خلیلی در کنفرانس بین‌المللی صلح در کوریای جنوبی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ کد خبر: 157316 منبع: پرینت

محمد کریم خلیلی در کنفرانس بین‌المللی صلح در کوریای جنوبی شرکت کرد.
کنفرانس بین‌المللی سئول 2019، روز جمعه 19 دلو، در کوریای جنوبی برگزار شد.

در این کنفرانس که از سوی فدراسیون صلح جهانی، تحت عنوان «صلح، امنیت و توسعه انسانی» در سئول پایتخت کوریای جنوبی برگزار شده بود، شماری از سران کشورها و چهره‌های سیاسی و علمی شناخته شده، برای بررسی فرصت‌ها و چالش‌های صلح در رابطه با امنیت و توسعه انسانی، شرکت کرده بودند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلی
کنفرانس صلح
نظرات بینندگان:

>>>   صلح ،امنیت و آرامش انسانها،نه توسعه انسانی.
همین حالا هفت و نیم ملیارد انسان در روی کره زمین زندگی میکنند،اعاشه و اباطه اًنها کار آسان نیست.
اگر تولید صنعتی مواد غذایی نمی بود،حالا این هفت و نیم ملیارد نفر گوشت یکدیگر را میخوردند و جنگ ها بخاطر مواد غذایی صورت میگرفت،هرچند جنک های امروزی نیز نهفته در منافع اقتصادی کشور ها است.
از طرف دیگر تولیدات صنعتی زیاد در اثر ازدیاد جمعیت،پروبلم های محیط زیستی را ببار آورده است که هر روز ساحه آن توسعه می یابد و طی هزاران سال آینده،عوارض آن از بین نخواهد رفت.
بنأ به همین اندازه نفوسی که در جهان است رسیدگی شود و تولیدات مطابق ضرورت و با در نظر داشت حفظ محیط زیست صورت بگیرد و توسعه اقتصادی وابسطه به ازدیاد نفوس نه،بلکه وابسطه به خدمات به انسانهای موجود با در نظر داشت حفظ میحیط زیست باشد و عدالت اجتماعی در خدمات در نظر گرفته شود ودرمینه کار و تحصیل و خدمات صحی و زمینه زندگی آرام برای مردم فراهم شود،خودبخود صلح و امنیت نیز در پهلویش بمیان خواهد آمد.

>>>   صلح درافغانستان بعد ازچهل سال جنگ خانمانسوز ووایران گرنهایت ضروری ولازمی میباشد.درین روزها که صدای صلح درداخل وخارج افغانستان با تلاش جامعه جهنی وطرف های درگیر درافغانستان درجریان است ومردم جنگزده افعانستان همه دست به دعا اند که تلاش های صلح انشالله به نتیجه مثبت برسد.گرچه بعضی موانع وادعاهای کاذب ازطرف مخالفین دولت افغانستان مطرح شده اند شاید درطول مذاکرات این موانع وادعا ها به گفته های عادی مبدل گردند.
ومن الله التوفیق ع.ناصری ازآسترالیا

>>>   اگر مرد است کوریای شمالی برئود وخودرا معرفی کند بعد ببیندچی میشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است