اشرف غنی را قبل از اینکه فرار کند، به دار بزنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۰    ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ کد خبر: 157238 منبع: پرینت

حساب معکوس برای جلاد کم‌نظیر تاریخ یعنی غنی احمدزی این قصاب افغانستان آغاز یافته است.
او تمام وظایف اصلی و ناتمام خود را تمام ساخت و افغانستان را زیر پای ستوران طالبی هموار ساخت.
غنی احمدزی در چاه که برای ملت حفر نمود خود دفن می‌گردد.
اینکه کدام سرباز افتخار تاریخی کمایی نموده و از فرار او در میدان هوایی جلوگیری مینماید، هنوز معلوم نیست. اما هرکسی باشد شایسته مدال وزیر محمد اکبر خان خواهد بود.

اشرف غنی پسانها درک کرد که کسانی که برایش ریسمان دار می بافند حامد کرزی و حنیف اتمر اند. او تحت مشاوریت حنیف اتمر با همه متحدین خود از جمله معاون خود جنرال دوستم به نبرد پرداخت و همه را از دست داد. بخشی اعظم فعالیت های تروریستی علیه ملت را حنیف اتمر سازماندهی کرد.
غنی احمدزی بدستور بادار پروژه طالبان جنایتکار را بسر رسانید و آنرا تا مناطق شمال گسترش داد. او خون‌های هزاران جوان نوبالغ وطن را بدستان خونین طالبان به زمین ریخت.

غنی بعد از کرزی دومین ولسمشر مراد خانی کابل است که با دشمنان وطن برای کشتار هموطنان خود دست داد.
بزرگترین دستآورد غنی احمدزی فابریکات تابوت سازی در افغانستان است. قبرکن ها میلیونر شدند و میلیونر ها اختتاف گردیده و به زندان ها پوسیده شدند.
غنی احمدزی بزرگترین لشکر معتادین را در افغانستان میراث گذاشت.
یکی از بزرگترین میراث کبیر این دست نشانده جنایتکار راه اندازی جنگهای قومی در افغانستان است.

غنی احمدزی خودکامه ترین رهبر در تاریخ افغانستان بود، او حتی برای تقرر یک ترافیک وابستگی قومی را ارجحیت داده و آنرا در صلاحیت خود حفظ نموده بود. تا سطح مدیریت ها همه تقرر به صلاحیت او قید شده بود.
حتی عملیات های نظامی در محلات بدون امر این جلاد صورت نمی گرفت که خود باعث شرایط امن برای رشد طالب گردید.

او فعلا همه اسباب سفر را آماده ساخته است. پیشبینی میشود که برای غنی احمدزی در چهار راه دهمزنگ همانجا که عمل انتحاری توسط غنی سازمان داده شد، برای برپایی جوخه آمادگی وجود دارد. اما مردم مایل است تا غنی در همان پایه ترافیکی سلف پیشین خود نجیب الله احمدزی که در تبانی با حزب اسلامی رژیم را سقوط داد آویزان گردد.

سرنوشت شوم داکتر نجیب مایهٔ عبرت زمامداران وقت قرار نگرفت و حال غنی توسط بادار امریکایی اش برای طالبان تحفه داده می‌شود. گفته میشود که چنین وعده از طرف امریکای ها به طالبان صورت گرفته است.
این است آخرین سرنوشت و سفر یک جلاد آدمکش تاریخ!
او عبرتی است برای تاریخ افغانستان!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
دار
فرار
نظرات بینندگان:

>>>   اگر10 دفه هم ازاین اتفاقات خشن و ترس ناک مثلی کشته شدن نادر غدار .داوود خان .ویا نجیب اله بیافتد. باز هم عبرت نمی شوند که نمی شوند.همین ریس جمهور غنی.از ابتدای که میخواست ریس جمهور شود چه وعده های که بمردم داد هیچ کدام اش را عملی نکرد میتوانست بشکلی درست انجام دهد اما نکرد. بهترین اشخاص با نفوذ را در اختیار داشت .فقط همین به دوستم اجازه فعالیت می داد .امروز غنی یکی از ریس جمهور های موفق افغانستان بود ما مردم افغانستان اگر کم و بیش به غنی رای داده بودیم فقط بخاطر آن چهار نفر بود غنی را همراهی می کردن. مردک کله خراب .ازخودراضی و... هیچ وقت به حرف های اطرافیان اش گوش نميداد

>>>   انکه برنامه ای اجانب را پیاده نمود وملت خودرا به نفع تطبیق پروگرامهای استعماری دیگران به بحران سوق داد مستحق اعدام وهر جزای ممکن دیگراست از همان اوانی که اورا مغز متفکر دوم جهانش خواندند قبر اورا حفر نمودند ولباس سفیدش را دوختند اما این بی مغز غیر متفکر تا اخیر چنین می پنداشت شاید انگلیس ها که اورا بلند ترین لقب تفکر داده اند راست گفته اند گرچه وقتی باخویش خلوت مینمود در خود ذره ای از تفکر وتعقل نمی یافت با انهم به این باور بود که البته چیزی است که او وملت افغان نمیتوانند ببینندبه هرصورت همیشه مزدورها واجنت ها ازسوی ولی نعمت وارباب ها مجازات میشوند تا هنوز زیارت ومقبره ای هیج ظالم ومزدوری را ندیده اید نه از شاشجاع کدام اثر باقی مانده نه از تره کی ونه از امین ونه از ببرک کارمل ونه هم از داکتر نجیب همچنان از کرزی وغنی هم چیزی نخواهد ماند اینها را در تاریکی های شب در جاهای نا معلوم در کدام گودال خواهندانداخت وسردار محمد داود که وطن دوست بود بعد از چندین سالکالبد اورا یافتند ودر محل معلوم دار دفن نمودند
شیخ علی بلخابی سرپلی

>>>   ریس جمهور باید یک شخص با حوصله .بردبار.فهمیده.و درک ملی داشته باشد. مثلا با هر طور قوم و ملتی که در این خراب شده زندگی می کند آشنایی کامل داشته باشد با قمار باز قمار باز باشد با ملا.ملا باشد. بانطامي نظامی باشد با رعیت.رعیت باشد.این حتی اعصاب درست حسابی هم نداشت. بعضی مواقع با وسایل های روی میز اش هم درگیر بود آدم اینقدر.خودخواه.حرامزاده اصلا ندیده بودم.آن برادر پوک وکچه اش هم همینطور بود

>>>   غنی هر گز نمی میمرد زیرا او ایمان کامل ندارد و غیرت هم ندارد او نجیب بود که خود را شهد وطن کرد این شخص فقط خود را زنده نگاه می کند

>>>   اگر می خواهید این کار را کنید هزار سال منتظر بمانید !
ر

>>>   اقای خاوری شما به ریس جمهور توهین میکنید که این عمل نارسایی و نادانی و حماقت شما را نشان میدهد در دیگر ممالک اسلامی اعدام میشوید و در ممالک اروپایی بندی میشود تا زمانی که گفتار تان را ثابت کنید
بصیر نظری

>>>   دارزدن مستحق کرزی است

>>>   کاملا درست است. احمدزی جلاد افغانستان را پارچه پارچه کرد. ..... امیدوارم بزودترین وقت مردار شود.

>>>   اگر اشرف غنی بدار زده شود. مطمعین باش که جلادهای اصلی مانند محقق، حکمتیار، دوستم، کریم خلیلی، عطانور،اسماعیل خان وبقیه انسان های فاسدو خود فروخته هم بسزای اعمال شان خواهد رسید. ....
امید میثم

>>>   مدال وزیر محمد اکبرخان؟؟؟!!!
این هم یکی از آن کسانی است که تو میگویی که از فرارش جلوگیری کنید
سگ زرد برادر شغال
سگ، سگ است دمش یا سرش
این مرز و بوم از دست همه ی اینها در عذاب اند

>>>   غنی و کرزی هم تبار هم قبیله و هم فکر طالبان مزدور و خودکش بیگانه پرور اند ، وای به حال رهبران معامله گر فروخته شده و پول پرست جهادی تاجیکان ، هزاره گان و ترک تباران و ما مردم عوام که با آمدن حکومت سباه طالبی باز هم خورد وخمیر خواهیم شد ، غنی ها ، کرزی ها، اتمر ها ، احدی ها ، یون ها و طاقت ها بازهم بصفت سخنگویان طالبان تحجر خدمات شایسته یی درمجامع بین المللی به هم تباران وبرادران ناراض فعلی و راضی آینده خویش خواهند نمود .
کوه کن

>>>   امریکای جنایتکار به هیچ کدام نوکران خود وفا نکرده. سرنوشت احمدزی مزدور مشل داکتر نجیب خواهد شد

>>>   سلام.
اگر به اشرف غنی پایه دار را مستحق میدانید به مسعودیان وبقایای شورای نظار جنایتکار وهمدستان شان چه معامله صورت گیرد؟
پروانی.

>>>   درسطح جهانی ما یا جایی اول هستیم ویاهم جای دوم...
خدا سایه این چنین آدم بی برکت را از سراین ملت آگاه و شجاع ومجاهد پرور; هرچ زو د تر کم کن دومین متفکر «جهان»! که صد ها هزار نفر کشته وزخمی تنها 45000 هزار سرباز شهید . واین خاک را به قبرستان تبدیل و اوج تعصب قبیله گرایی بینظر که درهیچ نقطه کره زمین وجود ندارد.
- دست آورد هروز به سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره یک ملیون مهاجر در کشور فزوده میشود. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان ا ست.
اشر غنی در این فرصت 18 سال شکوه و جلال خود را برای زن بچه های خود نشان داد؛ این روزها اما افول غنی رخ کشیده است.
او در برنامه‌های کلان-صلح و انتخابات-حمایت هیچ طرف مطرح سیاسی کشور همسایه ها را ندارد، برنامه‌های او تنها در داخل ارگ حمایت می‌شوند و گاهی هم تاییدیه‌های سرور دانش چین‌های پیشانی او را صاف می‌کنند.
امروز این تنهایی، غنی عصبی را بیشتر از پیش عصبی و پریشان ساخته است. حاشیه‌رانی‌های غنی از طرف امریکا با داراش و بعد به حاشیه رفتن خودش درس بزرگی در تاریخ افغانستان است، این درس "نه" به انحصارطلبی و دیکتاتوری است.
تصمیم گیری های سبکسرانه و دیکتاتورمابانه آقای غنی روند حکومتداری را مختل و نظم اجتماعی و ثبات سیاسی را برهم زد، نه تنها فاصله بزرگ میان ملت و حکومت وحدت ملی ایجاد شد بلکه ایالات متحده آمریکا، به شکل فوری و یکبارگی، آقای غنی را تحریم کرد و تمام صلاحیت ها و امکانات واگذارشده پیرامون روند صلح را نیز از او گرفت. تحریم آمریکا چنان بزرگ و جدی بود که حتی رهبران آمریکایی از پذیرش و ملاقات با آقای غنی نیز خودداری نمودند.

>>>   من محمدآصف جهانیارهستم بنطرمن ای کاملأیک باورغلط است که بگوییم حامدکرزی یاعطامحمدنور ویاکدام چهره دیگرسیاسی به افغانستان صلح میاره آقای کرزی تقریبأسیزده سال ریس جمهوربودچرانتوانست صلح بیار؟امروزهم کرزی صلح به افغانستان نمیاره فقط بی اتفاقی بین افغانها به وجودمیاره وکوشش میکنه که قدرت راازآقای غنی بگیره چون کرزی اینکه نتوانست مثل آقای غنی خدمت کنه فعلأباآقای غنی حسودی میکنه دیگه هیچ گپی نیست یک ضرب المثل است که میگه گربه بخاطرخداموش نمیگیره. حالاهم کرزی بخاطرافغانهاصلح نمیاره فقط بخاطرنفاق اندازی کوشش میگنه.

>>>   داكتر غني تنه نيست بلكه كتله عظيم مردمي همرايش است وكسي نميتواند به غني أصيبي برساند.
شهران همشيره هاي تان اگر امد باز قدر غني را خواهيد فهميد.
نوروز

>>>   غنی حمایت میلونی مردمام خاموش این کشور را باخود دارد آقای خروری مطمین باشید این باندهای جنایت کار ،غاصبان و چک چوران و قوم گرایان منفی باف و منفعت طلب خواهد بودند که فرار کنند

>>>   اگر اشرف غنی را دستگیر میکنید وبه حلقه اعدام آویزان میکنید مگر! با بی بی گل کار نداشته باشید که تازه مسلمان شده و قوم خود را پشتون معرفی کرده که از قوم خود و از مسلمانی خود انکار نکند که از انتخاب خود پشیمانی و ندامت بکشد.

>>>   به پروانی یا شاید پاکستانی !
مسعود ومسعودیان از عزت شرف وناموس این وطن در مقابل وحشت و دهشت طالبان وطنی ، پنجابی و عربی دفاع نمودند که چشم ذهن و مغز شما کوته نظران فاشیستان و قبیله پرستان از فهم آن عاجز است .
کوه کن

>>>   کوکن.
چور ویرانی ،غارت گری،وتجاوز،در کابل ودیگر شهر های افغا نستان توسط شورای نظار ومسعودیان فراموش کردی یا خودت هم از همان دار دسته جنایت کار هستی
پروانی.

>>>   وباز هم تاریخ تکرار خواهد شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است