برداشت آزاد: دلخون نشوید،سطری بنویسید! (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۸    ۱۳۹۷/۱۱/۷ کد خبر: 157118 منبع: پرینت


برداشت آزاد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت آزاد
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   شاید تنها امیدش ؛نان اورش؛عزیزترین کسانش شهید شده؛ و این تصویر باید مسئولان درخواب مارا بیدار کند.
سرباز وطن ما جانش را برای استقلال وازادی کشور بر کف دست نهاد وتقدیم وطن کرد شما برای وطن چکار میکنید؟
شما رابه خدا بیدار شوید. دست بردارید از چوکی پرستی؛ مال اندوزی ؛ کمیشن کاری؛ برای رسیدن به قدرت دست به دامان این سفارتخانه وان بادار؛ جنگ قدرت راایله کنید. درکاخها ومحافظین وسفره های رنگین خود را غرق کرده اید؛ این شهید دین خود را به وطن ادا کرد شما برای وطن چکار میکنید؟؟؟
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   اینگونه تصاویر و حوادث به حدی در افغانستان تکراری و روزمره یی شده که دیگر کسی بسویش نگاه هم نمی کند
چرا ؟
خشونت ها و کشتار های پیهم و پیگیر سالیان سال ، دیگر عواطف مردم را به سردی و خونسردی گرایانده است .

>>>   یکی از 45000 که غنی با افتخار ثبت کارنامه های کاری اش کرده.
امیدوارم روزی تابوت فرزند غنی بر دوش مردم حمل شود.

>>>   خداوند اين مدافع ملت را مغفرت نموده و بازمانده گانش را صبر جميل نصيب نمايد، و از فضل و كرمش مشاكل مادي و معنوي فاميل اين شهيد ملت را آسان نمايد، و همه شانرا هدايت نمايد. قاتلين اين مجاهد را رسوا نموده و آتش جهنم جايشان باد، خداوند توانا اين حكومت خائن و بي كفايت را از سر ملت دور نموده و جانشين حق و عادل را بديل آن گرداند.

>>>   آه و افسوس که کم هم نیستند

>>>   لعنت خدا باد بر دولت مردان کشور که با سر نوشت این اطفال کشور بازی میکنند از این بی دین ها پرسان کنید در طول این چند سال ایا از نزدیک های شما کسی کشته شده یا نه، صدر صد جواب شان نه است چون همه اعضای فامیل شان به اروپا و امریکا در آرامش زنده گی میکنند.
از دست دادن پدر در این سن و سال واقعاً سخت و دردناک است ولی از خون این شیر مردان رهبران کثیف به چوکی قدرت تکیه میزنند لعنت خدا باد برشما.
خلیلزاد کثیف از آمریکا آمده با قاتلان پدران این فرزندان معامله میکنند بنام صلح و طالب ظالم و نوکر آمریکا را میخواهد دوباره به قدرت برساند با این همه نیروی داخیلی و خارجی چهار تا طالب پر از شپش را گم کرده نمی توانید بروید مرگ موش بخورید. اشرف غنی دیوانه جز داد زدن چیزی بلد نیست او کل مرغ داد نزن فرمان بدی که طالب را زنده نمی خواهم در هر کجا دیدید سر از تن جدا کنید طالب زنده نمی خواهم بکشید کثیف های پر شپش را.
اگر دیگه طالب دیدید ولی حالا دولت با طالب ها موش و گربه بازی میکند ولی طالب های بی دین همیشه افراد مظلوم را هدف قرار میدهند خدا لعنت کند دولت مردان و طالب های بی دین را هر دو در یک صف هستن ولی خدا میداند که جنگ و خونریزی در کشور ما تا چی وقت ادامه پیدا خواهد کرد.

ولی واقعاً خسته شدیم از بس که گفتیم با امید صلح و آرامش ولی همیشه برعکس شد جنگ و بدبختی تا به کی جنگ تا به کی بدبختی ولی این بار با امید از بین بردن تمام طالب های پرشپش نه به قدرت رساندن طالب های بی دین امید وارهستم که دیگه بنام طالب در کشور ما شامل اعضاء کابینه نشود بلکه همه شان سر های شان بریده شود. و این آرزو را خلیلزاد نوکر آمریکا با خود به گور ببرد که رفیق های خود را دوباره به کشور بنام صلح بیاورد.
خلیلزاد و طالب ها هر دو از یک کشور معاش میگیرند هر دو نوکر آمریکا هستن.

《ضیائی》

>>>   لعنت بر جنایت کارهای ....

>>>   Mutaref
اون كودك گرسنه ي كنار درِ مسجد كه صبح تا شام براي يك لقمه نان خشك، كفش هاي نمازگزاران را برس مي زند، چه داند كه امروز كسي به مسجد آمده كه در ١٣ سال حكومتش به دنيا آمده و در ١٣ سالِ زمامداري اش، آواره، سرگردان و يك كفش پالش خياباني شده و تمام رويايش، برس كردنِ كفش هاي بيشتر است كه در آخر روز پولي خوشحال كننده اي براي مادرِ بيمار و خواهر گرسنه اش ببرد.
مي دانيد خواست اين كودك از رييس (جمهور) همسن عمرش امروز چه بود؟ بوت هاي رييس جمهور اسبق را رنگ بزند تا ١٠ افغاني بگيرد. كودكِ كه امروز پس از ١٣ سال دوره طلايي (كرزي) بايد در بهترين كودكستان يا مكتب آموزشي مي بود. اين كودك امروز درموقعيتي قرار مي داشت كه به جاي برس زدن كفش، آگاهي از حقش مي داشت و عاملين سرنوشت سيه اش را مي دانست.
كودك عزيز، اي طفل كفش پالشِ گرسنه و برهنه پا، قربان دست هاي تركيده و چشم هاي نازت شوم. مي داني عزيزم؟ امروز رييس جمهوري ١٣ ساله ات بايد به جاي نماز سياسي، از تو پوزش مي خواست و ويراني هايت را مرحم مي گذاشت. تو بايد كودكانه زندگي مي كردي و مشغول دنياي كودكي ات مي بودي، بنازم تو كودكِ معصوم را كه جوان نشده پيرت كردند. الهي فداي دست ها و قلبت شوم كه به جاي وسائل بازي، شب را در فكر كفش پالش كردن و تهيه پول چند قرص نان خشك سحر مي كني :(
سرت را داخل مسجد كن عزيزم، ببين اين مردِ كه به بهانه ي نماز اينجا آمده، رييس جمهور تو بود، از روز تولدت تا نو جواني ات، او رييس جمهور كشورت بود. مي داني عزيزم؟ پدر مهربانت كه ٣ سال پيش در جاده ميدان هوايي در حمله انتحاري شهيد شد، اين مردِ نماز گزار، قاتلان پدرت را هنوز برادر مي خواند.
عجب صبري خدا دارد...

>>>   Siawash Balkhi
جناب رییس 👈👈👈👈
آیا قاتلان ۴۵۰۰۰ سربازان کشور همان ۹۰ در صد گوینده گان یک زبان نبودند که جوقه جوقه به عنواین مختلف از زندان ها رها شوند؟؟؟؟؟؟؟

>>>   خدا به فرزندش صبر دهد

>>>   امیدوارم که روزی تابوت فرزندان ملاغنی احمدزی بردوش خودش درحالی که کمرش هم شکسته حمل شود.
45000 چهل و پنج هزار نفر کم نیست
45000 چهل و پنج هزار نفر جوان
45000 چهل و پنج هزار نفر مرد جنگی
45000 چهل و پنج هزار نفر عزیزدل
45000 چهل و پنج هزار امید یک خانواده
45000 چهل و پنج هزار نفر که یک خانواده منتظرش بودند
45000 چهل و پنج هزار نفر پدر
45000 چهل و پنج هزار نفر برادر
45000 چهل و پنج هزار نفر شوهر
45000 چهل و پنج هزار نفر پسرو ....
محمدی
کابل

>>>   جواب خون این شهید و شهدا را اشرف غنی بدهد و بعد بمیرد

>>>   شاید عزیزترین کس اش در راه حفظ وطن شهید شده باشد مسولین ازخواب خرگوش بیدارشوید

>>>   این سرباز وطن جان خود را فدای وطنش کرده است و بازماندگان خود را به غم اندو نشاند .
اما افسوس که این وطن زمام دار دلسوز ندارد تا از بازماندگان این سرباز وطن بازرسی نماید..منحیث بازماندگان قهرمان وطن با ایشان برخورد شود افسوس که چشم بینا و وجدان بیدار را این رهبران و زمام داران ما ندارند.

>>>   این تابوت ازجمله و یا به اضافه همان ۴۵ هزار شهید ما است که غنی از آن با افتخار یاد می کند! خداوند به داد ما برسد و برای ما رحم کند . شیاطین از دیدن این تصویر ها حز می برند.

>>>   بگذار با پدرم خدا حافظی کنم، بگذارید حد اقل چند لحظه یی در کنار مان باشد چون مدت ها در سنگر نبرد بود، بگذار حد اقل چند لحظه یی کوتاه بویش را ستشمام کنم بگذارید تا سردم داران این وطن که غرق در عیش و نوش است از حالت سربازان این وطن واقف شوند. شاید این آخیرین ارزوی این طفل معصوم باشه، لعنت بر رهبران بی کفایت این مرز وبوم
فاخر

>>>   خداوند جل جلاله مغفرت نماید و برای این جوان و اعضاعی خانواده اش صبر جمیل عطا نماید.
عبدالله از هواده

>>>   میان نظامیان بی گناه و مظلومی که در این جنگ نامشروع و تحمیلی، شهید شدند با هزاران نفر از مردم و غیر نظامیان بی دفاع این وطن که در طول این سال ها قربانی تروریست های درون و بیرون نظام شدند، هیچ تفاوتی وجود ندارد و رهبران حکومت فاسد وحدت ملی، در برابر همه خون هایی که در طول دوران سلطه آنها از نظامیان و غیر نظامیان، توسط تروریست های مزدور و خونریز و یا جبهه کاذب مبارزه با تروریزم، بر زمین ریخته شده، مسؤول و مقصر اند و باید در پیشگاه خدا، ملت و تاریخ، پاسخگو باشند.
نرگس اعتماد - جمهور

>>>   انسانی درروی زمین پیدا نخواهد شودکه بادیدن این عکس دلخون نشود٫بجز مسلمان نما هایکه به حساب خون بیگناهان واشک همچو یتیمان صدها ملیون دالر اندوختندوهنوز هم سرگرم این تجارت وحشیانه اند.
عاقل

>>>   قلب انسان آتش میگیرد وقتی میشنوی 45000 چهل و پنج هزا نفر جوان رشید و بی گناه وطنم در خاک و خون غلطیده اند
جواب هر قطره خون این مظلومان را باید غنی وعبدالله بدهند.
محمدی
کابل

>>>   ازبرکت فساد،جفاها،چور ،غصب و اختطاف و قتل و سایر فجایع که باندهای منفور شورای نظار و سایر باندها بنام ایتلاف شمال در مدت چند سال انجام دادند اینست دومین بار است که کشور را به بحران میبرند، یک بار کودتاه علیه پلان صلح در سالهای هفتاد و اینک اینبار بازهم کشور را با چور و اختطاف به بحران میبرند.

>>>   لعنت بر وطن فروشان؛ کسانیکه برای ماندن در قدرت هر نوع جفا را بر مردمش روا میدارد.
حسنیار؛ دایکندی

>>>   پاک پرودگارا هنوز امتحان تمام نشد
رحم کن خدایا ملت تباه شد
محبوب الله شهیدزاده پسر شهید و برادرد دو شیهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است