کرزی بار دیگر در راس امارت طالبی قرار می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۲    ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ کد خبر: 157303 منبع: پرینت

دوستان! صرف نظر از اینکه کی چی گفت و چی در سفت و از کدام آسمان و ریسمان گز کرد، سرهم بندی جلسۀ ماسکو در واقع مشروعیت بخشیدن سیاسی به سازمان تروریستی و فاشیستی طالبان بوده است.

در نشست بیشتر مهره های استخباراتی امریکا، پاکستان، روسیه و انگلیس تحت رهبری کرزی گرد آمده اند. جلسه بیشتر به این مساله متمرکز بوده است، تا خط مشی امارت اسلامی طالبان پس از قدرت به سمع گروه های سیاسی استخباراتی، که بحیث مادونهای سیاسی طالبان در نظر گرفته شده اند، رسانیده شود. جسله صرف همان هوا وفضا مجلس استماعیه بیانیه اساسی طالبان را داشت و بس. در حقیقت این مجلس آرایی توسط مهره های استخباراتی بیشتر برای دست بوسی طالبان مد نظر بوده است.

کرزی میخواهد ازین سکو بار دیگر در راس امارت طالبی قرار گیرد. در واقع بر خلاف تصور بسیاری بین استخبارات روس و پاکستان و امریکا، بر سر باز گشت امارت اسلامی طالبان توافق بوجود آمده است، همانطوریکه در جلسۀ بن شاهدش بودند وبودیم. عده از دوستان که شرکت شانرا استفاده ازین تریبیون برای رساندن نظر مردم! جا میزنند، در واقع در پی توجیه بازیهای استخباراتی و کتمان کردن شمولیت شان در بازیهای استخباراتی بر آمده اند.

جلسه مسکو تربیون مردم نه، بلکه تریبیون جغد های استخباراتی تروریستان و فاشیستان طالبی بوده است، که تنها به صداهای وابستگان استخباراتی اختصاص یافته است. این جلسه نه برای شنیدن نظرات مردم، بلکه برای بخشش و کرم و رساندن فرمان عفو طالبان به گوش مردم تدویر یافته است. جلسۀ مسکو یک بار دیگر نشانداد، که همه اشتراک کنندگان صرف گودیهای کوکی اند، که با کش کردن تار از جانب باداران شان به حرکت ورقص و پایکوبی در می آیند.

تمام متن و حاشیه این کنفرانس بین الافغانی( بین الاستخباراتی) بسود تروریستان و فاشیستان طالب تمام میشود و پیامدی جز این ندارد. بین خلیل زاد، کرزی، احمدزی، اتمر و سایر گروه های تروریستی و فاشیستی درین مورد نه در کنفرانس مسکو، بلکه پس از بن اتفاق نظر وجود داشته است. جای یک حزب منتقد رادیکال! جلسه مسکو نبود و برای گروه سیاسی متعهد به منافع مردم مقدور است، که از تربیونهای خود برای رساندن پیامش استفاده کند، نه از تربیون سازمانهای استخباراتی.

محمد عالم جمال


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   Khorasani
تداوم اهداف شوم قومی حامد کرزی در نشست مسکو .

حامد کرزی شخصیت مرموز و جاسوس با اعتماد امریکا بعد از سرنگونی رژیم منفور و ضد انسانی تروریستان طالب در جلسه بن به حیث رئیس حکومت پسا طالبانی از طرف امریکا انتصاب گردید .
حامد کرزی شخص قوم گرای آرام که ، در جریان سه دوره حاکمیتش بعلاوه اینکه توانست کار های بنیادی را به نفع تبارخود انجام دهد ، بسیار ماهرانه توانست برادران طالب تروریستش را به نسبت تعلقات قومی حفظ تقویه و رشد دهد .
حامد کرزی شخص شیونیست چندپهلو، با برگزاری نشست مسکو تلاش کرد که گروه های مزدور تروریست جنایتکار و قاتلین هزاران انسان مظلوم سرزمین ما را هم به جامعه جهانی حق بجانب معرفی نماید و هم به کمک پا بوسان بلی گویش نزد مردم افغانستان برائت داده و در آینده بالای مردم تحمیل نماید .
حامد کرزی شخص تمامیت خواه قومی قبیله ، در نشست مسکو تلاش کرد که نظام سیاسی مطلقه مرکزی که وسیله ابزاری تحقق اهداف شوم قومی شان میباشد ، را که در جرگه بزرگ قانون اساسی بالای مردم تحمیل نموده بود یکبار دگر به کمک برادران جنایتکار و مزدوران گوش بفرمانش مهر تایید بگذارد .
خواهشمندم شما دوستان عزیزم نیز نظریات تان را درین مورد شریک سازید .

>>>   شیونیستان همیشه توسط خود فروخته های خود ما اهداف شوم خود را بالای ما عملی نموده و می نمایند .
م

>>>   دلیلی همه بیچاره گی جمیعتی ها همان مار آستین است اینها را پارچه پارچه ساخته

>>>   درین مدت سالها جمعیت شما چی کارکرده شما ازکدام ویژگی های جمعیت ستایش می‌کنید ؟؟؟
همینطور گفتید آب درآسیاب اسماعیلیون نریزید ، تاکنون همین جمعیت بوده که از آدرس تاجیک‌ها آب را در آسیاب اسماعیلیون وامثالهم ریخت واز بن تاکنون نزدیک به ۲۰سال است که تمام فرستها را از ملت تاجیک همین جمعیت شما است که میگیره ودودسته تقدیم فاشیستان دشمن خونین وابدی ما کرده هنوزهم ما جمعیت گفته بنشینیم ومنتظر بد بختی بیشتر باشیم از آدرس این نا جمعیت تان

>>>   Abdullah
افغان که با تمدن در تضاد نباشد که افغان نمیشود. اینها قسم خورده اند که هرگز تغییر نکنند. در مسکو، در زمستان، در هوتل، روی زمین خشک مینشینند، در حالیکه کوچ و چوکی هم در همان صالن است. شرم بر اینها نیست. شرم بر کلینر های فاریسوان اینها است.

>>>   Q.u. Amin
حنیف اتمر جمیعتی های مجاهد را در پایتخت لنین به دست بوسی طالبان کرام برد .
چون آنهاادعای جهاد ومقاومت میکردند .
بنابرین باید بخاطر جهاد شان از لینن وبخاطر مقاومت شان از طالبان عزرخواهی میکردند .
ولی طالبان آنهارا نبخشیدند وبرای شان وعده مجازات اسلامی دادند.

>>>   Fatah
باز هم نشست مسكو!
در اين نشست، اكثريت مطلق اشتراك كننده ها از هموطنان پشتون بودند. هم طالبان و هم گروه كرزى هردو پشتون اند، و آنها درحدود هفتاد فيصد حضار را تشكيل ميدادند.
در هر نشست و مذاكراتى كه براى صلح ترتيب مى گردد، اگر از تمام نماينده گان اقوام، سازمانهاى سياسى و اجتماعى در آن به طور متناسب اشتراك نداشته باشند، نتايج آن مردود است.

>>>   Khalid
بالاخره سرقوماندان اعلی نیرو های مسلح به نیروی های امنیتی امروز دستور داد که دشمن را در هر کجا دیدی بکشید و از بین ببرید.
نوت: چرا تا کنون چنین دستوری صادر نشده بود

>>>   اگر داغش هم به کرزی فرصت بدهد حاضر است عضویت وهمراهی شانرا قبول کند

>>>   Tamkin voelt zich boos.
در اولین دقایق آغاز نشست مسکو کرزی شیاد باز هم در کنار قانونی این گول خور سابقه جای باز کرد و باز در گوشش چیزی خواند. پیشتر از آن این دو آخرین کسانی بودند که داخل جلسه شدند و قانونی طبق معمول از عقب کرزی داخل تارلار شد. در چوکی که قانونی میخواست بنشینید کرزی بی خیال نشست و قانونی را هیچ اهمیتی نداد. خدایا چقدر اهانت به بزرگی مقاومت به جایگاه قهرمان ملی

>>>   Farid
نباید از صلح پُلی ساخت برای گذار از جنگ به استبداد!
صلحی که مستبدین را برای تداوم جنگ و سرکوب آزادی های مردم یک دست و متحد می سازد؛صلح برای مردم نیست.
"حکومت قوی مرکزی" در کشوری چون افغانستان کاربردی به غیر از تحمیل استبداد ندارد.حکومت قوی مرکزیِ قوم محور یعنی استبداد پی در پی بر مردم و جنگ دوامدار با دیگران و دیگر اندیشان. حکومت قوی مرکزی همیشه برای ما درد بوده نه درمان.پافشاری بر چنان حکومتی؛پافشاری بر دیکتاتوری است و با دیکتاتوری نمی توان برای انسان و آزادی کاری مفید کرد.

>>>   کرزی کی بود و چه کرد؟
حمله های شبانه بر طالبان را منع ساخت۰
کمک خواستن از قوای آیساف بر ضد طالبان را منع ساخت۰
بمبارد های امریکائی ها و آیساف بر ضد طالبان را منع ساخت۰
تلاشی خانه های آنهایکه با طالبان به کمک مشکوک بودند را منع ساخت۰
سران طالبان را با وجود اعتراضات شدید ملی و بین المللی از زندانها رها ساخت۰
استفاده از سلاح موثر بر ضد طالبان را بنام استفاده از سلاح ثقیله بر ضد طالبان منع ساخت۰
افسران قوای مسلح کشور را که در سرکوب کردن طالبان از خود شایستگی و شجاعت نشان میدادند سرزنش و حتی مجازات نمود۰
طالبان قاتلین ملت مظلوم ما را برادران خود و فرزندان اصیل این کشور خواند۰
دیگر این .... برای طالبان چه میکرد؟
یکونیم دهه پیش طالبان به صفر برابر شدند وبعد از آن ۳ تریلیون دالر پول به این کشور ریخت، ولی تحت رهبری این شیاد امروز نه اقتصاد داریم و نه هم زیر بنا و طالبان هم قوی تر از پیش عرض وجود کردند۰

>>>   کرزی و خلیلزی دو عامل منطق قبیلوی بودند که بهترین فرصتی را که کشور برای آباد شدن و مردم سالار شدن بدست آورده بود، فدای اهداف قومی و قبیلوی، و فدای برادران ناراضی خود نمودند۰ این گروه سالها منافع علیای کشور را فدای منافع قوم و قبیله خود کرده اند۰

>>>   نشست مسکو نشان داد که طالبان چگونه جناورانی هستند و چقدر مفکوره پوچ دارند.
حضور قلم بیدین یعنی برگشت چوب و چماق و کیبل

>>>   ای کرزي خداوند زليلت ودربدرت بکند انشاالله

>>>   40میلیون نفر در این مملکت عذاب می‌کشند از این40 میلیون نفر 20 میلیون اش افسرده وروانی شدن برای چه برای این که سران مملکت ما اشخاص پست فطرت بیرحم.خاين وفاسد وبا تمام معنی ....بودن.100 ها هزار نفر حق و ناحق بشهادت رسیدن هزاران نفر آواره دربدر شدن .همین کرزي ...شاید خدا میداند5 ویا 10 سال دیگر زنده باشد و یا نباشد.برای چه با سرنوشت این مملکت و این مردم بدبخت بازی کرد .این شیاطین ميتوانستن بشکلی خوب این سرزمین را اداره و مدیریت بکنند اما چون زاد شان خراب بود وحرامي بدنیا آمده بودند نتوانستن درست و خوب کار هایشان را انجام بدن میلیون ها نفر این حرامزاده ها را هر روز نفرین میکنند وخواهاني محاکمه این جانی ها هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است