایان عمر سیاسی ایتلاف ملی را اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۲    ۱۳۹۷/۱۱/۷ کد خبر: 157116 منبع: پرینت

فضل الرحمان اوریا سخنگوی ایتلاف ملی اعلام کرد که از این پس این ایتلاف وجود ندارد. زیرا اعضای برجسته‌ آن با تیم های مختلف انتخاباتی تقسیم شده‌اند.

​او افزود: ایتلاف ملی بزرگ افغانستان را گفته نمی توانیم بگویم که از هم پاشید، بلکه با تیم های مختلف تقسیم شد، زندگی سیاسی اش ختم است و همین ایتلاف با چندین تیم تقسیم شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف ملی
اوریا
نظرات بینندگان:

>>>   انشا لله که عمر همه شا ن تمام می شود و قدرت هم بس شا ن است در طول 18 سال یک عمر است

>>>   صرف یک شخنگویش مانده است باقی همه دنبال کار شان رفتند

>>>   أوريا صاحب زنده گي سر شما باشد ، بصفت سخنگوي ائتلاف بسيار گلو پاره كردي ، لاغر شدي ، بعد از اين متوجه باش كه در فكر همچو ائتلاف هاي دزدان نشوي ، اگر دلت به سياست چلاني خوش است برو طرفدار سياف پغماني خودت شو ، شايد مفيد تَر باشد.

>>>   فعلآ در راس این اتلاف بززززززررررررررگ ملی همایون همایون قرار دارد معاون اول این اتلاف حمیدزی لالی و معاون دوم ان ظاهر قدیر و معاون سوم ان عبدالرحیم ایوبی میباشند
قمبرعلی از دایکندی

>>>   اوریا صاحب لطفاً تفاوت از هم پاشیدن و به تیم های مختلف تقسیم شدن را توضیح بدهید. به نظر هر دو یک مفهوم دارد!!!!!!!!!!!!

>>>   منتظر اطلاعیه فوت و ختم همه آنان هستیم

>>>   ههههههه در انتخابات ریاست جمهوری سال اینده گلبیدین حکمتیار مشهور به قصاب کابل هم خود را بی شرمنانه بدستور ای اس ای ارباب اصلی اش خود را کاندید کرده است با شناختی که مردم ازین جاسوس دارند در سال ۲۰۱۴ قطب الدین هلال معاون خود را را در انتابات ریاست جمهوری فرستاده بود دو فیصد را را بدست اورده نتوانسته بود و در انتخابات پارالمانی چند روز قبل پسر خودش حبیب الرحمن را کاندید در ولایت کابل کرده بود رای مردم را گرفته نتوانست خود گلبدین قصاب کابل هم مانند معاونش و پسر اش خجالت زده صد در صد ناکام است زیرا اکثریت قاطع مردم از ان متنفر اند نسبت اعمال خاینانه وننگن گذشته درک کرده اند که اگر این خاین مزدور بکرسی ریاست جمهوری برسد که نمیرسد افغانستان را به صوبه پینجم پاکستان طبق سخن و خواست قبلی خودش اعلان میکند این سخن خودش است نه اینکه این پیشینی و حدس مردم باشد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است