بازداشت حکمتیار در دوبی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ کد خبر: 157176 منبع: پرینت

گلبدین حکمتیار رهبر تسلیم شده حزب اسلامی پس از نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری، به کشورهای دوبی و چین سفر کرده است.

مسوولان بررسی پاسپورت در فرودگاه دوبی پس از اسکن چشم حکمتیار متوجه می‌شوند که وی شش سال پیش با استفاده از پاسپورت پاکستانی وارد این کشور شده بود.

پولیس دوبی حکمتیار را به جرم جعل کاری بازداشت می کند و پس از حدود شش ساعت با پا درمیانی معصوم استانکزی، رییس عمومی امنیت ملی و نماینده سفارت افغانستان در دوبی دوباره اجازه خروج گلبدین از سوی پولیس صادر می‌شود.

در همین حال روزنامه صباح کشور ترکیه گزارش داده که آقای حکمتیار تصمیم سفر به کشور ترکیه را نیز داشت و برای بدست آوردن حمایت مالی امارات و ترکیه تلاش دارد. اما ترکیه به وی ویزا نداد و حکمتیار با هرماهانش عازم کشور چین گردید که در آنجا هم از جانب مسوولان استقبال نشد و با همراهانش به گشت و گذار در آن کشور پرداخت و سپس عازم افغانستان شد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
دوبی
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   اشرار بی فرهنگ بعد این در هیچ جای جهان جایگاه نخواهند داشت، اینان شرمندۀ تاریخ خواهند شد، نه گلب الدین آبرو دارد و نه برهان الدین صاحب کدام عزت بود، ...
م ز

>>>   اگر در تل ابیت هم ماشین های اسکن را چک کنند حتما نشان میدهد که با پاسپورت پاکستانی قبلا آمده بوده ،
همو خلقی پرچمی هیچکدام صاحب پاسپورت شوروی نشد اما این تنظیمی ها وطالبان اکثر شان تذکره وپاسپورت پاکستانی دارند

>>>   Mehraban
مردم چک چکی :
در طول چهار سال وقتی که غنی در جریان سخن گفتن با معنا یا بی معنا جیغ می زند حاضرین مجلس چک چک می کنند.

>>>   Qasani
عجب مردمی!
شش میلیون دالر صرف تبلیغات رسانه یی شده تا هنگام بیرون شدن از تشناب دستان با آب پاک و صابون شستشو شود؛ ولی هنوز اکثریت دستان شان را نمی شویند.
باز شله هستند که امریکا از افغانستان بیرون نشود.

>>>   گلبیدین حکمتیار قاتل ۶۵۰۰۰ کابلی و جاسوس پاکستان ووطنفروش به بیگانه هر روز از روز گذشته شرمکنده تر و خجالت زده تر و روسیاه تر میگردد چون علاوه بر وطنفروشی و جاسوسی و بی غیرتی شخص نفاق افگن منافق هم است منافق بدتر از کفر است از دیداسلامی به همین اساس گلبیدین
بنابران گلبیدین هم درین دنیا وهم در اخرت شرمنده و روسیاه و ذلیل است .

>>>   باز هم جاي تعجب نيست ، خوب است كه گلو بيادر را مانند قانوني و خاله ضياگل با بكس مليونها دالر نقد توقيف نكرده اند. ديگر حكمتيار خانه خواهرش كه در دبي است نخواهد رفت.

>>>   گاهی احمد ضیا مسعودرا با 52 ملیون دالر بازداشت میکنند گاهی گل آغاشیرزی را با بکس های پر قاچاقی دالر ،
افغان ها از خئورد تاکلو خلاف کار هستند

>>>   امیدواریم که این گفته ها راست وحقیقت داشته باشد از خداوند متعال عاجزانه التجاء الدعاء و طلب اجابت الدعاءداریم که این خائن و قاتل صدها انسان در هر گوشه کنار افغانستان و ویرانگر افغانستان و دنباله روان ذلیل و حمایت کننده گان احمقش را هر چه بیشتر روی سیاه وشرمنده دنیا و آخرت بگرداند. آمین یارب العالمین.

مسئولین محترم و دست اندرکاران این شبکه مردمی !
شما را به الله جل جلاله سوگند میدهم که دعای بنده را که در حق مستحق آن نموده بدون کم کاست . و واهمه وترس بنشر بسپارید. از خداوند بترسید نه از این....

>>>   خوب شده که بی آب نشده!

>>>   اگر دراسرايل هم ماشین های اسکن را چک کنند حتما نشان میدهد که با پاسپورت پاکستانی قبلا آمده بوده ،
همه خانوادهاى گلبدين خاين بشمول دختران و پسران هاىاش دامادان پاسپورتى پاكستانى دارند با ويزاى دايمى عربستان و انگلستان

>>>   Ali
من در حیرتم که چگونه این قاتل حق کاندید را دارد واقعا این خیلی احمقانه هست و ما مردم هم هیچ صدایی خود را نمیکشیم چطور فراموش کردیم آن روز ها را که کابل را جوی خون ساخت و هر فامیل را به داغ اولاد فرزاندان خانمان شوهران شان ساخت این خاین باید اعدام می شد اما بر عکس حالی خود را کاندید میکند و ما هم بی دهن ها چپ و خاموش نظاره میکنیم.

>>>   میگویند او نکرده کار تورا مانده چیکار. مردک موقع که میخواستی بروی خارج از کشور.قبل از آن باید هماهنگ میکردی .ازطریق سفارت خانه های کشور های مربوطه.عقلا چهار نفر را به استقبالت ميفرستادن. فکر کرده همه جا مثلی حکومت اشرف غنی است که کاخ را در اختیار اش قرار بدهد و مردم را به پذیرایی بفرستد

>>>   Salam
یک دوست در فیسبوک نوشته است ؛ آیا می دانیستید که پاکستان مهم ترین کشور صادر کننده ی جناب خر به چین است ؛
من پاسخ دادم بلی ما می دانستیم ، زیرا هزار ها راس آن در اوغانستان می چرند .

>>>   چین از سرنوشت کابل و کابلیان که از دست گلبدین دیده اند در جریان است و میدانند که این انجنیر سازنده نه بلکه متخصص ویرانگری است بنآ نخواستند که موصوف به نزدیکی های دیوار چین پرسه بزند، تاباعث تخریب آن نگردد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است