اجلاس تاريخي گرگ هاي تربيت شده بن در مسكو!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۵    ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ کد خبر: 157332 منبع: پرینت

تاريخ «پٌر هيجان» سرزمين مان روز ديگري را در دفتر خاطرات بي زبان و «پرسوز»خود ثبت كرد كه در آن مجلس قاتلان جان مردم(طالبان)، دزدان مال و ارزشهاي مردم( عطا، محقق، اسماعيل خان، قانوني وغيره)، تاجران سرنوشت مردم( كرزي، زاخيل وال و... همه جمع شده بودند اما لجام همه آنها در كابل در دفتر كانون توطئه فاشيسم بود.
مجاهداني ديروز برعليه مكتب كمونيزم جنگيدند امروز در دامن شهر و فرزند آن مكتب( پوتين) رفتند تا به اصطلاح با هم ديگر صلح كنند!

مختصر صحبت "دو دوست خوبم" را نقل مي كنم تا مسئله صلح و اجلاس مسكو براي شما دوستان خوبم بهتر قابل درك باشد.
دوست اولي كه از نزديك باطالبان، جنبش هاي اسلامي آشنايي داشت سران القاعده و طالبان را مي شناخت گفت: به رسانه ها كار نداشته باشيم فكر ميكنيد آمريكا در خراسان شكست خورده است يا اينكه با طالبان توافق كرده است تا از منافع آمريكا در خراسان زمين دفاع كنند و نيازي به هزينه گزاف حضور بيش از حد نظامي خود نداشته باشد تا آنها را به حد اقل برساند؟

دوست دومي گفت: چند مدت قبل نيروهاي امنيتي به علت يك سخنراني من را به اداره امنيت فرا خواندند و پرسيدند چرا در مورد... آن سخنراني كرديد؟ پاسخ دادم فلاني ...صحبت كرد من هم صحبت كردم. مأموران اداره امنيت گفتند: رئيس جمهور، وزير، اين مقام و آن مقام به تنهايي كاره اي نيستند آنها جزء از يك گروه هستند مهم هم نيست آنها چه مي گويند مهم اين است ما چه ميگيم كه شما آن را بيان كنيد، اگر قرار باشد هركي هرچي خواست بگويد مردم هم باور مي كنند در خيابان مي ريزند بدون اينكه بدانند موضوع چيست!

حالا بينيدشيد و ببينيد سخن آن دو دوست چقدر نزديك است با واقعيت اجلاس مسكو!
مردم ما را دوستان قديمي مكتب پشتونيسم كه عبارتند؛ غني، كرزي، اتمر، خليل زاد و... سرگرم مذاكرات دروغين و فريب دهنده مي كنند و در گردن بزرگان اين توده ها "قلاده" بسته اند آنها را به هر طرف مي برند، به سر هر چيزي به آنها اشاره مي كنند حمله مي كنند و مي جفند. آن گرگ هاي تربيت شده «بٌن»هيچ اختياري در «مسكو»نداشتند همه وق-وق مي كردند و در پايان «شير» برخواست سايه سنگين سكوت آن مجلس ننگين را فرا گرفت و به ادعاي دروغين دوستي همه اي آن كفتار هاي لاشخور، گرگ هاي تربيت شده تاخت همه را روسياه كرد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست مسکو
اجلاس مسکو
نظرات بینندگان:

>>>   Aziz Arianfar
از قدیم ها گفته اند تا احمق در جهان است، مفلس در نمی ماند:
باز هم راه جوری است تا شیوخ احمق عرب میلیاردها دالر را برای تمویل پروزه دولت وهابی طالبان در افغانستان هزینه کنند.
نوش جان امریکا، نوش جان پاکستان
بدا به حال سیاستمداران خودفروخته و ابروباخته ما که مردم را به خاطر منافع ازمندانه خود قربانی می کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است