اصلاحات مغرضانه اشرف غنی، با تعیین سفیران جدید
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۳    ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ کد خبر: 157194 منبع: پرینت

طارق شاه بهرامی سفیر در اردن،
غفور لیوال سفیر در ایران،
نظیف الله سالارزی سفیر در بلجیم،
سید جاوید هاشمی سفیر در کویت،
همایون دلیلی سفیر در قطر،
ولی نعیمی سفیر در سازمان oic،
شفیق صمیم معاون نمایندگی افغانستان در سازمان ملل متحد.

این اشخاص که همه از یک جناح و تیم مشخص اند، در حالی مقرر می شوند که اخیرا شعار آوردن اصلاحات و پایان دادن به خویشخوری اوج گرفته است.
متاسفانه همواره پشت شعار (آوردن اصلاحات) در وزارت خارجه، حتما یک هدف وجود داشته است.
پ ن: شرایط طوری شده است که اگر حقیقت را بگویی، میگویند تعصب دارد و اگر نگویی، باز مردم بی خبر می مانند.

وحید مرزبان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اصلاحات
سفیران
نظرات بینندگان:

>>>   من غفور لیوال را از نزدیک می شناسم ؛ او یک فاشیست شناخته شده و وفادار به آرمان های پاکستان و سازمان جهنمی ISI میباشد. نصب چنین افراد در پست سفارت نه تنها توهین به دستگاه دیپلوماسی کشور بلکه جفا به مردم افغانستان و ادامه سیاست فاشیستی امیر عبدالرحمن خانی است
قیوم ولیزاده مامور وزارت زراعت

>>>   بسيار بزودي اين سفيران را طالبان برطرف خواهند كرد و ملا صاحبان را بجاي شان روان ميكنند. طارق بهرامي بچه ...اتمر است او را بايد بندي كند.

>>>   این همه برای تضعیف حریف انتخاباتی اش اتمر است

>>>   طارق شاه سفیر شد برمک چر ا نشد او هم وزیر بخش نظامی بود مانند عبدالله وزیر خواب آلود دفاع قبلی و قدم شاه

>>>   غفور ليوال يك خلقي پليد كه پس از بگيل شدن پاكستان رفت و در پشاور يك دفتر داشت. هيچوقت حاضر نبود حتي يك كلمه حرف به فارسي بگويد. يك فاشيست تمام عيار است. جالب اينست كه او از صاحب زاده هاي موسهي لوگر است. خاندانش بخاطر مذهبي بودن شان عزت ميشود. اما اين پليد اول خلقي شد و حالا فاشيست قوم پرست. نميدانم بخاطر تعصب لساني اش ، در ايران چه شهكاريهاي هاي خواهد كرد.

>>>   Ariaie
صرف نظر از نتيجه مذاكرات و سرنوشت نظام كنونى، غنى احمدزى بايد برود. او مشروعيت نداشته و ندارد. يك نفر بى هويت و بى ريشه حق ندارد سرنوشت مردم افغانستان را بخاطر منافع شخصى خود به گروگان گيرد. غنى و كرزى مسؤول درجه يك وضعيت وخيم فعلى چالش هاى امروز ماست. در پهلوى انها، سياسيون ساده انديش، زر اندوز و معامله گر حوزه مقاومت و عدالت خواهان نيز شريك اين مصيبت اند. غنى و كرزى منحيث با صلاحيت ترين مقامات اين كشور در ١٨ سال گذشته فرصت طلايى دموكراتيك سازى ، باز سازى، نظام سازى، إصلاح جامعه و اقتصاد و ملت سازى را از مردم ما گرفتند و با تعقيب اجنداى ناپاك قومى مردم را به غم و مصيبت نشاندند . غنى شيونيست #استعفا كن و امروز استعفا كن!
اميد وارم كه هيچگاه براى اتمام فصل نا تمام غداران تاريخ ات فرصت پيدا نكنيد!

>>>   اين شخص را بادارش جواب داده و ميداند كه در پنج سال آينده نخواهد بود با ياوه گويي هايش ميخواهد خويش را نزد ملت برائت بدهد.

>>>   ادفر اویانی
بچه های طالبان و سفارت های افغانستان!
دامی بد تر ازین، کدامی خواهد بود برای ما از سوی خدا و این گونه آفریده هایش؟
اینها، همان بچه های قهرمان طالب افغان اند که «کلمه شهادت» خود را به سرباز کشور مان بیان نتوانند؛ مگر سفیر کشورند.
سفارت افغانستان در امریکا:
پرورشگاه دیپلوماسیی طالبانی با آموزگاریی پنهانی آقای خلیلزاد.
یکی ازین ها، مجیدخان قرار نام دارد که دیروز آموزش خودکفانی را در پاسداری از قانون اساسیی خلیلزادی سپری کرده و اینک در شمار دیپلومات های افغانی در امریکاست:
ها راستی!
در جایی که سیاست به تنبازیست
زن را چه بکار به دیپلوماسیست

>>>   دریک کشور بافرهنگ و تمدن تاریخی مثل ایران ، سفیر بی فرهنگ و فاشیست چون غفور لیوال نشانگر سقوط حتمی دولت فاشیستی احمدزی است
لینا

>>>   بگذارید که اقای اشرف غنی احمدزی اخرین قرت و پرت و قومگرایی های خود را انجام دهد میعاد کمی از قدرت چوکی ریاست جمهوری برایش باقی مانده نه در انتخابات برنده است و نه جز یکی نهایت دو فیصد از رای مردم را در انتخابات بدست خواهد اورد و در تحولات جدید که رویکار و چانه زنی توسط خلیلزاد نماینده وزارت خارجه امریکا براه انداخته شده هم غنی صاحب قدرت نخواهد بود .

>>>   غنی احمدزی یک .... دیوانه است ملت افغانستان شایسته همچو آدم روانی که جز عقده وحقارت ندارد ریس جمهور این مردم باشد.
دیکتاتور قبرندارد آخرین روز های غنی دیوانه فرا رسیده است
جمال الدین کامه وال

>>>   آیا وزیرخارجه اهلیت این وزارت را دارد ؟؟؟

>>>   تا اوغو ( پشتون) نباشی ، سفیر نمی شوی. قبلا هم سه اوغو به نام هاثی عطارد در کوریا، محق در مصر و صمدی در یونان سفیر شده اند.
مدتی است که اشرف غنی قسم خرده است تنها اوغو را سفیر مقرر کند

>>>   غنی با این مقرری های خود برای نوکران خود که در دور و برش قراردارد روحیه کاذب و تقلبی میدهد . در عوض اینکه تمام قوای دولت را برای صلح متمرکز سازد ریس و سفیر مقرر میکند تا نشان دهد که من تا ابد ریس جمهور هستم و شما مطمین باشید. این بیچاره همان طور که از جانب دوستان غربی اش به نام Micromanager نام گذاری شده به همین کار های خورد و ریزه شب و روز خودرا میگذراند. و ادای دین در برابر ناکارا ترین و چاپلوس ترین انسان این سر زمین مینماید.

>>>   همه این ها نابکار اند کشور مارا ریشخند مکنند

>>>   ....در شروع انتخابات قبل چه وعده های که بمردم نداد هیچ کدامشان عملی نشدهمينکه وزیر خارجه آمریکا آمد تعیین و تکلیف نمود دیگر همه را اشرف غنی فراموش. مردک دیوانه حضور ذهن ندارد فکر می کند همه مردم مثلی خودش است. حالا که فلم به آخر رسیده ورخطا شده.آقای غنی این را به یاد داشته باشید میلیون نفر هر نفرينت میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است