برداشت آزاد از مسکو: نماز جماعت با طعم دختر روسی!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۰    ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ کد خبر: 157305 منبع: پرینت




این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نماز جماعت
مسکو
نظرات بینندگان:

>>>   Abdullah
افغان که با تمدن در تضاد نباشد که افغان نمیشود. اینها قسم خورده اند که هرگز تغییر نکنند. در مسکو، در زمستان، در هوتل، روی زمین خشک مینشینند، در حالیکه کوچ و چوکی هم در همان صالن است. شرم بر اینها نیست. شرم بر کلینر های فاریسوان اینها است.

>>>   نوش جان ، قبله شان كه اين خانم باشد، اطاق خواب چه حال دارد، ...

>>>   به سمت پل باغ عمومی می رفتم ، طالب بچه ای توقفم داد ، پرسید : دا شزه سوک دی . مات و مبهوت شدم کدام زن ؟ به عقب نگاه کردم دیدم که خانمی در نیم متری من ایستاده و می لرزد .
گفتم : به خدا به پیغمبر به قرآن قسم می خورم که نمی شناسمش ، رو به طرف زن کرد و گفت : ته دا سری پیژنی .
زن گفت بلی شوهرم است .
داشتم منفجر می شدم که این زن بی نکاح از کجا شد .
طالب بچه با فشار نوک چوب به گرده ام و اشاره سر فهماند که دنبالم کنید .
با لرزش دل ، لبهای خشکیده و تلاوت سوره یاسین ، تا دفتر ملا صاحب کلان دنبالش کردیم .
خلاصه ، جریان را به ملا صاحب تعریف کرد ، او بی مقدمه با کیبلی که در دست داشت ، پا های زن و کمر مرا نوازش داد و بعد یک مکث طولانی هدایت فرمود : کفاره ونیسی خوشی کر . دیدم که ملاصاحب هنوزم نمی داند که دادن « کفاره » در کدام مورد است ؟! .
بیست پنجهزار روپیه « کفاره » پرداختم و شکرانۀ خدا بجا آوردم که از شر شان نجات یافتم .
حینکه بیرون شدم ، با قدمهای سریع و در هر چند قدمی نگاه به عقب ، که مبادا دو باره صدایم کنن ، به راه خود ادامه دادم ، اما ؛ آن زن نیز چون سایه دنبالم می آمد ، ایستادم و برایش گفتم : دیگه از من چه میخواهی ، تمام دارو ندارم را جریمه به خاطر تو دادم .
با تضرع و صدای لرزان گفت : جوانمرد !! . به لحاظ خدا رهایم نکن ، فقط تا بازارک کتابفروشی و ایستگاه ملی بس با من باش ، اولاده هایم از گرسنگی میمیرند .
از یک طرف ترس و از طرف دیگر بی پناهی زن ، مرا در دو راهی قرار می داد ، تصمیم گرفتم هر چه بادا باد ، زن را همراهی می کنم ، راه زیادی نبود ، به بازارک کتابفروشی مندوی کهنه رسیدیم ، زن با عجله پارچه ی چند گره خورده را باز کرد و مقداری پول سیاه را نان های خشک و پوپنک زده خرید و گفت بریم ، تا ایستگاه ملی بس رساندمش ، وقتی داخل بس شد ، رو به طرفم گشتاند و گفت : مرا ببخش که گفتم شوهرم هستی ، خداوند ترا هر گز شوهرم نکند .
شوهرم چپراسی مکتب و مرد فقیری بود ، که طالبان او را به جُرم چپراسی بودنش به مکتب ، خیلی بیرحمانه سر بریدند .
خدا حافظ ...
کریمی استالفی

>>>   Shafaq
لیاقت بیشتر از طالب را داریم؟
.
حالا که قدرت های جهانی با طالب در رابطه با سرنوشت ما اقوام پراگنده و دشمن همدیگر مذاکره و معامله می کنند، دفعتن به چندین هزار کارشناس سیاسی و طالب شناس و متخصصین دموکراسی و . . . تبدیل شده ایم. در این روز ها با تحقیقات عمیق و همه جانبه ی تصاویر طالبان در مسکو به کشف های بزرگی رسیده ایم. مثلن یکی از هموطنان به این نتیجه رسیده است که "طالبان مسلمانان افراطی هستند"، اصلن باور نمی کردم که طالبان مسلمان باشند و آنهم از جنس افراطی اش. یک هموطن دانشمند دیگر به این نتیجه رسیده است که "طالبان با دموکراسی مشکل دارند." واقعن حیرت کردم و آفرین گفتم به تیز هوشی این هموطن علامه. یک هموطن دیگر به این نتیجه رسیده است که "ادای نماز جماعت در دهلیز یکی از هوتل های مسکو و آنهم رو به لیفت(آسانسور)، خود را در نظر جهان مسخره کردن است. و یک هموطن دیگر حتی به این نتیجه رسیده است که "دموکراسی بهتر از نظام طالبانی است."
راست بگویم، نخستین بار است که برایم احساس غرور ملی دست داده است و افتخار می کنم که ما ملت چه قدر محقق و کارشناس و کاشف و علامه داریم. نخستین بار است که به افغان بودنم یا افغانستانی بودنم یا خراسانی بودنم افتخار می کنم.
اقوامی که در فاجعه بار ترین روزگار تاریخ کشور شان بر سر چند کلمه ی پشتو و فارسی یخه ی همدگر را می درند و حاضر اند خون همدگر را بریزند، اقوامی که دولت شان توجه به اکثریت نشان دادن یک قوم دارد، اقوامی که سران دولت اش بر اساس قومیت تعیین می گردد، اقوامی که کربلای داخل وطن اش را نادیده می گیرد و برای حسین خود را تکه تکه کرده و هر سال عزا داری می کنند، اقوامی که درد مشترک شان را در طول تاریخ درک نکرده اند تا ملت شوند، اقوامی که حیثیت و غرور و آبرو و عزت شان با آزادی زن پایمال می شود و می شکند، اقوامی که به خاطر دین و خدا حتی زن و فرزند شان را قربانی می کنند اما وقتی اطفال جامعه ی شان مورد تجاوز رسمی و شرعی قرار می گیرد، فقط نگاه می کنند و بی خیال از پهلویش می گذرند، اقوامی که اکثریت چیز فهم هایش بالاتر از منجلاب قومیت و مذهب نمی توانند بنگرند، حالا شما خود عقل و وجدان تان را قاضی ساخته و واقعبینانه بگویید که کجای ما مردم به دموکراسی و ارزش های مدرن و متمدن شباهت دارد؟
طالب و طالبانیسم فقط یک گروه آدمکش و قرون وسطایی نیست بلکه نوع نگاهی است که در ذهنیت اکثریت ما مردم نهادینه شده است. طالبانی اندیشیدن یعنی خود را برحق دانستن، یعنی تعدد افکار را نپذیرفتن، یعنی ارزش به حق دیگران قایل نشدن، یعنی مطلق نگریستن.
آیا واقعن بهتر از طالب هستیم و لیاقت بیشتر از طالب را داریم؟

>>>   آن فتنه می خواهد نماز مولوی صاحب را مکروه بسازد ،

>>>   از ترکیب هیئت فهمیده میشود که همه کار کرزی است :
- کریم خرم
- ضرار احمد
- اسپنتا
اگر این پلان وجلسه کار کسی دیگری می بود آیا ضرار احمد را انتخاب میکرد؟؟؟

>>>   جهالت هم يك اندازه داره
تمام ده جنگ دعوا در كجا أوصوا كردن
قبله ماسكو طرف غرب است انها طرف شرق ابتدا كردن

>>>   همه دست بسته نماز میخواند حتی محقق .پشت ملا امام قاتل نماز خوانده نمیشود.

>>>   قهرمانانیکه در مسکو اقتداری نماز کردند و مزدوران امریکایی و ایرانی از تر عقب ایشان ایستاده شدند در غیر آن این منافقین در کدام جای وقت نماز به نماز اقتدا کرده اند به امید ازدیاد بنده های مخلص خداوند ج

>>>   امروز همه به وضوح کامل دانستند که در تمام ادوار تاریخ این قوم بلای این مرز و بوم و تیکه داران جنگ و صلح بودند و همیشه در هر سندی منفور که خودشان بعدها منکر می شوند امضای این قوم است نه بقیه اقوام مظلوم کشور
...

>>>   رقص و آواز در مکه
جنگ و جهارد در افغانستان
نماز و نیایش در مسکو
ولله عجب است
محمدی
کابل

>>>   شفق صاحب گپای خیلی قشنگ زدی

>>>   طالبان نه مسلمان واقعی است و نه پیرو به دساتیر قران و. حدیث هستند طالبان از خود اسلام تراشیده اند و مطابق ان عمل میکنند تمام رهبران این گروه بد نام را از ملاتهیبت اش گرفته تا ملا استانکزیش و دیگران انها همه شان افسران خلقی کمونست کوتا چی هفت ثور دوستان گلبدین حکمتیار قصاب کابل هستند که در هردو کوتای نا فرجام شان خیانت و جنایت و وطنفروشی را انجام داده بودند اما سر انجام پس از مدت زمانی ازین کشور با ترس و حراس از کشتن شان به نزد ای اس ای پاکستان فرار کردند طالبان از جمله خاینین ملی وطنفروش بی غیرت هستند که بخاطر چوکی و مقام کاذب بی صلاحیت دستور گیر از ای اس ای و نظامیان پاکستان از خود اراده و صلاحیت را ندارند ظلم و قتل و کشتار بر این ملت را بخود شان فخر میدانند نسبت بدیگر جاسوسان بد نامترین و بد اخلاق ترین و ظالم ترین خاینین بوطن و مردم حساب میگردیده اند .

>>>   به نظر دهنده اول: مطمئنم که خودت از نماز چه که از اسلام هم آگاهی نداری و اگر خدا ناخواسته کدام وقت نماز را میخوانی شاید هم روی کوچ طرف به دیش آنتن بخوانی. لطفا در آینده ها همچنین نظریات ابله گونه را ندهید. شرم برایت با این نظریات بی معنی.
کریمی استالفی! نمیشود ازین قصه دروغین ات یک فلم هالیوودی ساخت؟ مگر در اخیر یک بخش فلم ات با غارتهای شورای نظار و اختطاف و اختلاس شمالی-تلواله بساز.

>>>   جان دختر ناز روسی مقبولک لب شکر مولوی صاحب را چشمک می کند تا باز به افغانستان بیایند.
هههههههههههههههه

>>>   نماز یکی ازینها خاین ها مذدور قاتل ملت مظلوم این وطن قابل قبول درگای خداوند نمیشود مطمین باشید اینها بخاطرمنافع شخصی خود روبه درگاه لینین کبیر آوردند اینها شرمنده دیناه واخرات هستند هم اسلام فریب میدهند هم غیرازاسلام را ازشیطان یک قدم پیش هستند
اینها نماینده گی ازهیچ جریانی نمیکنند فقد نماینده دوذدان ونماینده وطن فروشان میباشند:
احمد رشید

>>>   سلام عزيزان من دو بار در اين هوتل كه در مركزى شهرى مسكو و كمى دور تر آر ميدان سرخ و كرملين فاصله دارد موقعت هوتل شكلاى است كه عقب هوتل به طرفى ميدان سرخ است تا تمام كلگين ها اطاق ها به طرفى ميدان سرخ باشد به امين طور لفت هاى هوتل هم . اين بردارن مسلمان بطرفى ميدان سرخ و مقبره قهرمانان روس عسكر كم نام و مفظله لينين نيت و اعداى نماز نمودن اين قصداً يا به جهالت همه شان اداى احترام با سرى پايىن بطرفى أقامت گاهى پوتين سجده كردن!!!! بسيار جاى شرم و تاسف است اين يك شومو جهاني بين الا افغانى بود. موفق باشىد .
كاشفى

>>>   ....بر سر این خاینین وطن فروش منافق که در هر جا داد اسلامیات می زنند
ولی چون در خلوت رفت کار دیگر می کند اینها از همان مردم های استند
....بر این چهره های فروخته شده
شما باور بکنید که یک فیصد به فکر ملت و کشور نیستند جز منافع شخصی شان
.....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است