امریکایی ها در فکر مزدور خوبتر اند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۵    ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ کد خبر: 157189 منبع: پرینت

پی آمد مذاکرات صلح امریکایی ها با طالبان ترورست جنگ است جنگ! امریکایی های نا امید و بدبین به غنی احمدزی در فکر جایگزنی او با مهره دیگری از سردمداران فاشیزم قبیله با تفکر خشک دینی آن از نوع طالبان ترورست میباشند که به همین خاطر خلیلزاد امریکایی پشتون تبار بتکرار میگوید که: ((طالبان گفتند ما دیروزی نیستیم، بلکه امروزی میباشم))، این در حقیقت گپ امریکایی ها است که خلیلزاد به دهن طالبان داده و خودش هم تکرار مینماید تازمینه ساز حضور آنها در حاکمیت کشور گردد.

بر دایمی بودن پایگاه های نظامی امریکا مهر تایید گذاشته شده، افغانستان با مدیریت طالبانی مودل مندیل و نکتایی به متحدین قدرتمند نظامی غرب یعنی پاکستان و متحدین ثروتمند منطقه ای آنها یعنی سعودی، قطر میکرسکوبی، امارات متحد عربی سپرده شود. اینکه بسر مردم ما چه روزی می آید، برای امریکای بدنام و شکست خوره مهم نیست، بلکه مهم منافع امریکا است که با خروج به اصطلاح پیروز مندانه و یا عدم قبول شکست افتضاح آمیز آن تعریف بشود.

باورم این است که کشورهای روسیه، چین، هند، آسیای میانه، ایران و حتی پاکستان در موجودیت پایگاه های نظامی امریکا در افغانستان که آقایی امریکا را در منطقه تامین مینماید، به دلایل گوناگون احساس خطر و بد امنی نموده، دست از مداخله در کشور ما با ابزاری چون بخشی از طالبان تروریست که در اختیار دارند، برنداشته باعث تداوم جنگ و بد امنی از نوع دیگری میشوند که بمراتب خطرناکتر و بحران ساز تر خواهد بود.

حفیظ


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکایی ها
مزدور
نظرات بینندگان:

>>>   افغانهای بدبخت دراختیار خود نیست .الله به مومنان خود این دنیارا دوزخ قبرستان را جنت ساخته است

>>>   عباس استانکزی درمصاحبه با خبرنگار گفت :
ما اردوی ملی را لغو مینمائیم واردوی دیگری ایجاد میکنیم
این خوش ترین خبر بر ای آی اس آی است
طالبان میگویند زمانیکه اشرار سابق به قدرت رسیدند اردوی افغانستان را منحل ساختند حالا ما هم که اشرار هستیم چی کمی ازانها داریم ما هم دال خوردیم کلدار معامله کردیم آنها هم پس چرا ازانها عقب بمانیم

>>>   انچه در وطن ماوشما رخ میدهد اصلا قابل پیشگویی نیست.مثالها۰۰کودتای داود-تحول۷ ثور-ظهور وحکومت مجاهلین-بعدا طالبان و در نهایت تشریف اوری امریکایها.
عاقل

>>>   هر مزدور كه بياورند ، غلام بچه ها كار شان دائمي است.

>>>   اين شخص را بادارش جواب داده و ميداند كه در پنج سال آينده نخواهد بود با ياوه گويي هايش ميخواهد خويش را نزد ملت برائت بدهد.

>>>   به نظر دهنده اولی!کسانیکه به به خداوند نزدیک اند هردو جهانشان بهشت است.انهایکه درین دنیا در دوزخ اند٫ دوزخ زندگی ابدی نیز در انتظارشانست.
عاقل

>>>   اصلا غنی خوب جنتی است زیرا همه روز قران را غلط می خو اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است