یخ های سر ولشمر تازه آب شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۷/۱۱/۹ کد خبر: 157136 منبع: پرینت

ولسمشر مرادخانی کابل اشرف غنی احمدزی در جریان سخنرانی اش برای مردم افغانستان در رابطه با مذاکرات صلح با طالبان گفت: اشتباه صلح داکتر نجیب که به فاجعه انجامید،نباید تکرار شود!

غنی تازه که از پنجره های کاخ نگاه میکند چشمان اشکبارش به پایه ی دار داکتر نجیب الله به چهار راهی آریانا خیره شده و همان تصویر داکتر نجیب که در حلقه دار چرخ میزند، مزاج او را خراب میسازد.

غنی میداند که امریکایی ها و پاکستانی ها برای او تناب آماده ساخته اند.
او تازه متوجه شده است که چه جنایت هولناکی تاکنون انجام داده و با برادر خوانی طالبان، پای آنها را تادم درب قصر خود کشانیده است.
حال از دست رفتن زندگی، از دست رفتن تاج و تخت، آرگاه و بارگاه همه نزد چشمان خون آلود این جنایتکار تاریخ دور زده و از اشتباهات ملل متحد و تضمین صلح گپ میزند.

اینجا شرط نه تنها برتاج و تخت ولمشر مرادخانی کابل است، بلکه یک سرزمین بنام افغانستان و یک ملت بنام ملت افغانستان در این شرط نامه تسلیمی برای پاکستان قید شده است و در خط مقدم آن چوکی اشرف غنی قرار داده شده است. این چوکی شکسته حال در پیشاپیش این خط سیل قرار گرفته و عنقریب این سیل مدحش او را به دریای گنگا کشانیده و در عذاب تاریخی فرو می‌برد!

این را گویند سیاستمدار پیش پابین و عاقبت نیندیش که مثل داکتر نجیب شیفته مناسبات تباری شد، اما درک نکرد که طالبان به تبار پاکستانی ها متعلق است و به ما ربطی ندارند و دشمن تاریخی ما اند!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ولسمشر
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   زدیگ پخته گان ناید صدائی
خروش ازمردمان خام خیزد
بسیارولسمشر ولسمشر گفتی ههههههه

>>>   حال شان از بد بدتر
لابی گریهای پاکستان توانستند از کرزی آغاز تا احمدزی را در بازیهای قومی سرگرم نگاه کند و توسط پول و امکانات دولت،دیدگاهای قومگرایانه حکومت و عملکرد دولت در حمایت از طالبان خونخوار در جبهات جنگ و صلح، بزرگ سازی طالبان جنایتکار و مزدور پاکستان به سطح جهان از طرف این دو ...سبب شده است 45 هزار نیروی امنیتی افغانستان کشته شوند و افغانستان لقمه پاکستان شود.
زلگی وردگ

>>>   مردم افغانستان از چند خاين ملي بايد انتقام بگيرد:
از كرزي بخاطر احيائ مجدد طالبها، تمويل و تجهيز و برادر خواندن انها.
از خليلزاد كه افغانستان را باد فنا داد
از اتمر و استانكزي بخاطر نارام ساختن شمال و انتقال داعش و طالبها به انجا
از غني بخاطر سياست قوم گرايانه و فاشيزمش، رشد و تمويل دشمن، سيايستهاي پشت برده با پاكستان و از هم پاشاندن شيرازه وطن و دولت.
از حكمتيار و طالبها كه بخاطر منافع پاكستان ،صرف زندگي طفيلي خودرا غيمت دانستندو به وقاحت بحيث ماشين جنگي دار و ندار اين وطن را بخاك و خون كشيدند و معامله كردند.
لعنت و مرگ بتمام خائنان ملي.

>>>   اینهاهمه‌ازغنی‌گرفته‌تاخلیلزاد،کرزی،اتمر،احدی،وحکمتیار‌پروژه
نامقدس‌استعمارباهمدستی‌پاکستان‌است‌بدهابحال‌افرادیکه‌غیر
مسُولانه‌بخاطر‌وعده‌های‌سرخرمن‌از‌کرسی‌های‌پوشالی‌سرنوشت
یک‌ملت‌رابقیمت‌ارزان‌به‌حراج‌میگذاراند‌تاچندصباحی‌به‌بهای‌خون‌
ملت‌عیش‌وعشرت‌کوتامدت‌نمایند.
مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است