کنفرانس مسکو به ابتکار کرزی و به نفع کرزی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۰    ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ کد خبر: 157277 منبع: پرینت

کرزی خواسته های سی آی ای را در مسکو جامعه عمل پوشاند، در این بازی ها کرزی یگانه مهره بسیار خاص امریکا است که با بازی های دوگانه و چند گانه برای تحقق اهداف بلند مدت امریکا کار های فوق العاده انجام میدهد.

هیچ کسی از عامل اساسی و بهانه حمله امریکا و یا اشغال کشور توسط امریکا سخن نگفت.
در این کنفرانس هیچ کسی از خلح سلاح طالب سخن نگفت.
از انتحار و انفجار و کشتار بیرحمانه طالبان کسی سخن نگفت.
هیچ کسی نپرسید که این همه سلاح و مهمات که شما در جنگ علیه اشغالگران استفاده می برید فابریکه اش در قندهار و هلمند است و یا در کجای این کشور؟
هیچ کس از فداکاری نیروهای مسلح برای دفاع از و در مبارزه علیه تروریزم سخن نگفت.
از ویرانی شهر ها و کشتار مردم عادی و کشتار و نسل کشی های قومی کسی سخن نگفت.
از نوع و ساختار نظام آینده سیاسی کشور کسی سخن نگفت.
برعکس طالب به حیث نماینده امارت اسلامی با یک برنامه مفصل سخن گفتند و همه را متهم به همکاری با اشغالگران کردند و از موضع یک جریان مسلط و پیروز سخن گفتند.

به هر صورت ابتکار تا پایان کنفرانس بدست خلقی های طالب شده بود در قدم اول نگذاشتند پدرام با حضور رسانه ها سخن بگوید.
سخن دیگر اینکه نورالحق علومی را نگذاشتند تا در موارد صلح و نیرو های مسلح کشور حرف های خود را بگوید و خلقی ها انتقام گیری کردند.

محمد اسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست مسکو
کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   همه چیزی همینطور است
وقعا که دراین مملکت جفا جریان دارد
احمد رامین فیضی هروی

>>>   درین نشست هیچ کس ازینکه کرزی ششصد ملیون دالر اختبلاس کرد چیزی نکفت

>>>   بابا جان، این همه سناریو ،فیلم، هنر پیشه، کمره من، لایت، سوند، دایرکتور، برنامه نویس، داستان نویس، پروجکشن، ادیتور و... نمایش پست پرده و نمایش جلوی پرده یه فیلم کوتاهی بود دو روز رو در بر گرفت و پایان داستان فیلم هنر پیشه قدیم در نقش هنرپیشه جدید وارد صحنه شد همین، به این ساده‌گی. شما تماشا گران صرف نگاه نموده‌اید چیزی حالی تون نشد.

>>>   جعفر عطايى
پاکستان در تولید ملا به حدی مهارت پیدا کرده است که یک‌شبه می‌تواند یک آدم گم‌نام را تبدیل به یک مهره بسیار مهم سیاسی و اجتماعی در افغانستان کند. از ملا عمر تا ملا عباس، همه یک‌شبه صاحب هویت و وزن سیاسی شده‌اند. همین ملا عباس یک روز گم شود، پاکستان یک‌روزه یک ملای ملاتر را به میدان بازی می‌آورد. به سرعتی که بودنه‌باز‌ها اگر بودنه‌شان بمرد، بودنه نو پیدا نمی‌توانند.

>>>   جایگاه حقوقی کرزی چیست؟ بلی او یک شهروند است. اما شهروندی که ظرفیت نمایندگی از شهروندان را ندارد. او یک سیاست‌مدار شکست‌خورده است. مخالفت او با امریکا حکومتش را به فقیرترین حکومت در روزهای اخیر سال های ۲۰۱۴ تبدیل کرد. حکومت و خانواده‌اش مفسد ترین چهره های تاریخ دولت‌داری را در افغانستان به نمایش گذاشت. حالا گرایش به روسیه وطالبان یگانه گزینه برای تبرئه‌ی این روسیاهی است.
۴. شهامت و وقار سیاسی این گروه شکست‌خورده در چه‌است وقتی نماینده‌ی طالبان نظام سیاسی شان‌را «اشغال‌شده» قانون اساسی شان‌را «ناروا» و ارتش شان‌را «قاتلین» می‌نامد. این گروه شکست‌خورده با تمام وقاحت در عقب طالبی‌که از ریختن خون هزاران انسان فقیر و بیگناه پشیمان نیست جماعت نماز شکل می‌دهند.
این درست است که ما به صلح نیاز داریم. اما ما ارزش‌هایی داریم که متعلق به تاریخ، فرهنگ و کرامت ما است و نباید توسط گروهی از سیاست‌مداران معامله گر بر زیرپای جنایت‌کاران ریخته شود.

>>>   جناب سلیم
پدرام سخن گفت در یوتیوپ بشنوید
آقای پدرام از موضعی سخن گفت که اشکار کننده افکار منفعت طلبش است
وی همنوا با طالبان با منحل نمودن قانون اساسی موافق است
وی در توافق با طالبان خیلی علاقه دارد که ارزش های دموکراسی در افغانستان را زیر پا نهد تا شاید او نیز در آینده سهمی در حکومت طالبان داشته باشد
تمامی افرادی که در این کنفرانس شرکت نموده اند همه بار ها و بار ها برای دلخوشی مردم طالبان را قاتل مردم افغانستان میدانستند
اما در این کنفرانس پشت سر همین طالب بچه های قاتل ایستادند و نماز خواندند و در یک سفره دست دراز کردند
این یعنی دهن کجی بسوی ملتی که به این رهبران اعتماد داشتند.
وااسفا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است