جنایت و اشغالگری دیگر امریگا افشا گردید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ کد خبر: 157166 منبع: پرینت

دیروز زمانیکه دونالد ترامپ درقصر سیاه جلسه امنیتی خود را در رابطه به اوضاع در ونزویلا دایر وتصمیماتی محرمانه هم در عقب درهای بسته اتخاذ نمود، جان بولتن مشاور امنیت ملی رییس جمهور امریکا و رییس خزانه داری کل امریکا فورا در حضور رسانه ها حاضر شد و از موضعگیری دولت امریکا با رسانه ها سخن گفت و در گزارش شان فقط همان حرف های عمومی کوبایی و شاخ جنگی ها و غارت و ثروت دیگران تحت نام تحریم ها چیزی دیگری به زبان نیاورد و فقط گفت که منافع مهم امریکا در ونزویلا ایجاب میکند که ما تحریم ها را به اجرا بیاوریم.

سالها است شرم و حیا عزت و شرافت از این اداره ننگین اشغالگری بار بسته است و تجاوز به حریم و خاک دیگران برای شان به قانون تبدیل شده است. بقول معروف وقتی میگویند دروغگو حافظه ندارد که در عین زمان تصمیم این دزدان چراغ به دست حکایت از یک اشغالگری دیگری دارد، بیخبر از اینکه ((آن نوشته مهمی که شما در ورق زرد رنگ مشاهده میکنید حکایت از فرمان تجاوز و اشغالگری میکند که دولت امریکا تصمیم گرفته است که 5000 هزار سربازخویش را از «افغانستان» اخراج و از طریق کلمبیا به خاک ونزویلا داخل و یک دولت قانونی موجود را که برای امریکا خوشایند نیست سقوط دهند تا افراد دست نشانده خود را به کرسی قدرت بنشانند؛ اما آقای جان بولتن این تصمیم مهم قصر سیاه را که یاد داشت کرده بود "پنجهزار سرباز به کلمبیا برده شود" فراموش کرده بود که در بین دوسیه محرم بگذارد. ولی یک خبرنگار زرنگ آنرا عاجل عکس برداشت و به رسانه های جهان فرستاد)).

امریکا در هرگوشه دنیا با چنین روش اشغالگری چنان میکند که منطقه و جهان از تعفن اش در عذاب است؛ به شکل بیشرمانه پیش از اینکه یگ تعفن بوی ناک خود را جمع کند یرعکس گند و رسوایی دیگری را بنام قانون و دموکراسی در یک گوشه دیگر دنیا انجام میدهد.

منبع ویستی- تاس
برگردان بفارسی: عطا صفوی


جنایت و اشغالگری دیگر امریگا افشا گردید

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت آمریکا
اشغالگری آمریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است