به ۸۰ تن نامزد انتخابات مجلس، اعتبارنامه داده شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ کد خبر: 157340 منبع: پرینت

در حالیکه هنوز جنجال های انتخاباتی پایان نیافته و نامزدان انتخاباتی از تقلب گسترده در انتخابات شکایت دارند، کمیسیون انتخابات به ۸۰ تن از نامزدانی که در نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان، اعتبارنامه داد.

گفته می شود به نامزدانی که در ۱۸ ولایت برنده اعلام شده‌اند با دریافت این «وثیقه»، رسما به عنوان وکلای برنده در شورای ملی معرفی می‌شوند.

هنوز کمیسیون شکایات انتخاباتی در اینباره اظهار نظر نکرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتبار نامه
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   به افسوس به شخصیت های یزرگ وطن که از دست یک مفسد اخلاقی و مفسد اداری سند وکالت خظ را دریافت کردند
اعتماد با لای اعضای فعلی کمیسویهای انتخاباتی جفا به حق انسانیت است
قیام

>>>   بهزاد
«ایمرجنسی» و صحت عامه باید پاسخ بگویند
برخورد سیاسی و عقده مندانه با بیمار، یک جنایت است و این جنایت در بعضی از مراکز درمانی کابل به گونه آشکار رخ داده است. امروز به دیدار «نعمت» دانش آموز بامیانی رفتم که در جریان اعتراضات چند ماه پیش در بامیان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و در شفاخانه ایمرجنسی کابل بستر شد. وضعیت کنونی این طفل و رویه ضد انسانی چند تن از به اصطلاح دکتر های این شفاخانه با او (آن گونه که روایت می کند) عمق فاجعه دد صفتی بعضی از انسان نما ها و سقوط اخلاقی جامعه ما را به نمایش می گذارد.
درد آور و شرم آور است، زندگی در جامعه ای که طبیب و جراح اش - برخلاف سوگندی که هر پزشک یاد می کند - تیغ بردارد و در گوش کودکی مجروح بگوید «دیگر تظاهرات می کنی!» و بعد پای کودک را آنچنان قطع کند که پس از هفته ها زجر و عذاب، حالا در تقلا برای نجات از مرگ باشد.
دریغ و درد که با این همه جفا و جنایت، هنوز دعوی «انسان بودن» داریم!
جناب وزیر فعلا برای گرفتن جایزه به خارج تشریف برده اند؛ انتظار شان را داریم که پس از دریافت جایزه شان و بازگشت به کشور اقدام لازم نمایند.

>>>   به هشتاد تن تیـــــــــل فروش اعتبار نامه داده شد ، قیمت تیل بزودی ها اوج میگیرد چون تیل فروشان در قدرت قرار میگیرند
ر

>>>   خوب گفته اند، اگر طفل است چرا مظاهره ميكند، طبعاً كساني مانند خودت از آنها و فقر آنها استفاده كرده ئي و حالا ترس داري ، بنام آزادي هر روز تظاهرات و راه بندان زنده گي را براي ما عوام برزخ ساخته است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است