ازدواج سیاسی فوزیه کوفی با ملا استانکزی در مسکو!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ کد خبر: 157358 منبع: پرینت

اکنون فوزیه کوفی نماینده بدخشان در پارلمان که ادعای فعال حقوق زن را نیز دارد با نگاه اول عاشق ملا استانکزی شده چنین می گوید (... طالبان برای زنان افغانستان در آینده برنامه مثبت دارند ...) واقعا بیجا نگفته اند که چشم عاشق کور است ورنه این خانم محترمه یکبار در جاهایی که طالبان حاکمیت دارند سفر می کرد دور هم نه در خود ولایت بدخشان تا از نزدیک با چشم سر می دید که طالبان چه برنامه برای زنان دارند.

در خوب ترین فرصت طالبان برای زنان از نگاه شریعت اسلامی جایگاه تعیین می کنند و شریعت اسلامی هم با تفسیر فرهنگ طالبانی، متاسفانه عدم دیدگاه استراتژیک در میان سیاست بازان مرد و زن افغانستان باعث آشفتگی و سراسیمگی در بازار سیاست افغانستان شده است که نمی داند که طالبان معجون مرکب از یک فرهنگ عقب افتاده قومی و مذهبی است که نه در آن جایگاه زنان مشخص است و نه هم جایگاه مردان، در فرهنگ طالبان زنان و مردان که مطیع و فرمان بردار نباشند یکسان زیر شلاق قرار می گیرند و یا هم شاید زنان کم و یا زیاد بیشتر ، اکنون بیایید یک سوال ساده را از فوزیه کوفی مطرح نماییم که در کجای تشکیلات طالبان حتی یک زن را به صورت نمایشی دیده است؟

بعد از هما سلطانی وکیل غزنی فوزیه کوفی دومین زن افغانستان است که عاشق ریش اصلاح ناشده طالبان گردیده است عاقبت زنان افغانستان بخیر، وقتی که زنان سیاستمدار چنین باشند پس چه گله از زنان کابل کنیم که در جریان آتش بس سه روزه از این گروه وحشی و ضد زن با دادن شاخه های گل استقبال کردند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فوزیه کوفی
ملا استانکزی
نظرات بینندگان:

>>>   اقای عدالت!گل گفتی ودر سفتی.
عاقل

>>>   حسن علی جان این زن وزهره نادری وشکریه باریک زی هر شو یک شوی میکنن ده فکرش هم نباش من که در ارگ هستم زهره جان فقط مرا گیر نیاورده باقی همه را از دم تیغ دوسره گذرانده وکوقی هم پارلمان وکابل را صاف نموده حال به طالب ها شروع کرده وباریکزی هم داخل را خلاصکرده به خارج رو اورده اینها عین امو اریانا جان شقی وهمراهانشان هستن
مصطفوی سخن گوی ارگ ریاست جمهوری

>>>   اگر فوزیه کوفی اینقدر غول باشد که یک ملای بیسواد انرا فریب بدهد پس ادعای ملایان مبنی بر ناقص عقل بودن زنان قابل دقت است.
تخاری

>>>   طالبان به فوزیه کوفی وعده داده اند که زن رییس جمهور شده نمیتواند،اما رییس اجراییه شده میتواند.
این که در تشکیلات امارت طالبان کدام چوکی ریاست جمهوری وجود دارد و بعداً یک دولت وحدت ملی بواسطه مایک پومپیو ایجاد میکنند و در آن چوکی ریاست اجراییه ایجاد میکنند و بعداً این چوکی ریاست اجراییه را به یک زن بنام فوزیه کوفی میدهند،من را به یاد همان قرضدار و کشت خار در سر دیوار حویلی اش انداخت.
در زمان های قدیم کدام نفر از کدام نفر دیگر قرض گرفته بود و چند مرتبه کسی که قرض داده بود،به قرضدار مراجعه کرد و قرضدار امروز و فردا میکرد که ندارم.
بالاخره یک روز مردکه زیاد محکم گرفت که آخر تو چه وقت قرض من را پس میدهی؟
قرضدار جواب داد: من در سر دیوار خارکشت کرده ام و این خار ها نمو میکنند و هنگامی که شتر ها با بار پشم از بغل دیوار تیر شوند،پشم بار آنها درین خار ها بند می ماند و من این پشم ها را جمع میکنم و ریشته می بافم و ریشته ها را گلیم جور میکنم و گلیم را می فروشم و بعداً قرض ترا میدهم.
صاحب قرض را خنده داد.
قرضدار گفت: حالی که قرض ات ادا میشود،چطو خوش شدی؟
حالا که چوکی ریاست اجراییه به فوزیه کوفی رسیده است،هنگام مصاحبه با ژورنالست ها اینقدر خوش شده بود که سر و رویش از خوشی زیاد سرخ شده بود و نزدیک بود که اعضای کابینه آینده اش را نیز به ژورنالستان معرفی کند و در آن شیر محمد ستانکزی را منحیث وزیر امور زنان معرفی کند.

>>>   همین طالبان بودند که شوهر وکیله صاحب را شهید ساختند

>>>   اقای حسن علی طالبان که در سابق با شریعت خود ساز ملا های پاکستانی در زمان اشغال در برابر مردم عمل میکردند دیگر نه ان مجال برایشان است ونه مردم دیگر تحمل چنین کار خلاف شریعت و اسلامیت و انسانیت انها را دارند حال مردم نا اگاه هم اگاه شده اند طالبان با این درک که دیگر نه حامیان انها و نه خود شان میتوانند که قدرت دولتی را در اختیار انها بگذارد درین پانزده سال اخرین زور شانرا انداختند اما دیدند که جز ناکامی و بد نامی چیزی دیگر بدست اوردن نتوانستند بلاخره تندهی به مصالحه و مفاهمه را کردند حالا که طالبان حاضر به مصالحه گردیده کسی که دیروز میگفت که اگر خونم بریزد من تقاضای مصالحه را میکنم و انر پیش میبرم اما امروز که موقف خود را در امدن مصالحه با طالبان میبیند برخلاف گذشته چلندیات پرانی دارد تا مگر سد مصالحه قرار گیرد اما کور خوانده دیگر قدرت یکتازانه ان در حال ختم شدن است و امدن حکومت موقت شامل بتمام جناح ها و حزب های سیاسی د در صد حتمیست اما این بیچاره که نه حزب سیاسی دارد ونه دوستدار مردمی حقش است که وارخطا باشد چون قدرت از دستش به همه ملت تعلق میگیرد خود کامگی و قومگرای دیگر خریدار ندارد.

>>>   حسن علي جان ، فوزيه كوفي چيزي را كه در مجلس شنيده و ديده بيان نموده است ، و ديگر اينكه مرد ها را قول است ، استانكزي چيزي را كه گفته بايد عملي نمايد، در غير آن امير ...ترامپ سر شانرا ميبرد.

>>>   بکتاش سیاوش:
من هم باور داکتر پدرام نیستم اما بگزارید چند حقیقت پدرام را بگویم.
پدرام خودش را در مقابل تیغ تیز تبعیض ارگ سپرکرده!
پدرام یک ملت روشن فکر را در عقب خود دارد، نه چهارتا تروریست را او نه جنایت کرده و نه چیز زیاد خواسته نه سفیر تعین کرده و نه والی، فقط حق میخواهد.
او هرگز انتحاری را در خانه خدا نگهداری نکرده بلکه برضد دهشت و انتحار بوده، او هرگز تن به معامله های سیاسی نداده بلکه با مشت به دهن یکه تازان و دزدان پارلمان زده؛ پدرام صدای عدالت است، همان عدالت که اشرف غنی برای قوم خود میخواهد نه برای دیگران، همان حق که جنبش تبسم خواست اما لگدمال شد و سرکوب اش کردند.
پدرام ارگ نشینان را فاشیست گفته آیا دروغ میگوید؟
او به نمایندگی از اکثریت سخن گفته، اگر از اکثریت سخن نمی گوید حکومت جرات کند یک دفتر توزیع شناسنامه های برقی را بیرون از کابل ببرد!
پدرام نه خاک فروخته، نه کسی را کشته و نه برای از بین بردن او به عنوان یک تروریست جایزه تعین شده
او نه رشوه گرفته و نه زمین خوار بوده او نماینده مردم ی اصیل این سرزمین است؛ مردم که شهنامه دارند و مردم که قبر هزار ساله دارند.
او توسط مردم به چوکی پارلمان رسیده نه به زور حامدکرزی اما، رقیب اشرف غنی است
عجب است وقت که رئیس جمهور، رئیس سنا، رئیس مجلس نمایندگان باجمع از وکلای هم فکر خود کلاه یک پاکستانی(منظور پشتین) را بر میکنند به رسم همزبانی شعار اکثریت خواهی می دهند و خیلی بی شرمانه حمایت میکنند، قوم پرست نیستند چه هستند؟ وقت رئیس جمهور خلاف تمام قوانین نافذه فرمان صادر میکند و دیکتاتورانه عمل میکند، فاشیست نیست چیست؟ سپاسگزاری از رهبر طالبان که هزاران خانه را در شمالی، خانهِ هزاره ها را در بامیان و ازبیک ها را به آتش کشیدند و سالها برسر مردم مظلوم پشتون بمباری کردند جنایت نیست چیست؟
مگر پدرام تروریست ها را در آغوش کشیده؟
مگر پدرام کلمه خود را غلط خوانده؟
مگر پدرام امام حسین را نواسه خداج گفته؟
مگر پدرام به روی مردم معترض گلوله باری کرده؟
مگر پدرام زندانیان تروریست ها را از زندان رها کرده؟
پدرام حق ملت را میخواهد، حق که باید گرفته شود، حق که اشرف غنی آن را نمی دهد حق ملت که یک عمر بر آنان ظلم شده نسل امروز حق میخواهد و برای گرفتن حق از هرحدِ خواهد گذشت، حکومت دیروز با انتحاری خفه کرد
فردا چه می کند؟
حقیقت این است که هر قدر شمشیر تبعیض اشرف غنی تیز شود لشکر پدرام زیاد میشود.

>>>   حسن جان عدالت
اولین بار است که گل کفتی.

>>>   این سخنان راست است طالبان خانم های خودرانمی زنند فقط بزدن خانم های دیگران کمربستند .حتا ازدست خانم هايشان لت میخورند .

>>>   فوزیه و هم قطارانش می خواهند انواع و اقسام مردان را تجربه کنند تا کدام برای شان لذت بخش است.

>>>   یک روز از استاد سراهنگ پرسیدند که استاد تو چقدر هنرمند بااستعداد ، خوش آواز و سرتاج موسیقی شرق هستی اما پسرت چرا برعکس توست؟
استاد بزرگ جواب داد که بچیم بعضی اوقات از آهن گو میبارد. جنبش طالبان هم به اصطلاح همان زنگ آهن اسلام است. که یک چیز بی ارزش و نا کار آمد و حتی به حیث پارو هم استفاده شده نمیتواند. حالا فوریه جان !
این نظریات خوش بینانه ات از کجا سرچشمه می‌گیرد ؟ تو دانی و روزاخرت ات.
م از کانادا

>>>   بکتاش جان سیاوش! طالب و مجاهد و القاعده اینها در مکتب وحشت و دهشت تربیه شده اند، ولی پدرام به مراتب مضر تر از اینها عمل میکند، شما خوش هستید تذکره توزیع نمی شود، شما خوش هستید که پدرام علیه یک قوم مشخض از شام تا بام دشنام میدهد، این همه سطح درک و دانش شمارا هم هویدا میسازد.
کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است