گلبدین: کلید جنگ در کابل است نه در اسلام آباد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۸    ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ کد خبر: 157214 منبع: پرینت

گلبدین حکمتیار بحیث اجنت سابقه دار و رسمی پاکستان در افغانستان با صراحت اشرف غنی و حکومت او را عامل اصلی جنگ معرفی می کند و پاکستان را بی تقصیر در جنگ افغانستان می شمارد.
او می گوید کلید صلح در دست غنی نیست، بلکه کلید جنگ در دست او است. حتا او می گوید ۴۰ سال است که کلید جنگ در حکومت کابل است نه اسلام آباد.
او می گوید افغانستان چه دارد که پاکستان امتیاز بگیرد؟
او اشرف غنی را مانع صلح می داند که منافع خود را در جنگ می بیند. او می گوید که اشرف غنی توانایی سبوتاژ برنامه صلح خلیلزاد را ندارد و دیر و یا زود سقوط می کند.

گلبدین می گوید طالبان حق دارند که با غنی صلح نکنند. غنی مورد اعتماد نیست. او با ما حزب اسلامی که توافقنامه صلح امضا کرد چقدر وفا کرد که طالبان به او اعتماد کنند. به باور گلبدین اگر غنی با حزب اسلامی صادق می بود، حالا در حالت سقوط و انزوا قرار نمی گرفت.
این در حالی بود که اشرف غنی گلبدین را از کمپ شمشتو و لیست سیاه سازمان ملل و تروریزم بین المللی بیرون کشید و در کابل کاخ نشین ساخت و میلیون ها دالر در اختیار او قرار داد و میدان را برای نفرت پراگنی های قومی او فراهم کرد و صد ها انتحاری و تروریستان او را وارد دستگاه دولت، ارتش، پولیس و امنیت ملی کرد.

واقعیت این است که هر کی با گلبدین منحوس و بی سپاس همدست شده است سر خود را از دست داده است. پیش بینی اینکه روزی گلبدین سر غنی را هم مثل دیگران خواهد خورد به واقعیت نزدیک شده است.
به نظر می رسد گلبدین بحیث نماینده پاکستان و طرفدار الحاق افغانستان به "لوی پاکستان" از معامله خلیلزاد با پاکستانی ها خیلی خرسند است و تصور می کند که به آرمانهای برباد رفته خود خواهد رسید.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گلبدین
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   راکتیار جاسوس ای اس ای ، جاسوس آمریکا و اجنت اسرائیل ، باز هم بخاطر انحراف افکار عامه لب به سخن می گشاید ، فکر میکند هنوز هم چرنیاتش خریدار دارد.ویا از قلم بادران خود افتاده میخواهد با چاپلوسی های خود دوران ایام جوانی خود را زنده کند .
راکتیار آنقدر احمق است نمی داند که تاریخ مصرف اش تمام است.

>>>   نه تنها که با این سخنان گلبیدین حکمتیار در دفاع از پاکستان بلکه از زمان فرار این جاسوس و وطنفروش همه درک درست داشتند که گلبیدین یکی از جاسوس شناخته شده پاکستان غلام اجنبی وطنفروش بی غیرت دشمن افغانستان و مردم این کشور بوده و است و هنوز حلقه غلامی پاکستانم را از گردن دور نکرده و نمیخواهد که دور اندازد هرکسی جز پاکستان که با گلبیدین وطنفروش بی غیرت اعتماد و اتحاد کرده سر انجام انرا بسر حد نابودی رسانده چون این خاین بدستور ای اس ای پواکستانم عمل میکند و بنفع پاکستان امکا بر ضد افغانستان و مردمان انها این چیزیست که از سالیان متمادی ثابت گردیده اکنون که خود را کاندید ریاست جمهوری کرده بدستور ای اس ای و بمصرف پولی انها است اما اینرا هم خود این جاسوسک و باداران پواکستنانی ان بدانند که مردم افغانستانبه گلبیدین رای پاک شانرا نمیدهند مانند قطب الدین هلال معاون ان و حبیب الرحمن پسرک چوتار هم مانند پدر جاسوس اش ناکام در انتخابات است نه برنده انتخابات خاین وطنفروش غلام پاکستان راکتیار قصاب کابل .

>>>   گلبدین راکتیار هههههههههههههههههه

>>>   حکم تیار شاید نداند که خارجی ها ذخایر افغانستان را تابیست تریلیون دالر تخمین نموده اند واز همین جهت است که بالای این سرزمین کشمکش ادامه دارد راستی هم به اسلام اباد ازین مقدار هنگقت چیزی نمی رسد چون انها اجاره شده اند تنها سالانه مزد خودرا از خارجی ها میگیرند مگر جناب عالی میتوانند بگویند که کراچی چه دارد وکویته ولاهور وپیشاور چه دارد؟بیچاره هنوز به خواب کانفدریشن بسر میبرد وهوای امپراطوری اسلامی موهوم را در سر می پروراندکیست که به پیش رفت اسلام ومسلمین خوش نباشداما افسوس که حکم تیار یا خود مسلمان نیست ویا فریب نا مسلمانها را خورده است وگرنه حکومت ربانی بهترین راهی بود که انهارا به حکومت دلخواهی اسلامی شان میرساند وانرا به دستور اجانب تضعیف نمودمعلوم است که این مزدور هابه دستور اجانب کار میکنند واسلام را ازداخل ضربه میزنند این مجاهد نستوه!!!وپرچم دار نهضت اصیل اسلامی !!! بخاطر گرفتن قدرت با هرگروه ایتلاف نمودوهیچ چیزی هم بدست نیاورد وخسرالدنیا والاخرت گشت
ولایت خان از کاپیسا

>>>   مردک .... نان و نمک ریس جمهور را خورد وبه نمک دان اش بی احترامی نمود با کار های پست فطرتی که به حق مردم نمود غنی صاحب همه چیز را دراختياراش گذاشت از دالر گرفته تا قصروکاخ همه امکانات دیگر حتی قاتلین مردم را از زندان ها آزاد نمود باز هم خدا شرمانده راضی نمی باشد.البته غنی احمق را حق اش است این جانی ها از آن فاصله بگیرند و حرف های نا راحت کننده بزنند .دوسال پیش هر کس اگر به غنی می گفت که این کار هایت خوب نیست این پول ها و دالر ها و امتیازات که برای این جانی بمصرف می رسانی هیج سودی ندارد.بی بی ارزش است غنی باور نمی کرد نی کاری که من میکنم کاملا درست است .بعداز مردن سهراب نیش دارو چه فایده دارد

>>>   گل ببو، امریکا، پاکستان، روس عرب وملا های ایران هیچ
حقی در سرنوشت مردم ندارند...در طول ۴۰ سال
او به جز شییطانیت ادویه فروشی چرس، تریاک،و
هیرویین ،کشتار بیرحمانه مردم کابل،و مفت خواری
در دربار پاکستان چه خدمتی به این وطن کرده است؟
دستگاه های مواد مخدر او تا حال در تورخم وجلال
آباد موجود است..در انتخابات گزشته نماینده اش قطب
الدین حلال کمتر از ۳ فیصد رای نیاورد وحالا هم
خودش ونوکر دیگرش ارغندیوال ۲ فیصد آنهم از
اوغان های کوچی رای دارند.او وحزبش برای باز
ماندگان شهیدان کابل از کوه ها باید بته بیارند ولایق
یک پول را هم ندارند امریکا و روس بد میکنند
که ترورست های طالب ودکان داران دین را سر مردم آدم میسازند ..

>>>   کلید صلح در دستکول رولا غنی است.

>>>   کرنیل ګلبدین مزدور دوقاته ای اس ای وبنیان ګزار ارتجاع سیاه است!
پشتون

>>>   كلب دين زنده باشد و رنج بيشمار ببرد

>>>   سلاخ کابلیان و گل بی دین راکت یار شکر بکش که مسعود نیست ورنه باز پوزت را بخاک می مالید.

>>>   راست میگوید چون خودش در کابل است

>>>   یعنی که گلبدین نحس است و هرکه با او اعتلاف کند،از بین خواهد رفت؟
همان وقتی که در کابل منحیث صدر اعظم آمد.طالبان چند وقت بعد اش آمدند و دولت ربانی را چپه کردند.
حالا باز با اشرف غنی اتحاد کرده است و طالبان باز در حال اًمدن و چپه کردن دولت اشرف غنی هستند.
بنأ اشرف غنی باید غم خود را بخورد و از هرجایی که گلبدین را آورده است،به همانجا پس روان اش کند که از غم اش بیغم شود.
راستی وقتی که طالبان در افغانستان بودند،گلبدین در ایران بود.
چند روز قبل از حادثه یازدهم سپتامبر،ایرانی ها او را بطور مخفی به هرات فرستاده بودند.
همان بود که حادثه یازدهم سپتامبر صورت گرفت و دولت طالبان سرنگون شد.
بدینصورت نحس بودن گلبدین،در چپه شدن دولت طالبان نیز رول داشته است.
فکر میکنم اگر او به پاکستان نیز برود،نحس بودن او بالای دولت پاکستان نیز تأثیر خواهد گذاشت و دولت هندوستان کشمیر و پنجاب پاکستان را نیز تسخیر خواهد کرد.
بنأ پاکستان نیز مواظب جان خود باشد.
در زمانهای قدیم در قرون وسطی، آدم ها نحس ث جادوگر را مردم آتش میزدند تا از شر شان خلاص شوند.نمیدانم که حالا نیز چنین عنعنه یی در کدام گوشه دنیا باقی مانده است و یا نه؟

>>>   کلید جنگ در چار آسیاب است نه در جیب مزدور وطن فروش پاکستان !
(راکت چی )

>>>   تنها شانس این مکار های بی ارزش همان دهه70 بود .که با سک جنگی هایشان به آن پایان دادن.حکومت با تمام اختیارات اش با امکانات به جا مانده از بر روی مشقاب گذاشتن دادن تحویل این جانی خانه خراب ها اما این چیکار کردن ازیک حکومت هزار تا حکومت ساختن.دارای های بیت المال را به يغما بردن همین طالب اگر بوجود آمده یا داعشي بوجود آمده از پست فطرتي . وخبیثي های این وحشی های خدا ناترس ها بوده از اعمال همین انگل ها نشاط گرفته ///....

>>>   این راکیتیار بی وجدان هیچ شرم وحیا ندارد که از اعمال گزشته خود ندامت بکشد تا وقتیکه این خبیث ملعون اجنت پاکستان زنده باشد افغانستان روی صلح و آرامی را نخواهد دید خداوند هر چه خبر مرگ این جنایتکار تاریخ بگوش های مردم افغانستان برساند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است