آرزوی ننگین و سیاهی که به واقعیت نپیوست
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۳    ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ کد خبر: 157297 منبع: پرینت

غنی احمدزی در تبلیغات انتخاباتی گذشته از نزدیکی و همکاری با طالبان میگفت. طالبان را رسما بصورت هزار هزار از زندان آزاد کرد. گفت از عدالت بدور است که 98 درصد زندانی های گوینده یک زبان باشند. صدها پیشنهاد دهن پرکردن برای طالب داشت. غنی نقشه داشت با جلب طالبان یک پیروزی بزرگ قومی را جشن بگیرد. دیگر اقوام را نه تنها ازقدرت بلکه از کشور به وسیله طالب براند. این آرزوی جنایتکارانه و فاشیستی بوده که در حضور حامد کرزی به احمد ولی مسعود در لندن گفته بود. غنی همیشه از اهرم طالب علیه مخالفات سیاسی خود سود میبرد. تهدید میکرد که اگر به خواسته ای من تسلیم نشوید با طالب یکجا میشوم. من قدرت سازش و همکاری با طالب را دارم. در این دولت من هستم که این ادراه را سر پا نگهداشته ام. اگر من نباشم طالب شما را چنین و چنان میکند.

اما این غنی بابای فاشیستها خبر ندارد که خداوند میفرمایید " مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین "
حالا این چماق از دستش گرفته شده. همچنان انحصار گفتگو و معامله با طالب از دست دولت خارج شده. طالب نتنها با او همکاری نکرد. بلکه حاضر به گفتگو با او نیست. او را بدرستی مزدور امریکا میداند.
حالا این مخالفان هستند در گفتگو با طالب دست بالا را دارند.

محمد فرهنگ دوست هروی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
فاشیست ها
نظرات بینندگان:

>>>   این مخالفان هستند که شوروی را بزور امریکا کشیده دوباره محتاج روس شدند .
جهاد کرده کشیدی جهاد کرده میآوری کجایش برنامه است ؟
گیلدی

>>>   جلسه مسکو از اثر عکسلعمل مردم نتوا نست نقشه شوم که حکومت موقت بود در ذکر بیاورند

>>>   همه ملت افغان بجز تحلیل گران ومحللین سیاسی فرمایشی میدانند انچه عین وغین وحکمتیار وکرزی ودیگران میگویند وهرانچه اقای خلیل زاد بیان میدهند وهر حرکتی را که طالب انجام میدهد همه تطبیق یک سیاست بوده از یک منبع ومرجع الهام میگیرداین نشست وبرخاست ها همه تصنعی وبرنامه ریزی شده ومبرمج است خود تروریزم میسازندتاکشورها وموسسات وجهان را ازان بهراسانند وباز جهت قدرت نمای انهارا تحت کنترول میگیرند وخویشتن را پیروز میدان جلوه میدهندوحتی در موضوع افغانستان روس وایران وهندوستان وسایر کشورهای ذینفع با اشغالگران اشتراک مساعی داشته وبا تفاهم مسایل را به پیش می برنددرینجا تنها کسی که قربانی این نقشه ها وتوطیه ها گردیده ملت افغان است قدرت های بزرگ تا این حد بیچاره نشده اند که چند طالب بی وسیله ومزدور انها را شکست بدهد وطفل دامن گیزشان گریبان گیر شود وبا انهابه میز مذاکره بنشینند اگر چنین باشد در برابر کشور ها وسازمانهای منظم وقوی باید به زانو درایندواز هم بپاشند انهای که این قدرت را دارند فیلم وسناریو را در انظار عامه وحتی ملتهای اگاه وبیدار راستی و واقعی چلوه دهند بدون شک میتوانند مخالفین وحریف های خودرا نیز برای پیش برد اهداف شان همسو وجانبدار بسازند اما امروزه کم کسی در افغانستان پیدا میشود که نقشه های استعماری جهان استعمار ونقشه های اینده وبعدی استعمار را ندانند وندانند که طالب وپاکستان وکرزی وحکمتیار وعبدالله وعنی وپترام وبرادرانش همه دریک سلک بسته اند واگاهانه اذهان عامه را مغشوش ومشغول میسازند
تبنگ چی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است