مولوي هاي مبلغ داعش در كابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۷    ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ کد خبر: 157317 منبع: پرینت

امنيت ملي حدود يك ماه پيش شيخ ابوعبيدالله متوكل، مسوول جلب و جذب داعش در كابل را گرفتار كرد. اكنون پس از يك ماه، اطلاعات تكان دهنده و بخشي از اعترافات وي به رسانه ها داده شده است.

نهادهاي امنيتي در خبرنامه اي به رسانه ها اعلام كردند: آنان به تاريخ ١٤/١٠/١٣٩٧ شیخ ابو عبیدالله متوکل فرزند کشمیر خان مسکونه اصلی دهن ذاب ولسوالی سیاه گرد ولایت پروان و خطيب برحال مسجد شيخ محمدي ( روحاني ) كابل را از ساحه حوزه پنجم شهر كابل گرفتار كرده اند. اتهام وي، جلب و جذب جوانان به گروه داعش است.

ابو عبیدالله متوکل در پهلوی تبلیغ، ترویج و گسترش روش سلفیت، صدها جوان را به ولایت ننگرهار جهت بیعت و پیوستن به گروه داعش و انجام عمليات تروریستی اعزام كرده است.
براساس اين خبرنامه، دستگيري مولوي متوكل براساس اطلاعاتي كه از اعضاي دستگير شده داعش به دست آمده صورت گرفته است. ١٦ تن از شاگردان وي كه عضو داعش شده بودند و قبلا گرفتار شده اند، گفته اند كه به وسيله وي جذب شده بودند و از يكسال پيش مصروف فعاليت هاي تخريبي بودند.

پسر دوم شيخ ابوعبيدالله متوكل به اسم احمد الله نيز در برج ثور سال جاری با گروه داعش بیعت كرده و اکنون در کتیبه اشپال علیه نیروهای امنیتی افغان مصروف جنگ میباشد.
پسر بزرگ مولوي متوكل نيز به اتهام عضويت در داعش در توقيف است. برادر زاده متوکل به اسم اسدالله و نام مستعار عبدالغفور نیز با گروه داعش بیعت كرده بوده. مولوي متوکل و پسرش عبيدالله، در اعترافات خود گفته اند كه اسدالله، برادرزاده مولوي متوكل دو ماه قبل در شهر کابل انتحار كرده است.

شجاع محسنی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مبلغ داعش
مولوی
نظرات بینندگان:

>>>   ملا ظاهر داعی ، ملا جلیل الرحمن ، ملا مفتاح و چند ملای دیگر علنا در کابل و هرات از سلفیت و طالیان در کابل دفاع و تبلیغ می کنند.
شمس تمنا

>>>   عربستاني هاي وهابي تكفيري كه از نسل يزيد ومعاوية بن سفيان بت كافر كه سال ها سال در مقابل اسلام پيغمير جنگيد وآخر دين اسلام نصرت يافت وپيروز شد به ياري خدا امروز از همان ابي سفيان وپسرش معاويه ونوه اش يزيد كه لعنت خدا بر او باد پسر فاطمه زهرا س دختر پيامبر در كربلا شهيد كرد از همان نسل در عربستان پادشاهي وسلطنت ميكنند نسل اندر نسل حكومت دارند وفقط به اسم ونام مسلمان در أصل كافر وضد اسلام ومسليمين اين خاينين وجنايت كاران وهابي كافر در كشورها اسلامي تبليغ وهابيت ميكنند و مبلغ وهابي ميفرستند اين روزها خطرناك ترين و وحشتناك ترين جنايت را در خود عربستان در مدينه منوره نزد زيارت پيامبر طفل شش ساله را سر بريدن بي گناه ومعصوم فقط جرم دورد ويك صلوات فرستادن به روح پيامبر ص و به جرم شيعه بودن ان طفل گردن شش ساله را همراه شيشه گلويش را برده كجاست حقوق بشر كجاست اسلاميت كجاست انسانيت اين روز ها جنايات اين وهابي ها به أوج خود رسيده است ننگ تان باد اي بي غيرت هاي وهابي در سر زمين وحي خانه خدا وثروت بي پايان نفت وغيره ولي مزدور يهود وامريكا وانگليس ننگ تان نام اسلام راخشونت كشاندن خدا لعنت كند وهابي ها كافري را
والسلام حاج قدير از وردك

>>>   ملا دستگیر شده و پسر انرا که در قید نیروهای امنیتی هستند مانند مردم بشهادت رسیده باید گردن های این طرفداران داعش بدار انداخته شود تا به زجر رهسپار جهنم گردند و مسلمان از شر انها خلاص شوند در مسند پیغمبر مرتکب خیانت و جنایت که باعث قتل انسان ها گردیده جزای شان خیلی سنگین و سنگنتر است .

>>>   اینها کسانی هستند که دین خود را بخاطر پول فروختند و باداران شان هر روز به عیش و نوش در اروپا و امریکا بسر میبرند و این ها که دیگر استعدادی ندارند صرف یک چند کلمه عربی و چند حدیث دروغین را یاد گرفته اند (کاشکی از حدیث های صیحیح) استفاده کنند. مثال های زیادی در انترنت موجود است حاجت به نوشتن نیست. امروز در تمام وطن وهابیت را رواج داده اند. موزیک حرام است، نوروز حرام است، ملا ها صرف روز اول سال فغان شان میبرآید و در تمام سال به خواب زمستانی هستند. باز سال نو میرسد باز از خواب زمستانی بیدار میشوند و تلویزیون ها کدام مضمون خاصی ندارند یک چند چلی را پیدا کرده یک لنگی و چپن برایش میدهند و آنرا منحیث فلانی و فلانی معرفی که تحصیل کرده ووووو و آن هم فرصت یافته و شروع میکندکه این حرام است و آن حرام.
لطف کنند بگویند که چه حرام نیست چرا از خوبی های دین اسلام نمیگویند
آیا چند هفته پیش کنسرت هنرمند امریکائی در عربستان نبود کجاست یک ملا (مرد) برخیز و بگوید که موزیک حرام است . فقط مسلمانی صرف در افغانستان است و خداوند تمام پیامبر ها را در افغانستان نازل کرده است. در ممالک دیگر اسلامی مرد و زن تحصیل میکنند و یکجا کار میکنند و مملکت خود را ترقی داده اند و در پهلوی دیگر ادیان به خوشی زندگی خود را سپری میکنند. مثلاً دوبی ابوظبی اندونیزیا و همه ادیان حق برابر دارند.. از همین چلی های افغانستان در تلویزیون نی بلکه یک ویدیو تهیه کند و در یوتیوب آنرا شامل کند و شکایت کند که چرا در دوبی فاخشه ها دیسکوتک قمارخانه و شراب خوری است و آنهم در یک مملکت مسلمانی. چرا در تلویزیون های ممالک عربی موزیک است از رقص عربی نباید گفت . از همین چلی ها پرسان شود که چند دانه فلم های (پورنو) در تلیفون دارید و چند فکاهی بی حجاب را یاد ندارید و آیا در راه که میروند چشم هایشان بطرف زن ها نیست.
چیزیکه مهم است که این چلی ها که در مدارس هستند و مشغول یاد گرفتن به گفته خود شان دین اما اینها دین اسلام را یاد نمیگیرند (بلکه قصه های دروغین ابوسفیان، دیوبندی و وهابی را....) در آنجا خو زنها نیست آیا با هم توالت میکنند و یا اینکه هیچ غریزه جنسی ندارند و همین خاطر است وقتیکه برای تبلیغ شروع میکنند از دیگران حسرت میبرند و همه چیز برای اینها حرام است .
هتلر که درین زمان میبود به عوض شش ملیون یهود قتل عام ملا ها و چلی ها را میکرد بهتر بود
زبور از شهر مزارشریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است